Jeetje wat lees ik spannende berichten! Hoop dat de babytjes van @Emotions en @Kimmetjuh90 nog even binnen willen blijven ♡♡ Wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt!! Ik weet goed hoe je je voelt ♡ @Honeymooner
@Honeymooner wat een poppetje en wat fijn dat hij al zo goed drinkt. ♡♡ @Emotions pff das schrikken. Hopelijk blijft tie nog even lekker zitten. Spannend! En fijn dat je een soort van datum hebt. Komt dichtbij! @Kimmetjuh90 hopelijk heb je je niet bezeerd verder. Maar wel schrikken zeg! Hopelijk vallen de harde buiken mee zometeen.
Wat fijn zeg!! Wat een goed bericht!! en wat een droppie is t!! Heb je veel last na de ks van je lijf?
@Honeymooner wat een klein schattig ventje zeg en heerlijk dat jullie nu thuis zijn. Hoe gaat het verder met jou? Hopelijk blijven jullie kleintjes nog even zitten @Emotions en @Kimmetjuh90 hier veel last van harde buiken en als het niet afneemt bel ik morgen het ziekenhuis. Gecombineerd met misselijkheid en meer vochtverlies, dus hoop dat het niets is. afgelopen vrijdag het gesprek gehad voor de bevalling en heb een mogelijke datum voor de keizersnede. Dus over max. 5 weken ontmoeten we onze kleine man.
Wat een schatje @Honeymooner! Spannend voor jullie @Kimmetjuh90 en @Emotions! Hopelijk valt het mee! @svlok Hier ook vandaag veel harde buiken. Heb nu de hele zwangerschap bijna geen harde buiken gehad, maar vandaag ineens om de haverklap. Wel best wel druk geweest vandaag. Als het morgen niet minder is bel ik de verloskundige even.
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022♡♡ 28 juni ❤Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje 29 juni ❤ Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 30 Juni ❤ Roni7888 - 33 jaar - 1e kindje 1 juli ❤ Snananas- 32 jaar - 4e kindje 2 Juli ❤️ Manontuin66 - 30 - 2e kindje 3 Juli ❤ Campus - 36 jaar - 2e kindje ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje - meisje? ❤ Johanna3 - 28 jaar - 1e kindje 5 Juli ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 Juli ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 8 juli ❤ MissElla87 - 34 jaar - 2e kindje 9 Juli ❤️ Salsera - 35 jaar - 1e kindje 10 Juli ❤️ EvitaDedu - 35 jaar - 3de kindje 11 juli ♥️ Kimly - 32 jaar - 4e kindje 13 juli ♥️ Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje 15 Juli ♥️ Ploop - 28 jaar - 1e kindje 16 Juli ❤️ Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje 17 juli ❤️ Misslisa - 34 jaar - 4de kindje 19 juli ❤ Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje 20 Juli ❤️ AniS- 31 jaar - 2e kindje ❤️ Mena92 - 30 jaar - 1e kindje 21 Juli ❤️ Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje? ❤️ Loena - 36 jaar - 4e kindje ❤️ SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje ❤️ Bubblybaby - 31 jaar - 3e kindje 22 Juli ❤️ Svlok - 32 jaar - 2e kindje 23 Juli ❤ Emotions - 30 jaar - 2e kindje 25 juli ❤️ Sparkles - 26 jaar - 1e kindje 26 Juli ❤️ Korey - 38 jaar - 2e kindje 27 juli ❤ Deborahf1 - 28 jaar - 1e kindje 28 Juli ❤️ MonaB - 27 jaar - 1e kindje 31 Juli ❤️ Annavdx - 21 jaar - 1e kindje Totaal (32) Verrassingsbaby tot de bevalling (3) Nog onbekend /te vroeg (0) Jongen (16) Meisje (13) ♡ ♡ Bevallen ♡ ♡ 8 juni - Honeymooner - L. 36+1 Afspraken: Juni: 13-06 MissElla87 - groeiecho gynaecoloog 14-06 Johanna3 - controle gyn 14-06 Roni7888 - controle verloskundige 14-06 Koekie1 - afspraak gynaecoloog 15-06 MissElla87 - belafspraak anesthesist 15-06 Koekie 1 - controle vk 15-06 Mleenvs - afspraak gyn bespreken inleiding 15-06 Mleenvs - controle vk 16-06 Mamaroosje - controle vk 17-06 Kimmetjuh90 - laatste controle gyn 20-06 Bubblybaby - controle vk 20-06 Kimmetjuh90 - geplande keizersnede 21-06 AniS- groeiecho 36 wkn+GBS screening 23-06 Bubblybaby - Telefonische afspraak gyn 23-06 Johanna3 - controle gyn 29-06 Campus- inleiding wkz utrecht ☆sterretjes ☆ ⭐️ Luitje 9.4 weken niche zwangerschap ⭐️ Mell0408 6 weken ⭐️ Dburg 6 weken ⭐️ FutureMomToBe 10 weken
Bedankt meiden, t blijft wat rommelen, als in harde buiken maar er zit geen regelmaat in, en doet geen pijn. Moet t nog even aankijken, zo maar proberen te slapen.. hopelijk is t morgen weer rustig
Ah nee, hopelijk trekt het zo weg en kun je lekker slapen.. @Honeymooner wat fijn weer lekker thuis! ♥️
@Mamaroosje jij ook al? Hoe is de nacht gegaan? Ik lig nu wakker omdat ze toch echt wel pijn doen. Dus ga zeker morgenochtend bellen. @Kimmetjuh90 gelukkig doen ze geen pijn en zit er geen regelmaat in. Hoe gaat het nu?
