O, wat balen zeg van je geboortekaartje! Vooral als je denkt dat je eruit bent en dat blijkt niet zo te zijn. Fijn dat het nu toch gelukt is. Krijg je daar nog een proefversie van?
Vandaag is het geboorteshirtje binnen gekomen. Broek, romper en mutsje hadden we al. Man heeft het shirtje geregeld en wat een leuke verrassing. Het is een shirtje geworden met haar naam erop! We zijn nu dus ook uit de naam
@Honeymooner Ooh meen je niet, dat verwacht je dan ook compleet niet en wil je zeker niet hebben zo vlak voor de bevalling. Gelukkig heb je zelf nog iets kunnen maken maar ik kan me die stress (en tranen) heel goed voorstellen! @Koekie1 Fijn dat jullie al uit de naam zijn! Hoop dat de dame nog besluit te draaien.
Haha die van mij ligt ook met dr hoofd in mijn maag vandaag, dus stuit. Die draait echt nog zoveel. Dan ligt ze goed, dan dwars, dan stuit. Maak me niet zo'n zorgen, ze heeft kennelijk nog genoeg wriggleroom.
Oownee wat balen zeg! Zolang op gewacht en dan dit. Gelukkig heb je iets kunnen vinden/maken wat wel bij jullie past. Fijn! @Koekie1 wat leuk! En fijn dat jullie eruit zijn! Is ook wel een opluchting! @bubblybaby haha die is gewoon der eigen feestje aan t houden daar. Fijn dat ze nog alle kanten op kan hopelijk ligt ze straks goed. Hier vandaag gelukkig koorts vrij. Was al bang dat ik weer maanden zou rond lopen met koorts. Alleen nog een beetje neusverkouden maar voor de rest voel ik me prima. Denk dat er veel baby's voor mijn kleine man geboren gaan worden als ik t zo lees. Over 6 dagen is hij welkom maar heb nog niet t idee dat hij dan al zal komen. Merk wel dat men bekken nu echt instabiel begint te worden en denk dat ik last heb van indalingsweeen want heb regelmatig een menstruatie gevoel. Maar verder is hier alles rustig.
@Koekie1 Wat een lage percentages snap dat je dan voor duidelijkheid kiest. Dat is bij ons ook de reden dat wij nu uiteindelijk voor een keizersnede gaan. Zie het niet zitten het eerst normaal te proberen en dat dan toch een keizersnede nodig is. Wat een leuke en lieve verrassing van je man en fijn dat jullie nu echt uit de naam zijn! Aawh wat rot dat de kaart niet was wat je ervan had verwacht @Honeymooner ook gek dat de stijl zo afwijkt van haar voorbeelden op de site. Gelukkig heb je zelf iets moois kunnen maken. Die heeft nog duidelijk geen zin om in te dalen @bubblybaby Gelukkig ben je weer koortsvrij @Roni7888
Iedereen die een zoveel weken dansje mocht doen vandaag, gefeliciteerd! Wat komt het nu toch dichtbij voor iedereen
HIER gisteren avond te horen gekregen als mijn waardes nog verder verslechteren... dat de baby gelijk gehaald gaat worden en ze me dan inleiden Ik kan er niet van slapen... mijn alat is boven de 500 en werkelijk alle andere testen wijzen niks uit dus komt het door zwangerschapsvergiftiging.... als hij de 750 tikt dan word baby gehaald dus elke dag opnieuw testen... vorige week was d'r waarde "slechts" 78 wat al verhoogd was... en de week daarvoor in de 20 wat normaal is... het gaat heel hard achteruit en houd mijn hart vast... Hoop dat spekkie nog even mag blijven trappelen in mijn buik
Ah wat een schrik zeg. Gelukkig al een hele mooie termijn, maar snap dat het niet is wat je had verwacht. Veel sterkte nog even! Hier lig ik weer eens wakker, omdat dochter bij ons in bed is gekropen en ik nu nog maar 10cm over heb om te liggen Ben nog steeds keihard aan het aftellen, al kan ik me ook nog steeds totaal niet voorstellen dat we over 5 dagen een baby hebben. Alles is wel klaar, moet alleen nog even de eerste pakjes wassen (rest doen we pas na de geboorte) en m’n kolfapparaat startklaar en opgelaten maken enzo. De kans is groot dat hij door z’n prematuriteit een beetje bijvoeding nodig heeft, dus begin het liefst dan direct met kolven.
O, jeetje joh. Wat spannend is dit! Als het in een week van 78 naar meer dan 500 gaat gaat het wel heel hard.. Ik hoop dat spekkie nog even mag blijven zitten.
5 dagen nog! Dat is nog eens aftellen! Spannend hoor. Wel raar dat je al weet dat je over 5 dagen je kleine bij je hebt. Geniet nog even van de laatste paar dagen.
Het zit je niet mee @MotherOfAnAngel ! @Honeymooner wauw 5 dagen, wat gaat het rap zo! Hoe ga je het nu met het geboortekaartje doen als ik vragen mag?
Ik heb zelf de halve nacht en dag zitten prutsen gister en heb dus uiteindelijk ons droomkaartje zelf maar gemaakt. Mag je raden welk kaartje van de ontwerpster was en welke van mij Maar wat nog steeds zo bizar is, dit is de site van de ontwerpster: https://www.liefsfemkegeboortekaartjes.com/ De stijl is echt helemaal compleet anders. Ik snap nog steeds niet hoe ons ontwerp eruit kon komen..
Yep, beetje jammer ook van onze 200 euro aanbetaling. Ben maar niet de strijd aangegaan dat ik die eigenlijk terug wil..