uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roni7888, 7 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Van dat gekriebel onderin dacht ik dat dat haar handjes waren maar dat blijken dus haar voetjes te zijn.

Een stuitbevalling durf ik wel aan denk ik. Ik ben natuurlijk al 2x eerder bevallen van 2 flinke kinderen dus de boel is aardig opgerekt zeg maar. De verloskundige zag het ook wel zitten als ik daarvoor zou kiezen :D

Ik heb woensdag nog een echo en een gesprek en dan 1 a 2 dagen later de versie. Ik hoop vooral dat ze goed gaat draaien en ik lekker thuis mag bevallen.

johanna3, Campus en bubblybaby vinden dit leuk.
  2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ja, ik maak me er ook niet al te druk om. Het was vooral even schrikken omdat ik het totaal niet verwacht had. Geen van mijn kinderen heeft tot nu toe in een stuit gelegen, altijd netjes met het hoofd naar beneden :)

De vk zei ook al dat draaien makkelijker was als je al een keer zwanger bent geweest. Een eventuele stuitbevalling zag ze ook wel zitten aangezien ik al 2 grote kinderen gebaard heb, dus de boel is lekker opgerekt zei ze :roflmao:

Mleenvs vindt dit leuk.
  3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022

29 juni
    Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje

30 Juni

Roni7888 - 33 jaar - 1e kindje

1 juli
    Snananas- 32 jaar - 4e kindje

2 Juli

❤️ Manontuin66 - 30 - 2e kindje

3 Juli
    Campus - 36 jaar - 2e kindje
    ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje - meisje?
    Johanna3 - 28 jaar - 1e kindje

5 Juli
    ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje

6 Juli
    ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje

8 juli
    MissElla87 - 34 jaar - 2e kindje

9 Juli
    ❤️ Salsera - 35 jaar - 1e kindje

10 Juli
    ❤️ EvitaDedu - 35 jaar - 3de kindje

11 juli
    ♥️ Kimly - 32 jaar - 4e kindje

13 juli
    ♥️ Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje

15 Juli
    ♥️ Ploop - 28 jaar - 1e kindje

16 Juli
    ❤️ Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje

17 juli
    ❤️ Misslisa - 34 jaar - 4de kindje

19 juli
    Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje

20 Juli
    ❤️ AniS- 31 jaar - 2e kindje
    ❤️ Mena92 - 30 jaar - 1e kindje

21 Juli
    ❤️ Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje?
    ❤️
    Loena - 36 jaar - 4e kindje
    ❤️ SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje
    ❤️ Bubblybaby - 31 jaar - 3e kindje

22 Juli
    ❤️ Svlok - 32 jaar - 2e kindje

23 Juli
    Emotions - 30 jaar - 2e kindje

25 juli
    ❤️
    Sparkles - 26 jaar - 1e kindje

26 Juli

❤️ Korey - 38 jaar - 2e kindje

27 juli
    Deborahf1 - 28 jaar - 1e kindje

28 Juli
    ❤️ MonaB - 27 jaar - 1e kindje

31 Juli

❤️ Annavdx - 21 jaar - 1e kindje

Totaal (31)
    Verrassingsbaby tot de bevalling (3)
    Nog onbekend /te vroeg (0)

Jongen (15)
    Meisje (13)

Afspraken:

Juni:
    01-06 Mleenvs - intake kraamzorg
    01-06 MissElla87 - controle gynaecoloog
    03-06 Mleenvs - controle vk
    07-06 AniS- 34 wkn echo
    07-06 Johanna3 - controle gyn
    08-06 Honeymooner - sectio!

08-06 Koekie1 - echo + gesprek gyn i.v.m. versie
    09-06 Roni7888 - controle verloskundige
    09-06 Mleenvs - Groeiecho 35 weken
    09-06 Bubblybaby - controle verloskundige
    10-06 Svlok - bevalling bespreken + extra controle zh
    15-06 Koekie 1 - controle vk
    16-06 Mamaroosje - controle vk
    23-06 Bubblybaby - Telefonische afspraak gyn

☆sterretjes ☆
    ⭐️ Luitje 9.4 weken niche zwangerschap
    ⭐️ Mell0408 6 weken
    ⭐️ Dburg 6 weken
    ⭐️ FutureMomToBe 10 weken

4. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hallo mama's ♡ weer sorry voor de weinige updates.
    Anderhalve week geleden ben ik dan opgenomen in het ziekenhuis met voor de tweede maal zwangerschapsvergiftiging
    Hierbij is een virus gekomen waardoor ik niet meer wist wat boven of onder was... doorgeslagen naar mijn middenoren die zijn gaan vullen met bloed en vocht... zo veel pijn.
    Niet echt veel in staat geweest tot frequente updates.
    Emotioneel ben ik gebroken. Trots op papa hoe goed hij het doet met ons meisje♡ maar gebroken dat ik niet bij haar meer ben tot baby 2 er is...

