Spannend allemaal! Ben echt benieuwd naar alle fotos straks van de kleintjes♡♡♡♡ Hier savonds vooral menstruatiepijn. En een gevoelige buik. Weet niet hoe ik t anders moet omschrijven. Hoewel ik 1 van de eerste op de lijst ben verwacht ik niet dat hij snel zal komen. Maar wie weet. Denk echt de 40 weken wel over te gaan. Zal ik wel moeilijk vinden met al die kleintjes die der dan al zijn maar tis dan niet anders! Ben al zolang aan t wachten dus dat zetten we maar even door. Iedereen al helemaal klaar met de kamertjes? Kleertjes gewassen? Nog nieuwe kwaaltjes?
Ik had daar geen probleem mee. De nachten thuis ook alleen gedaan bij beide meiden, maar ideaal is t zeker niet..
En wie weet volg je wel na mij Hier is alles klaar Hier bij lopen wat menstruatie achtig krampen, maar is goed te doen. Zo maar proberen te slapen..
Snap je helemaal. Kan gelukkig heel snel keren ook en opeens poef, baby. Persoonlijk ga ik er altijd van uit : komt hij eerder dan 40 weken, mooi. Maar ik probeer er niet op te rekenen zodat ik ook nog kan blijven 'genieten'. Ook al wordt dat lastiger aan het einde. Zeker als anderen opeens gaan bevallen en jij nog steeds wacht op de kleine. Mag ik hier even heel hard 'shout out' doen naar mijn man? Ik denk dat hij nu ook opeens de druk voelt dat ik gebroken vliezen heb en eigenlijk gewoon elk moment kan gaan weeën krijgen, ook al is het zeer rustig in mijn buik. Ik mag niets doen in huishouden, hij is direct begonnen met alles klaar te maken, zet zo de box op, zet straks peuterbed op zodat de oudste de oversteek kan maken naar nieuw bed vandaag of morgen. Doet boodschappen en als onze peuter thuis is speelt hij er een hele dag mee en sleurt hem overal mee. Echt wat een topvent. Ondanks dat ik heel erg graag wil helpen met alles en af en toe ook wel eens iets doe, is 3 weken rustig aan doen op die manier wel gewoon fijn. Dat het niet allemaal gepoetst is zoals ik het zelf wil en ik altijd wel iets zie liggen, laat ik hem ook gewoon doen en in zijn waarde en dat waardeert hij denk ik ook wel.
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022♡♡ 28 juni ❤Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje 29 juni ❤ Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 30 Juni ❤ Roni7888 - 33 jaar - 1e kindje 1 juli ❤ Snananas- 32 jaar - 4e kindje 2 Juli ❤️ Manontuin66 - 30 - 2e kindje <3 Emotions - 30 - 2e kindje 3 Juli ❤ Campus - 36 jaar - 2e kindje ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje - meisje? ❤ Johanna3 - 28 jaar - 1e kindje 5 Juli ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 Juli ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 8 juli ❤ MissElla87 - 34 jaar - 2e kindje 9 Juli ❤️ Salsera - 35 jaar - 1e kindje 10 Juli ❤️ EvitaDedu - 35 jaar - 3de kindje 11 juli ♥️ Kimly - 32 jaar - 4e kindje 13 juli ♥️ Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje 15 Juli ♥️ Ploop - 28 jaar - 1e kindje 16 Juli ❤️ Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje 17 juli ❤️ Misslisa - 34 jaar - 4de kindje 19 juli ❤ Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje 20 Juli ❤️ AniS- 31 jaar - 2e kindje ❤️ Mena92 - 30 jaar - 1e kindje 21 Juli ❤️ Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje? ❤️ Loena - 36 jaar - 4e kindje ❤️ SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje ❤️ Bubblybaby - 31 jaar - 3e kindje 22 Juli ❤️ Svlok - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤️ Sparkles - 26 jaar - 1e kindje 26 Juli ❤️ Korey - 38 jaar - 2e kindje 27 juli ❤ Deborahf1 - 28 jaar - 1e kindje 28 Juli ❤️ MonaB - 27 jaar - 1e kindje 31 Juli ❤️ Annavdx - 21 jaar - 1e kindje Totaal (32) Verrassingsbaby tot de bevalling (3) Nog onbekend /te vroeg (0) Jongen (16) Meisje (13) ♡ ♡ Bevallen ♡ ♡ 8 juni - Honeymooner - L. 36+1 Afspraken: Juni: 13-06 MissElla87 - groeiecho gynaecoloog 14-06 Johanna3 - controle gyn 14-06 Roni7888 - controle verloskundige 14-06 Koekie1 - afspraak gynaecoloog 15-06 MissElla87 - belafspraak anesthesist 15-06 Koekie 1 - controle vk 15-06 Mleenvs - afspraak gyn bespreken inleiding 15-06 Mleenvs - controle vk 16-06 Mamaroosje - controle vk 17-06 Kimmetjuh90 - laatste controle gyn 20-06 Bubblybaby - controle vk 20-06 Kimmetjuh90 - geplande keizersnede 21-06 AniS- groeiecho 36 wkn+GBS screening 23-06 Bubblybaby - Telefonische afspraak gyn 23-06 Johanna3 - controle gyn 29-06 Campus- inleiding wkz utrecht ☆sterretjes ☆ ⭐️ Luitje 9.4 weken niche zwangerschap ⭐️ Mell0408 6 weken ⭐️ Dburg 6 weken ⭐️ FutureMomToBe 10 weken
Mezelf ook maar even naar voor gehaald op de lijst. Ik weet al dat ik ingeleid word begin juli in plaats van 22 juli. Hartje zetten lukt precies niet goed.