Pittig dames met de harde buiken!! Hopelijk zijn t voorweeën en blijven jullie kleintjes nog even zitten.
Jee wat onrustig bij een aantal zeg! Hopelijk blijven de baby’s iig zitten tot 37 weken! En voor degenen die een keizersnede gaan krijgen nog iets langer. @MissElla87 : ik heb natuurlijk geen vergelijk met een normale bevalling, maar dit is wel de ‘beste’ keizersnede van de 3. 24 uur na de keizersnede kon ik alweer zelf, zittend, douchen en de dag erna gewoon staand. Omhoog komen uit bed is verder natuurlijk een hel, want m’n buikspieren werken niet/mag ik niet belasten. Maar ik weet dat het na een week vaak alweer helemaal prima gaat, dus het is wat het is.
Vannacht werd t uiteindelijk rustig en kon ik slapen, heb nu wat last van m'n rug maar dat kont denk ik door de klap, het is constante pijn namelijk. Hier heeft t dus (gelukkig) niet doorgezet Hier gaat t bij de andere dames en bij de dames waar t ook onrustig was?
Ik hoop ook dat de kleine man nog even lekker blijft zitten tot de geplande keizersnede! Maar zoals ik al eerder heb gezegd ik heb een sterk voorgevoel dat ik die datum niet ga redden, maar hij moet echt nog wel minimaal 2 weken blijven zitten! @Honeymooner zo dat gaat al vlot, ik kon amper rechtop lopen de eerste dagen en uit bed komen was echt een hel inderdaad daar kijk ik wel weer tegenop. met constante pijn zal ik wel even de vk bellen @Kimmetjuh90 hier toch een erg onrustige nacht, veel buikpijn en harde buiken. Nu even wakker worden, wat eten en straks het ziekenhuis bellen.
Aah bij jou is t dus onrustig gebleven jakkie! Hier zijn t geen rug weeën (die heb ik helaas even ervaren bij de 1e na een val) wel pas savonds. Ik kijk ff aan hoe t gaat, en anders kan ik altijd nog even bellen Had vannacht namelijk ook gebelt en de spoed poli, en had hier wel rekening mee gehouden al. Ik heb ook al tijden t voorgevoel dat iknde keizersnede datum niet ga halen.. bijna was ik bevallen met 32 weken, maar gelukkig was alles goed. En vannacht was ik er dus wederom bang voor Terwijl hij nu best wel geboren mag worden morgen is t nog maar een week!!!
Fijn dat t deze keer meeviel ten opzichte van de andere keren. Over 2 weken ong staat mijn geplande ks vast. Ik vind t erg spannend. Totaal geen idee wat ik kan verwachten uiteindelijk.
37 weken dansje! Wat veel harde buiken ineens hopelijk blijven de baby's nog even zitten. @Honeymooner wat een schatje en fijn dat je weer thuis bent! @MissElla87 ik snap dat je het spannend vind. Ik ook nog ongeveer 2 weken en ook veel spanning. Gaat nu wel heel snel de tijd Ik ben nu al 3x gebeld voor de uitslagen van de mri scan maar nog steeds zijn ze niet binnen. Nu worden we waarschijnlijk woensdag gebeld voor de uitslagen. Gelukkig ligt de baby niet meer in stuit maar hij heeft nog steeds genoeg ruimte om te draaien. Ik heb besloten om mij er niet meer druk om te maken. Nu elke week een liggingsecho bij de verloskundige en ze zag weer heel veel haar dus ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet.
Ik had dat alles bij mn 2e keizersnede, ik hoop bij deze 3e wederom zo een verloop! Morgen over een week is t hier zover, ik kan niet wachten!
Oooh leuk een koppie vol haar! Bij mn 2e dochter was t ook mooi te zien, maar bij deze knul wilde ze telkens niet eens kijken.. dusnwij weten niet of ie haar heeft, ik ga (ondanks de maagzuur) er niet vanuit dat ie haar heeft
Mijn dochter had ook een bos met haar. Maar maagzuur en veel haar? Ik heb bij beide zwangerschappen niet echt last van maagzuur, maar wel veel haar op het bolletje