Jeetje wat een verhaal maar wat een geluk nu 3 mooie wondertjes @Kimmetjuh90 Nog tips voor een vluchtkoffer als je een keizersnede krijgt? Pak je dan meer in? Mijn vorige vluchtkoffer heb ik tijdens mijn weeën met de verloskundige ingepakt en was toen ingesteld op een normale bevalling maar dat werd een keizersnede en nu ga ik wel voor een geplande keizersnede. Dus sowieso over 6 weken ontmoeten we de kleine man en als het net zo’n eigenwijs is als zijn zus dan waarschijnlijk eerder
Welkom @Kimmetjuh90 !!! Meer dan welkom hoor! Gezellig hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd Wat een prachtig weer is het.. helaas weer even de laatste dag voorlopig! Geen last van de warmte gelukkig. Eerder van de kou haha Ja het is nu voor iedereen bijna zover. Echt de laatste loodjes ♡♡♡ Meer mensen die hier weleens kramp hebben in de liezen? Kan dan nog amper blijven staan. Een heel raar gevoel vind ik het. Echt in mijn liezen niet de buik. Weet ook niet wat t betekent, miss dat t met de indaling te maken heeft? Tis sporadisch. Vandaag toevallig onder de douche. Alleen als ik sta.
Nee, dat herken ik niet @Roni7888 ! @svlok ik pak gewoon in zoals ik voor een verblijf in zou pakken in een hotel voor een dag of 3. Al die extra dingen als dextro, extra paar sokken of weet ik veel wat voor tips er altijd zijn voor de gewone vluchttas gelden niet bepaald, aangezien je een operatie ondergaat en geen inspanning gaat leveren waarvan je niet weet hoe lang het duurt. Wij wonen heel dichtbij het ziekenhuis, dus ik kan ‘s middags alsnog m’n ouders appen even wat mee te nemen. Verder gaan wij gewoon rustig met rolkoffer naar het ziekenhuis, heel ander beeld dan dat ik heb bij ‘vluchttas’ Overigens zijn er een paar dingen die ik echt niet moet vergeten en dat zijn z’n eerste pakje en m’n kolfapparaat. Dat laatste is vooral omdat hij prematuur geboren wordt, en ik direct na de bevalling wil gaan kolven voor het geval hij bijvoeding nodig heeft.
Jaa klopt idd, omdat II in eerste instantie dacht 1 juli uitgerekend te zijn, maar bleek dus 28 juni haha Jaa t begint nu wel spannend te worden hoor, helemaal omdat ik nog een hoop moet doen
Kan ook je banden zijn, die lopen in je liezen zeg maar Ik heb echt menstruatie achtig kramp zo nu en dan, en dat blijkt wel indalingsweeen te zijn, ben benieuwd dinsdag, of ie idd ingedaald is ofniet..
Ja ben heel blij dat t dan toch nog 2x gelukt is om zwanger te raken en te blijven, ik ga wel een tattoo laten zetten voor de kindjes die ik ben verloren (zijn er in totaal 4). Heb 3 miskramen gehad in totaal.. Ja ik pak 2 extra dingen in dus ipv 2 pakjes voor de baby, 4, op internet staat +1 a 2 kledingstukken extra. Maar ik neem voor mezelf dan 2 joggingsbroeken mee, 4 bh's 4 onderbroeken, 2 paar sokken, 4 voedingsshirtjes.
Ze hebbe in t zkh een kolf waar je gebruik van mag maken, die is vaak ook wat krachtiger dan de kolf van thuis. Ik zou daar even naar vragen of je die gelijk op je kamer mag Ik mag t namelijk wel, omdat ik aangegeven heb direct te willen kolven vanwege moeizaam op gang komen van bv
Owja dat is ook zo. Maar ik wil gewoon m’n eigen. Weet precies hoe die werkt, heb destijds kleinere schelpen dan de normale gekocht, dus weet dat ik daar niet mee hoef te gaan prutsen De vorige keer kwam het vlot op gang trouwens, dus eigenlijk verwacht ik ook niet zoveel problemen, hoop gewoon dat de baby direct wat energie heeft om te drinken.
@Kimmetjuh90 welkom! En jeetje wat een verhaal zeg! Zo mooi dat je alsnog zwanger bent geworden en je alweer bijna gaat bevallen! Spannend! @Honeymooner het kaartje wat je zelf gemaakt hebt is echt veel mooier!! Heel leuk! Wij hebben een beetje de zelfde stijl wat betreft geboortekaartje. Ook gemaakt via dezelfde site, maar wel net ander kaartje gebruikt! En wat gaat het snel allemaal. Nog een paar dagen en je hebt de kleine man al in je armen. Ik duim voor jullie dat de kleine het meteen goed gaat doen, ondanks dat die wat eerder wordt geboren! Ik heb veel last van nesteldrang. Wil echt alles in orde hebben merk ik. Heb echt het idee dat ik op moet schieten met alles.
Hoop ik met je mee! Ik vermoed dat ik vokr mijn eigen kolf andere schelpen moet halen, ik kon thuis echt amper kolven met dat ding... maar ben er niet uit waar ik ze nu los kan halen en wat slim is
Bizar, Wel heel grappig dat wij ook een beetje een zelfde soort idee hebben. Althans, ons geboortekaartje is ook in silhouette. In ieder geval is onze hond en pony in de werkelijke silhouette gebruikt en de kat hebben we wel een andere voor gebruikt (hadden er geen goede foto voor). Vriendin van mij heeft ons geboortekaartje gemaakt op basis van onze eisen. Zij is ook bezig met het opbouwen van een soort portfolio hierin, maar is wel een echte crea bea en wil onder andere hierin ook echt iets gaan doen als kleine ondernemer. Ze is nu bezig met de laatste aanpassingen maar in totaal is ze er denk een dag of 2 mee bezig geweest als ze even tijd had tussendoor. We zijn dus bij haar geweest en hebben een basis gemaakt en van daaruit kreeg ik 2 dagen later een appje met een voorproefje hoe ver ze was en of dit was wat we wilden. Persoonlijk voor hetgeen jij hebt aangevraagd bij diegene, zou ik het bedrag er ook zeker niet voor neerleggen. Niet omdat het kaartje een beetje simpel is (vind ik), maar ook niet omdat het zo lang geduurd heeft en zo te lezen totaal niet in t plaatje past van wat je aangevraagd hebt. Wel zie ik dat het enigszins aansluit op de stijl welke zij op haar site gebruikt, maar vind het een heel groot contrast met het kaartje wat je zelf gemaakt hebt.
Wat leuk dat het zo goed uitpakte met je vriendin! En grappig dat we een beetje hetzelfde idee hadden. Wij kregen vandaag de proefdruk binnen en hij is nu helemaal naar wens, zou niet iets kunnen bedenken wat ik liever nog anders had gewild. Qua stijl zie ik het dus echt niet met haar site, maar misschien heb ik dan wel te veel gekeken naar de elementen die ik juist wel heel leuk vond (al die diertjes). Ik heb echt geen energie/zin om te gaan touwtrekken om ons geld terug te krijgen. Wil ons liever focussen op positieve dingen. We hebben in maart al betaald, dus in die zin merken we het nu iig niet meer zo..
@Kimmetjuh90 welkom natuurlijk! Ooh ik ben echt niet actief geweest hier de laatste tijd.. lukte me echt niet allemaal goed bij te houden met de app ook ernaast. Maar de spannende tijd komt er nu wel aan! Ben super benieuwd naar iedereen!