Jeetje wat een verhaal @Akka Maar wel fijn dat je in principe gewoon poliklinisch (met je eigen verloskusndige) mag bevallen. Ik hoop voor je dat deze bevalling rustiger verloopt
Ja ein-de-lijk! Het is alleen vanavond om 19:45 uur pas. Hoop zo erg dat het goed zit. Moet nog de hele dag met werk op pad pff. Maar wel goede afleiding.
Haha, ik zie nu ook wat een enorm verhaal heb getypt haha. Het was best intens allemaal, maar ik heb het zelf dus best wel losgekoppeld van de bevalling. Ik heb beide bevallingen als heel fijn ervaren en ik kijk er, net als de vorige twee keer, opnieuw naar uit. Al vind ik het nu dus juist spannender omdat het in het ziekenhuis is. Het deel na de bevalling was zeker vervelend, maar ik voelde me prima, dus het is in die zin iets wat je maar gewoon over je heen laat komen. Maar ik duim wel er voor dat ik dit keer gewoon rustig van mijn baby kan genieten na de bevalling .
Uitgerekende datum Januari 2023♡ 1 januari Moeve - 2e kindje 5 januari Saar1988 - 33 jaar - 1e kindje 6 januari Klaasje17 - 25 jaar - 2e kindje 7 januari Main2 - 37 jaar - 2de kindje mamavanlisi - 31 jaar - 2e kindje 9 januari Veerle - 31 jaar - 1e kindje Selina26 - 40 jaar - 4e kindje 10 januari xMomx - 32 jaar - 3e kindje 11 januari Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje 12 januari Akka - 29 jaar - 3e kindje 17 januari Dafino - 38 jaar - 5e kindje 19 januari Nixter - 32 jaar - 3e kindje Marijtje85 - 37 jaar - 1e kindje Laura - 25 jaar - 1e kindje 24 januari: JEKplus1 - 33 jaar - 2e kindje Finca - 33 jaar - 1e kindje 26 januari Debby90 - 31 jaar - 2e kindje 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Afspraken ♡ Intake: Mamavanlisi - 9 juni + 3de echo Moeve - 9 juni xMomx - 11 juni Nixter - 13 juni JEKplus1 - 21 juni Finca - 22 juni (+ 2e echo) Debby90 - 23 juni Marijtje85 - 04 juli Eerste echo: Finca: 9 juni (vitaliteit echo) JEKplus1 : 10 juni (extra echo ivm bloedverlies) Laura: 14 juni (eerste echo) Marijtje85: 15 juni (vitaliteit echo) Termijnecho: Klaasje17: 14 juni Main2: 15 juni Saar1988: 16 juni Jazz83; 20 juni xMomx : 21 juni Akka 22 juni Debby90: 24 juni Laura: 24 juni Debby90: 24 juni JEKplus1 : 29 juni Nixter: 30 juni Marijtje85: 4 juli 13 weken echo: Jazz83: 4 juli xMomx : 6 juli Verloskundige: Mamavanlisi : 9 juni Dafino: 20 juni Sterretjes: --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) -------------------------------------------- Bevallen ♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat fijn dat je dat zo goed kunt loskoppelen van elkaar. Ik vind dat bij de geboorte van onze zoon soms nog wel eens lastig. De geboorte opzich was prima. Maar ik ben zo lelijk behandeld in het ziekenhuis dat ik daar een lichtelijk trauma aan overgehouden heb. Gelukkig heeft het niets gedaan met de band tussen mijn zoon en mij, want die is super intens (dat lees je wel eens namelijk )
Hier met 2,3L bloedverlies na de bevalling 3 zakken bloed gekregen (bloedtransfusie). Zal dat dan komen door mijn HB gehalte wat nog maar 3,2 was?
Dag dames, Ben net terug! Alles goed! Precies het termijn dat ik zelf had uitgerekend en kloppend hartje! Zo opgelucht. Kan nu een beetje genieten.
