uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roni7888, 7 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Leuk altijd die 3d echo’s ♡

2. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Wat een gedoe weer hier want die kleine ligt dus in stuit.. ja hoe verzin je het:$ ik word dus doorverwezen naar de gynaecoloog in mijn woonplaats of dat dacht ik. Wkz Utrecht belde mij vanmiddag dat ze mij liever daar willen zien :rolleyes: nou opzich vind ik dat prima hoor maar het is weer zo'n geregel want we moeten daar vrijdag om 9.15 zijn. Precies in de spits :thumup: gelukkig kan mijn moeder onze dochter naar school brengen. De bingo kaart komt wel vol zoo_O

3. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    @Campus oh nee toch nog steeds in stuit! Eigenwijsje is het! Hopelijk draait die nog vanzelf en blijft een draaipoging je bespaart.

@Honeymooner nog maar heel eventjes en je hebt de kleine man in je armen liggen! 3 kilo lijkt me een mooi gewicht voor de termijn waarop de kleine gaat komen!

@Korey mooie 3D foto!

ik had afgelopen week flink de griep/verkoudheid te pakken. Heb een paar dagen in bed gelegen. Nu gelukkig alleen nog wat snot en een hoestje af en toe, maar eigenlijk niet meer noemenswaardig.

vandaag groeiecho gehad. Meneer heeft ineens een flinke groeispurt gehad. 2 weken geleden was alles nog gemiddeld en nu zit hij bovengemiddeld. Met name het buikje en de beentjes zijn flink gegroeid. Het buikje zat op P97 :rolleyes:. Ze kwam nu uit met meten uit op 3 kilo. :eek: Nu moet ik volgende week weer terug en gaan ze de groei nogmaals beoordelen. Mocht die nog steeds in deze lijn zitten dan is er kans dat de kleine eerder gehaald gaat worden. Ben benieuwd volgende week!

Mleenvs en bubblybaby vinden dit leuk.
  4. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022

29 juni
    Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje

30 Juni

Roni7888 - 33 jaar - 1e kindje

1 juli
    Snananas- 32 jaar - 4e kindje

2 Juli

❤️ Manontuin66 - 30 - 2e kindje

3 Juli
    Campus - 36 jaar - 2e kindje
    ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje - meisje?
    Johanna3 - 28 jaar - 1e kindje

5 Juli
    ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje

6 Juli
    ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje

8 juli
    MissElla87 - 34 jaar - 2e kindje

9 Juli
    ❤️ Salsera - 35 jaar - 1e kindje

10 Juli
    ❤️ EvitaDedu - 35 jaar - 3de kindje

11 juli
    ♥️ Kimly - 32 jaar - 4e kindje

13 juli
    ♥️ Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje

15 Juli
    ♥️ Ploop - 28 jaar - 1e kindje

16 Juli
    ❤️ Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje

17 juli
    ❤️ Misslisa - 34 jaar - 4de kindje

19 juli
    Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje

20 Juli
    ❤️ AniS- 31 jaar - 2e kindje
    ❤️ Mena92 - 30 jaar - 1e kindje

21 Juli
    ❤️ Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje?
    ❤️
    Loena - 36 jaar - 4e kindje
    ❤️ SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje
    ❤️ Bubblybaby - 31 jaar - 3e kindje

22 Juli
    ❤️ Svlok - 32 jaar - 2e kindje

23 Juli
    Emotions - 30 jaar - 2e kindje

25 juli
    ❤️
    Sparkles - 26 jaar - 1e kindje

26 Juli

❤️ Korey - 38 jaar - 2e kindje

27 juli
    Deborahf1 - 28 jaar - 1e kindje

28 Juli
    ❤️ MonaB - 27 jaar - 1e kindje

31 Juli

❤️ Annavdx - 21 jaar - 1e kindje

Totaal (31)
    Verrassingsbaby tot de bevalling (3)
    Nog onbekend /te vroeg (0)

Jongen (15)
    Meisje (13)

Afspraken:

Juni:
    01-06 Koekie1 - groeiecho
    01-06 Mleenvs - intake kraamzorg
    01-06 MissElla87 - controle gynaecoloog
    03-06 Mleenvs - controle vk
    07-06 AniS- 34 wkn echo
    07-06 Johanna3 - controle gyn
    08-06 Honeymooner - sectio!
    09-06 Roni7888 - controle verloskundige
    09-06 Mleenvs - Groeiecho 35 weken
    09-06 Bubblybaby - controle verloskundige
    10-06 Svlok - bevalling bespreken + extra controle zh
    16-06 Mamaroosje - controle vk
    23-06 Bubblybaby - Telefonische afspraak gyn

☆sterretjes ☆
    ⭐️ Luitje 9.4 weken niche zwangerschap
    ⭐️ Mell0408 6 weken
    ⭐️ Dburg 6 weken
    ⭐️ FutureMomToBe 10 weken

5. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ik heb de verloskundige gebeld gisteren om 23.30. Ik was gisteren ochtend al daar geweest en toen had ze gezegd dat ik al moest bellen als zelfs de voorweeën om de 5 min kwam. Eind van de middag begon het maar nog niet echt om de 5 min ofzo in de avond 8x in een uur. Ik dacht ik ga maar proberen te slapen om 22 uur wel even gedaan en toen was het om de 2a3 min een harde buik. Ik belde haar en toen is ze langs gekomen en heeft ze gevoelt en het zat nog potdicht :oops: toen heeft ze mij gerustgesteld en de harde buiken waren daarna weer rustig. Dus misschien toch stress ook omdat hij nu in stuit ligt en ik daar best wel mee zit. Ik zei dat ik normaal nooit zo snel zou bellen, maar ik ben door deze hele situatie zo ongerust en toen begon ik te huilen. Ik mocht gewoon weer bellen als ik ongerust was dus dat is wel fijn.

