Och jeetje, wat heftig. Dat is een grote angst, zeker als je al voorbij de 12 weken bent. Heel veel sterkte!
Jeetje @Nixter wat enorm heftig zeg! Helemaal op deze termijn. Veel sterkte gewenst en een dikke knuffel! ❤️
Bevallingslijst Januari 2023♡1 januari Moeve - 2e kindje 5 januari Saar1988 - 33 jaar - 1e kindje mamavanlisi - 31 jaar - 2e kindje 7 januari Main2 - 37 jaar - 2de kindje Klaasje17 - 25 jaar - 2e kindje 8 januari Selina26 - 41 jaar - 4e kindje xMomx - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 januari Veerle - 31 jaar - 1ekindje 10 januari Mollyke - 34 jaar- 2e kindje 12 januari Akka - 29 jaar - 3e kindje 13 januari Jazz83 - 39 jaar - 1e kindje ♡ 14 januari Dafino - 38 jaar - 5e kindje 15 januari Marijtje85 - 37 jaar - 1e kindje 17 januari Milena92 - 29 jaar - 1e kindje Kimmm90 - 32 jaar - 3e kindje 19 januari Laura - 25 jaar - 1e kindje JEKplus1 - 33 jaar - 2e kindje 20 januari Sisi3 - 28 jaar - 1e kindje 22 januari Finca - 33 jaar - 1e kindje 23 januari Nixter -32 jaar - 3e kindje 24 januari Fanne - 33 jaar - 3e kindje 26 januari Debby90 - 31 jaar - 2e kindje 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 30 januari: maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje Afspraken ♡ 13 weken echo: Nixter: 28 juli Geslachts echo: JEKplus1 : 1 augustus Akka: 2 augustus Dafino: 3 augustus Sisi3: 4 augustus Finca: 6 augustus maansneeuw: 15 augustus 20 weken echo: Klaasje17: 15 augustus Akka: 16 augustus Moeve: 16 augustus xMomx : 17 augustus Main2: 24 augustus Jazz83: 24 augustus Dafino: 25 augustus Kimmm90: 25 augustus Marijtje85: 30 augustus SiSi3: 2 september JEKplus1 : 5 september Finca: 6 september maansneeuw: 12 september Verloskundige: Akka: 2 augustus Kimmm90: 2 augustus (gynaecoloog) maansneeuw: 8 augustus Dafino: 9 augustus Marijtje85: 11 augustus (gynaecoloog) xMomx : 16 augustus Finca: 17 augustus JEKplus1 : 22 augustus Jazz83: 14 september Marijtje85: 21 september (gynaecoloog) Sterretjes: --------------------------------------------- ♡ Jongen (2) ♡ Meisje (3) ♡ Verrassing (2) -------------------------------------------- Bevallen ♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat vreselijk verdrietig!! Weet niet wat ik anders moet zeggen. Heel veel sterkte voor jullie samen ❤️
@Nixter zo verdrietig!! hadden jullie een extra afspraak omdat je niets meer voelde of was het gewoon een echosfspraak die al stond? wat een nachtmerrie Heel veel sterkte! ♥️
Dankjulliewel voor de lieve woorden. Vanmiddag een afspraak bij de gyneacoloog 9ver hoe nu verder. @Saar1988 mijn 13 weken echo was helemaal op het uiterste gepland, dus dat was het gisteren (op 14.3)
Mijn vriendin heeft dit twee maanden geleden ook gehad. Zij had echter wel nog een goede 13 weken echo maar bij 14 weken wilde ze voordat ze weg zou gaan op vakantie even het hartje horen bij de vk, toen niets. Echt afschuwelijk om het zo laat nog mee te maken. Hoe is je zoontje eronder, of beseft hij het nog niet zo?
Ah zo leuk... Ik nu 15.3, vind het ook heel snel gaan! Maar ik kijk uit naar n goede 20 weken echo en dan de veilige grens van 24 weken dan ben ik echt meer gerust
Lief dat je het vraagt. Hoe het gaat is lastig te beantwoorden. Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb medicatie meegekregen die ik gisteren heb ingenomen, zodat de baarmoeder zachter wordt en open gaat staan. Ik hoop dat ik morgen ga bevallen en dat alles 'goede gaat . Ik heb het idee dat ik dan pas echt afscheid kan nemen. Ik ben nu gewoon nog steeds zwanger (en mijn lijf vind dat ook)
Heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat alles goed verloopt. Moet je morgen nog andere tabletten inbrengen? Blijft er morgen iemand bij je? Ik heb zelf ook een keer die tabletten moeten gebruiken en mijn advies is echt om te zorgen dat je niet alleen bent. Dikke knuffel en heel veel sterkte!