@Koekie1 zo jong en al reuma! Hopelijk kunnen ze haar goed behandelen en is ze snel van de pijn af! Beterschap verder voor de buikgriep! @bubblybaby succes met de drukke dagen en bezichtigingen voor jullie huis! @Honeymooner geniet lekker van je verlof! Zal inderdaad wel even wennen zijn! @Roni7888 veel plezier bij centerparcs! Geniet ervan! @AniS balen dat je al het eten weer eruit gegooid hebt. Ik denk niet dat het kwaad kan verder. Misschien is het niet goed gevallen door maagzuur of iets dergelijks? hier vooral last van heeeeel veeeeel vocht vasthouden de afgelopen dagen. Ik voel me net een olifant. Het is zelfs zo erg dat ik mijn schoenen niet meer aan krijg..
Zie dat er al veel vocht vast houden. Hier ook wel een beetje maar nog niet zichtbaar. Afdrukken van sokken e.d. blijven wel heel lang staan. Maar zie mijn enkels nog wel gelukkig haha. Hier in centerparcs is t gezellig. Nog best druk wel. De kleine man is goed actief. Merk dat hij echt nog maar weinig ruimte heeft. De hik heeft hij ook regelmatig. Soms wel 3 a 4x per dag. En soms zelfs 15 minuten. Las dat het wel een goed iets is omdat ze daarmee ook hun longetjes trainen. Beterschap aan alle zieken!!!
ah hier de kleine ook heel vaak de hik de laatste week! En vocht, wel al een paar weken dat ik afdrukken heb staan maar ook ik zie gelukkig mijn enkels nog haha.
Vandaag is de uitvaart.. we zijn zo moe.. en t zal een hele zware dag worden.. maar de kleine zit er nog in!! Elke dag is er 1. Al bijna 32 weken en dat betekend niet meer helemaal naar Nijmegen hoeven maar gewoon naar ons streek ziekenhuis, 5 min van ons huis vandaan. Dat zal al veel lucht geven. Hopelijk nog een beetje rust na vandaag voordat de kleine komt. Zodat we ook langzaam aan ons huis baby klaar kunnen maken en beetje kunnen bijtanken. Fijn dat ik hier verder geen gekke berichten lees, maar voornamelijk de standaard (wel vervelende) kwaaltjes. Rustig aan dames en geniet van t mooie weer en voor sommigen een welverdiende vakantie!
Heel veel sterkte vandaag. Gelukkig dat de kleine er nog in zit! En hopelijk nog een aantal weekjes. Fijn dat mocht het nu beginnen, je in de buurt kan blijven. Maar hopelijk is t voorlopig nier zo ver. Hier gelukkig ook bijna geen kwaaltjes. Tis dat ik pijn heb aan men bekken maar verder mag ik echt niet klagen en verloopt het allemaal perfect. Kan niet zeggen dat ik exht hinder heb ondervonden van iets. Behalve niet meer op men buik slapen. Maar verder voel ik me prima. Nog een paar daagjes hier genieten. Helaas is t weer niet zo mooi als de voorspellingen maar desalniettemin is het fijn en warm.
Sterkte vandaag! Hopelijk blijft de mini nog een paar weekjes zitten en kunnen jullie nog even wat uitrusten voor de volgende begint.
Sterkte @MissElla87 ! Hier ook wel wat vocht. Valt nog mee, maar als t deze maand echt nog 28 tot 29 graden gaat worden denk ik dat ik wel lekker ga opzwellen. Was bij mijn zoontje ook . Heb 22 mei vrijgezellenfeest van mijn zusje, het wordt dan geloof ik ook erg warm. Vandaag tweede bezichtigingsdag bij ons thuis. Dan is (vind ik) het vervelendste gedeelte voorbij. Omdat de kinderen ziek zijn en dus niet naar school kunnen (en ook niet thuis kunnen uitzieken) zijn we naar onze stacaravan gevlucht ivm de bezichtigingen gister en vandaag. Geen straf, midden in het bos. Mijn man en ik kunnen hier gewoon werken. Dus gisteren samen aan de tafel gewerkt tussen de eekhoorntjes en fluitende vogeltjes en vandaag ben ikzelf vrij. Mijn man is wel aan het werk. Heel fijn dat dit kan. Vanavond zijn we weer thuis. Morgen kunnen hopelijk de kinderen weer naar school, het spugen is iig gestopt. Vrijdag hebben ze ook schoolfotos en vooral omdat we na de zomervakantie verhuist zijn hopen we wel dat ze die nog kunnen meemaken haha.