Dat klinkt naar. Ik ben dus wel beide keren thuis bevallen en associeer de bevalling dus ook niet met het ziekenhuis. Dat vind ik dit keer nog wel lastig, maar daarom wil ik ook geen medisch personeel zien tot na de bevalling (mits alles goed gaat). @Selina26 volgens mij heb ik een foutje gemaakt, het moet ,1,9L zijn, dus wel iets minder dan jij (ik heb het opgezocht, was de exacte hoeveelheid vergeten). ik geloof dat ik nog een HB had van 5,8 of zo. Wat laag is, maar net op de grens voor een bloedtransfusie (die ik zelf niet wilde, het mocht wel). Ik heb tot het einde van de zwangerschap altijd een hele hoge Hb gehouden van boven de 8, terwijl de meeste zwangere vrouwen daar Sowieso in dalen, dat voordeel heb ik dan. En aan het einde van de zwangerschap had ik ook alvast preventief floradix genomen. Ik moest wel ijzer pillen overigens. Vervelend dat jij ook zoveel bloedverlies had, wat was bij jou de reden? Zie je er tegenop nu? @Finca wat fijn, gefeliciteerd!
@Nixter mijn verloskundige zei trouwens ook dat het exacte termijn heel lastig in te schatten trouwens is bij dit termijn omdat het nog zo klein is. Hoop op een geruststellende echo voor jou volgende week.
Jeej het hartje klopt nog, alles ziet er goed uit. We zagen 'het' zelfs een soort bewegen op de echo Bloedverlies is dezelfde dag als het begon opgehouden dus naar verwachting niks dat op een komende miskraam wijst. Opgelucht en nu lekker een vrienden weekendje weg (wel zonder drankje dus)
Bevallingslijst Januari 2023♡ 1 januari Moeve - 2e kindje 5 januari Saar1988 - 33 jaar - 1e kindje 6 januari Klaasje17 - 25 jaar - 2e kindje 7 januari Main2 - 37 jaar - 2de kindje mamavanlisi - 31 jaar - 2e kindje 9 januari Veerle - 31 jaar - 1e kindje Selina26 - 40 jaar - 4e kindje 10 januari xMomx - 32 jaar - 3e kindje 11 januari Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje 12 januari Akka - 29 jaar - 3e kindje 17 januari Dafino - 38 jaar - 5e kindje 19 januari Nixter - 32 jaar - 3e kindje Marijtje85 - 37 jaar - 1e kindje Laura - 25 jaar - 1e kindje 24 januari: JEKplus1 - 33 jaar - 2e kindje Finca - 33 jaar - 1e kindje 26 januari Debby90 - 31 jaar - 2e kindje 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Afspraken ♡ Intake: xMomx - 11 juni Nixter - 13 juni JEKplus1 - 21 juni Finca - 22 juni (+ 2e echo) Debby90 - 23 juni Marijtje85 - 04 juli Eerste echo: JEKplus1 : 10 juni (extra echo ivm bloedverlies) Laura: 14 juni (eerste echo) Marijtje85: 15 juni (vitaliteit echo) Termijnecho: Klaasje17: 14 juni Main2: 15 juni Saar1988: 16 juni Jazz83; 20 juni xMomx : 21 juni Akka 22 juni Debby90: 24 juni Laura: 24 juni Debby90: 24 juni JEKplus1 : 29 juni Nixter: 30 juni Marijtje85: 4 juli 13 weken echo: Jazz83: 4 juli xMomx : 6 juli Verloskundige: Mamavanlisi : 9 juni Dafino: 20 juni Sterretjes: --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) -------------------------------------------- Bevallen ♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Metingen kwamen op 8w en 7.5. Aanstaande dinsdag zou het volgens de kalender 8 weken zijn, dus klopt wel aardig.
Ik ben dinsdag ook 8 weken. Nu hebben we ook wel dezelfde uitgerekende datum haha. Denk toch dat jij iets verder bent. Mijn metingen waren 7w en 7.2 weken afgelopen donderdag.
Vanmorgen voor het eerst overgegeven. Ik werd misselijk wakker en normaal gesproken gaat dat over als ik een beetje eet maar nope. Het is ook wel erger aan het worden. Had mijn medicijnen ook uitgespuugd. Moet ik wel op letten nu. Pff. Kan me af en toe ook niet meer goed focussen op mijn werk. Gelukkig werk ik vanuit huis.
Ja dat is wel fijn hè, dat thuis werken. Heeft mij ook echt “gered” tijdens de erge misselijkheid en vermoeidheid. moet zeggen dat ik nu bijna 9 weken ben (heb de tracker niet aangepast op de vorige meting) en nu worden de klachten weer minder. Was ik ook over aan het stressen maar zag online dat het best mogelijk is dat het rond deze termijn iets beter wordt met de klachten. Hopelijk zakt bij jou de misselijkheid snel