De inleiding staat geplant op 14 juni ballon > 15 juni echt inleiden....
    Mits het niet verder verslechterd want helaas gaat het hard achteruit
    Bloedplaatjes breken af.... leverwaardes stijgen echt enorm hard... eiwitten ook...

Vandaag een rondleiding gehad op de neonatologie.
    Want ook door mijn vele insuline willen ze de baby naar de neonatologie na de geboorte.... ik zit boven de 60 eenheden.

Hierdoor zelf aangegeven te stoppen met insuline want het doet ook oprecht werkelijk niks! Als dar mijn kindje enkel moelijkheden geef.. is het me het niet waard. Nutteloos.
    Of ik in de avond nu 46 eenheden spuit of geen enkele.... nuchter blijft hetzelfde en te hoog ! Het verschilt niks...

Maar 15 juni ontmoeten we uiteindelijk ons baby regenboog kindje 2♡

5. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik las je verhaal ook op fb!! Heel heftig hoor :(!!!
    Ik hoop dat je de komende paar weken nog een beetje kan volhouden. Ik wens je iig heel veel sterkte. En de datum is iig in zicht !!!

6. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Wat vervelend al die stuitliggende kindjes. Lekker eigenwijs weer. Hopelijk wordt er nog een beetje gedraaid.

Vandaag controle bij de gynaecoloog en we hebben afgesproken dat ik tot 38 weken natuurlijk ga bevallen en als ie blijft zitten gaan we voor een ks. Die zal dan in de laatste week van juni plaatsvinden! Ben zo blij dat er nu beetje duidelijkheid is. We leven nog steeds met de dag maar ik weet nu dat ik niet tot de 40 weken hoef af te wachten en dan nog moet kijken hoe we gaan bevallen ofzo. Dus ik ben opgelucht!!
    Kleintje is nog steeds groot, geen suiker, en doet t verder goed. Is al beetje ingedaald ook.

Korey, bubblybaby, johanna3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Jaa idd veel in stuit. Hopelijk draaien ze nog vanzelf! En anders een succesvolle draaipoging!

Ook al datums bekend! Zo spannend. Ben heel benieuwd naar al die kleintjes♡♡♡♡

Hier covid positief. Koorts en een niet fit gevoel maar met paracetamol merk ik weinig gelukkig en voel ik me prima. Baal wel enorm van de paracetamol want had het met 1 paracetamol gered de gehele zwangerschap en nu voelt t als falen.

De kleine man is gelukkig goed actief dus daar maak ik me geen zorgen over. Over een weekje is hij welkom! Dus blij dat ik t nu heb en niet rondom de bevalling. En zie t maar zo, hij krijgt nu wel een lading anti stoffen mee.

8. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Heel erg veel sterkte! Wat heftig allemaal. Nog 2 weken volhouden en dan ontmoet je eindelijk jou kindje♡

9. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Fijn dat je bent opgelucht! Ook wel fijn dat je niet zo heel lang meer hoeft te wachten :)

MissElla87 vindt dit leuk.
  10. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Jee, wat heftig @MotherOfAnAngel! Lijkt me heel zwaar om niet bij je kindje te mogen zijn idd. Gaan ze na de zwangerschap nog verder onderzoeken hoe en wat qua die diabetes, want dat klinkt toch niet als helemaal normaal als je 0 op insuline reageert natuurlijk..

@Koekie1 owja, in jouw geval zou ik een stuitbevalling ook zeker wel aandurven. Maar je verloskundige zou dit toch niet thuis willen doen he? In het ziekenhuis helemaal prima :)

@MissElla87: heel fijn dat er een plan is, en ook fijn om te weten dat je niet verder hoeft dan 38 weken idd!