@MissElla87; sterkte vandaag! Hier geen last van vocht vasthouden. Vorige zwangerschappen ook nooit last van gehad dus verwacht het nu weer niet. Iedereen is hier weer beter dus dat is wel heel fijn. Vandaag heeft de jongste haar kinderfeestje dus ik zit vandaag in monkey town met heel veel drukke kinderen Gisteren was de kleine in mijn buik zo ontzettend druk, echt niet normaal. Diverse keren dat ze mijn ribben flink hard raakte. Verder zag je mijn hele buik steeds heen en weer gaan, billen schuiven... mijn collega's hebben zich gisteren wel vermaakt Nu nog maar gauw wat in het huis doen voordat de kinderen straks komen
Ik had vanochtend de eerste groeiecho! Baby doet het goed, zit nu op ongeveer 1820 gram. Beentjes waren gemiddeld, hoofdje ook gemiddeld en het buikje wat boven gemiddeld (net als bij mijn andere zoons) maar niet extreem, op 78%. Ze schat dat als hij zo zijn groeilijntje blijft volgen hij met 40 weken ongeveer 3800 gram zou zijn. Wel flink maar niet enorm dus. Maar verder sluit ze een groeispurt in de komende weken ook niet uit, zeker niet gezien de voorgeschiedenis met zijn twee broers. Oftewel: ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben, of dit weer een macrosoom kindje en een inleiding gaat worden. Daar baal ik wel een beetje van, met R. wisten we met de groeiecho rond deze termijn al wel dat hij echt een grote buik had (en moest ik zelfs nog een dagcurve prikken vanwege de buik op p97). Met J. kwamen er pas met de liggingsecho rond 35 weken achter dat zijn buik p99 was en moest er toen nog in aller haast omgeschakeld worden. Nu is het dus nog even afwachten tot de volgende groeiecho met 35 weken. Volgende week weer een afspraak bij de VK, misschien kan zij er nog iets zinnigs over zeggen maar ik verwacht het niet eigenlijk. Oja, 31 weken dansje!
Oja ik vergeet te vertellen dat ik ook nog een echo heb gehad! De dag voor de echo is dochterlief goed gaan liggen (dus niet meer dwars, hoera), merkte ik heel duidelijk, want dwars is heel oncomfortabel. Dat klopte dus ook, modelbaby zei ze zelfs haha. Placenta die vermoedelijk achter en laag lag bij 20 weken ligt gewoon achter en hoog, dus dat was helemaal goed. Ze werd met 29 en halve week geschat op bijna 1700gr. Dus super netjes allemaal. Volgt geloof ik een beetje de lijn van mijn zoon. Die is met 38 weken geboren en woog toen 3500gr al, dus had met 40 weken wrs rond de 4kg geweest. Fijn dat bij @Mleenvs ook alles goed was op de echo. Hopelijk blijft het allemaal zo gaan en zijn alle zorgen voor niets ♡
Fijn van alle goede echo’s! Hier was het gewicht rond die termijn ook ongeveer zo, maar verwacht idd ook geen heel klein kindje Zijn jullie eigenlijk nog met een aantal van dit topic sushi weten eten? Nu ik niet meer in de app zit, mis ik dat allemaal natuurlijk
Ah gezellig! En gaat goed hoor, ik tel langzaam af en het is vooral heel onwerkelijk dat er al heel snel een baby is, ben niet zozeer heel gestresst ofzo gelukkig.