6. loena

loena Actief lid

9 okt 2010
    168
    201
    43
    nederland
    Ben hier een hele tijd door omstandigheden niet geweest. Zie dat er heel veel te lezen valt. Hoop dat het met jullie en de babys allemaal goed gaat. En jullie nog even genieten van de laatste weekjes

Hier is het drama maar we nemen het even voor lief heb momenteel andere zorgen aan mijn hoofd.

Als het goed is wordt ik met 38 weken in geleid of krijg ik een keizersnede onze kleine meid ligt mooi dubbel in stuit. Nog 5 weekjes dus.

Vorige week had ik een een groei echo het is een klein meisje maar dat had ik al wel verwacht ben tot aan de dag van vandaag nog altijd aan het overgeven.

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    *** 36 weken dansje ***

Zo weer even gluren bij de groeiecho :)

Ploop, johanna3, bubblybaby en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Fijn dat het nog niet begonnen was! En dat ze je gerust kon stellen.
    Wel begrijpelijk in jouw situatie en gelukkig veel begrip van je vk :thumup:
    Probeer je niet te druk te maken (ja, makkelijker gezegd dan gedaan o_O)

9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ook al in stuit? Kunnen ze haar niet nog draaien?
    En nog steeds aan het overgeven? Pff, heftig hoor!
    Heel veel succes met de laatste loodjes!

10. loena

loena Actief lid

9 okt 2010
    168
    201
    43
    nederland
    Vanmiddag moet ik weer op controle omdat me bloeddruk ook vrij hoog is en dan gaan we dat bespreken. Ik hoop dat dat lukt

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Nou, spannend... succes vanmiddag!

12. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Pff ook al in stuit ze kunnen haar zeker niet draaien omdat ze dubbel ligt? Lijkt me wel heftig als je nu nog steeds aan het overgeven bent.

13. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Hihi nee dat probeer ik normaal ook maar bij mijn dochter begon de bevalling ook met harde buiken en verder nooit zoveel last van. Maar dat hij dus in stuit ligt en er weer wat bijkomt werd mij even teveel denk ik. Ik ben nu weer rustig en de verloskundige had mij nog gebeld vanmorgen. Stress veroorzaakt dus ook harde buiken en ze bleven maar komen paar uur lang toen dacht ik wel fuck en in stuit en eigenlijk moet ik naar utrecht. Dus raakte ik nog meer in de stress. nadat ze was geweest werd het ook weer wat rustiger.

MissElla87 vindt dit leuk.
  14. AniS

AniS Actief lid

26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    er was veel reactie op gekomen maar toch niet van iedereen ondanks dat ze wel actief zijn op de forum…

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit een stuitgroepje gaat worden....

Net groeiecho gehad en de kleine van mij ligt dus ook in stuit nu. Heb er niets van gemerkt en had het dus ook totaal niet verwacht.

Ik kan vanmiddag bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak voor een uitwendige versie. En net nu ik al een volle agenda heb volgende week... :(

Als de versie niet lukt moet ik onder behandeling van het ziekenhuis blijven en zit een thuisbevalling er niet in. Keuze wordt dan een vaginale stuitbevalling of een keizersnede. Dat is wel even een flinke domper.
    Eerst de versie maar eens afwachten. 1 ding tegelijk...

Verder was ze erg eigenwijs. Ze zat iedere keer met haar handen voor haar gezicht en liet steeds maar een glimp van haar gezichtje zien.

Qua groei loopt ze goed. Hoofd en buik gemiddeld, benen erg lang. Ze wordt met 40 weken op 3800 gram geschat. Ik ben heel benieuwd aangezien de andere 2 4kg en 4,3 kg waren (39.5 wk en 40.3 wk)

johanna3 en AniS vinden dit leuk.
  16. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Snap ik. Fijn dat het nu weer rustiger is :):thumup:

17. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ah nee joh:eek: jeetje ook al zo'n klein eigenwijs draakjeo_O

Ik heb er trouwens ook niks van gemerkt maar dat gekriebel onderin verklaard nu wel waarom ik dat steeds voel. Had jij dat ook niet?

Ja ik snap het helemaal dat het een domper is vooral als je graag thuis wilt bevallen. Zou je wel een stuitbevalling aandurven? Spannend allemaal!

Als het bij mij niet lukt dan ga ik voor een keizersnede ik denk ook dat ze bij mij geen stuitbevalling laten doen. Ik krijg eerst nog een uitleg vrijdag over de versie en dan besluit ik of ik het ga doen.

18. Mamaroosje

Mamaroosje Actief lid

31 mei 2020
    332
    416
    63
    Vrouw
    Wat balen al die eigenwijsjes :( Hier gelukkig al weken in hoofdligging, nog niet ingedaald gisteren. ​

19. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Nou zeker balen! Maar zeker als je al eerder zwanger bent geweest, zijn ze vaak relatief makkelijk goed te draaien hoor.
    Mijn eerste lag dus in stuit, versie geprobeerd, geen beweging in te krijgen en toen mocht ik niet vaginaal, omdat ze vrij groot geschat was.

Voor mij waren thuisbevallingen enzo toen toch al van de baan, maar dat staat toch mijlenver af van hoe ik het zou willen. En in the end gaat het erom dat je er beiden goed uitkomt hè :)

Zou me er iig nog niet teveel zorgen over maken, want dikke kans dat ze nog wel weer goed draaien, al dan niet met hulp!

20. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ah @loena wat heftig allemaal. Sterkte. Echt niet fijn dat je zo moet overgeven.

Deel Deze Pagina