@Roni7888 Beterschap! Toch nog even corona opgelopen, balen hoor.. Dat van die antistoffen denk ik ook maar idd, al had ik het al met 20 weken.
    Niet schuldig voelen over paracetamol hoor!

Roni7888 vindt dit leuk.
  11. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    @Honeymooner thanks! Lijkt nu al een stuk opgeknapt te zijn. Geen koorts meer. Dus als dit 24 uur duurt dan mag ik alles weer! Fijn

Vandaag het 36 weken dansje!!!

Zo gaaf!!!! Zo blij mee! Heel benieuwd wanneer de kleine man zich meldt. ♡♡♡♡♡

johanna3, Ploop, MotherOfAnAngel en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Wauw @Roni7888 fijn! Ja 36 weken gaat voor mij ook *de* mijlpaal zijn, want toen was mijn dochtertje geboren.

Ik doe vandaag mijn *33* weken dansje :p we komen dichterbij!
    Ik voel mij inmiddels wel hoogzwanger. Grooote buik en baby, klein lijf. I am so tired :roflmao:.

johanna3, Ploop, AniS en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Fijn dat je bent opgeknapt! 36 weken alweer, gaat nu wel snel voor mijn gevoel;) hopelijk mag je jou kleintje snel ontmoeten :)

Roni7888 vindt dit leuk.
  14. annavdx

annavdx Actief lid

24 mrt 2022
    194
    216
    43
    Vrouw
    @Roni7888 jeetje 36 weken, komt nu heel dichtbij. Echt heel leuk!! Zou ook echt een mijlpaal voor mij zijn.

Roni7888 vindt dit leuk.
  15. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Jeetje wat gaat het snel! sommige ontmoeten de kleintjes al vrij snel!

wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie, maar daarna weer hard aan het klussen in huis. Dus ben behoorlijk moe en merk dat ik wat minder mobiel ben, jeetje wat een bekkenpijn, maar komt goed het zijn de laatste loodjes.

als het goed is mag ik de kleine man nu tussen de 4-6 weken gaan ontmoeten. Sowieso krijg ik een keizersnede rond 39 weken, maar mijn gevoel blijft dat hij eind deze maand of begin juli al komt.

ben in ieder geval erg benieuwd wie er na @Honeymooner de volgende is. Ik denk @MotherOfAnAngel maar wie volgt daarna?

johanna3, MissElla87, Ploop en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik begin maandagavond met cytotec.
    Eerst nog even genieten van een weekendje weg.

bubblybaby vindt dit leuk.
  17. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Nee hoor, wel in het ziekenhuis. Maar ik heb nu het een en ander gelezen en begin nu toch wel te twijfelen. Een versie lukt maar in 40% van de gevallen en een stuitbevalling eindigt met 50% toch nog in een keizersnede? Vind dat best wel flink.
    Dan liever een geplande keizersnede denk ik i.p.v. een stuitbevalling waarbij halverwege toch het mes erin moet... wil dat mijn kleine niet aandoen..

MissElla87 vindt dit leuk.
  18. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd wie de volgende wordt. Als die van mij niet draait wordt ze met 39 weken gehaald (keizersnede of stuitbevalling). Dat is gewoon al over 3 weken! Daar schrok ik wel even van. Naar mijn idee duurt het nog heel lang voor ik moet bevallen en dan is 3 weken wel heel kort dag :eek:

johanna3, MissElla87, Ploop en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Ah gelukkig.
    En ja. Snap ik helemaal hoor, het is gewoon geen fijne keuze sowieso, dus beter draait ie toch nog even uit zichzelf!!

Hier hadden we gisteravond eindelijk het geboortekaartje van de ontwerper binnen.. En ik heb gehuild, het was zo niet wat we wilden. Totaal anders dan de stijl op haar site..
    Ben de hele nacht en ochtend zelf bezig geweest een kaartje aan te passen op een site en heb uiteindelijk zelf een kaartje gemaakt waar we helemaal tevreden over zijn. Maar wat een stress zeg..

20. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    @Koekie1
    Ik snap je helemaal want 50% is echt veel. Lijkt mij ook niet fijn voor de baby en je gaat zelf met heel veel spanning de bevalling in. 3 weken is wel heel snel inderdaad :eek:

@Honeymooner oh echt,wat vervelend. Daar heb je dan zo lang op moeten wachten.. je kan hem nu ook niet meer laten aanpassen zeker?

Deel Deze Pagina