Ik ben altijd van de 42 weken uit gegaan, dan kon het alleen maar meevallen Nou moet ik zeggen dat ik bij de eerste 2 echt nog niet klaar was met zwanger zijn (39.5 en 40.3). Voelde me aardig goed tot het einde en wilde graag nog langer zwanger zijn. Nu voor het eerst ben ik er wel klaar mee. Waarschijnlijk ook omdat ik zoveel last van mijn rug heb en daardoor niet veel meer kan. Daarbij wordt het een keizersnede en denk ik liever vandaag als morgen... Qua kwaaltjes last van mijn rug dus, maagzuur, veel plassen, obstipatie en ik kan bijna niet meer eten. Kamertje is klaar, box en wieg staat. Kleertjes zijn gewassen en gestreken. Moet nu alleen nog de tassen inpakken.
Vandaag bij de vk op controle geweest en bespreking van geboorteplan. Ik ga in het ziekenhuis poliklinisch bevallen (ivm GBS). Voorkeur voor eventuele pijnstilling was remifentanil pompje en bij niet vorderen bevalling ruggenprik. Blijkt dat ze in alle 2 de ziekenhuis het pompje niet meer hebben. Een andere zkh is geen optie, want dan moeten we te ver rijden. Ik heb nu met de vk bedacht om ook een TENS apparaat via de verzekering te bestellen. Dit kan ook verlichtend helpen. Iemand dit wel eens gebruikt tijdens een bevalling. Baby ligt nu in hoofdligging en niet meer in stuit zoals drie weken geleden tijdens de echo. Ik ben zelf in stuit geboren, dus dat maakte de kans groter. Nog 1.5 week werken, ik tel al een beetje af haha. Dit weekend hield ik opeens vocht vast in mijn voeten, gelukkig is dat vandaag weer over. Dacht al als dat nog 6 weken voort duurt, dan is dat echt niet fijn. Ik hoop dat alles babys nog even blijven zitten. Toch stiekem wel benieuwd, wie de volgende zal zijn. Succes nog iedereen!!!
Even een vraagje vanuit mij, in welke week hebben jullie de kleertjes gewassen? En de vluchttas klaargemaakt? Aan de ene kant wil ik het nu al graag doen maar ik probeer me nog een beetje in te houden aangezien ik nu 33+1 ben en het straks niet nog een keertje wil doen.
Kleertjes ben ik mee begonnen toen ik met verlof ging, met 34 weken dus. Vluchttas euhm... er ligt nu een heel klein stapeltje met nachtkleding en een tandenborstel klaar sinds een uurtje
Fijn dat de kleine gedraait is. Hopelijk blijft t zo! Balen dat ze dat pompje niet hebben. Heb al wel wat gelezen over een tens apparaat. Voor de ene helpt t perfect en de ander niet. Je kon ze ook bij de liddl kopen zag ik. Ik wil hem gewoon heel graag ontmoeten maar ga idd maar uit van minimaal de uitgerekende datum. Snap dat je liever vandaag wil dan morgen. Helemaal als je zoveel pijn hebt. Hopelijk vliegen de dagen voorbij! Had jij al een definitieve datum? Fijn dat alles af is en klaar staat. Tassen zijn zo gepakt denk. Hier alles rond de 32 weken gewassen en gestreken. Bedje pas net opgemaakt ivm stof e.d. waarom zou je het 2x willen doen? Schoon is schoon toch? Tis meer dat de chemische stoffen eraf zijn en het schoon is.
Ik heb nog geen definitieve datum. Morgen gesprek bij de gynaecoloog. Wellicht dat we dan een datum krijgen. Tassen zijn zo klaar ja dat klopt
Onze kleertjes gaan nu de was in voor bevalling binnen 3 weken. Er liggen hier wel kleren van onze oudste in een bak in de kast die al maanden niet zijn gedragen. Dus als hij ze aandoet is het soms ook 8 weken niet gewassen.. Uiteindelijk zijn die ook proper. Dus je kan het in principe wel al gewoon doen.
Dankjewel! Voor de reacties @Koekie1 @Emotions en @Roni7888 ik ga dan inderdaad nu al beginnen met wassen van de kleertjes, geeft een fijn gevoel dat het dan alvast klaar is voor de kleine
In week 34 kleertjes gewassen, en in week 37 de vluchttas gedaan Wou m met 35 weken al klaar hebben maar dat lukte helaas niet..
Ik heb t allemaal al wel gedaan. Maar vind t ook wel gewoon handig om dat alvast klaar te hebben allemaal omdat ik bij mijn vorige zwangerschap met 36 weken bevallen ben dus dan is er altijd verhoogde kans op weer prematuur een volgende keer. Mijn eerste kindje kwam met 38 weken dus ook wel optijd. Lekker optijd klaar zijn met alles is dus wel handig hier
Hier zei de kraamhulp vandaag toevallig nog dat het idd puur om even die fabrieksstoffen eraf wassen is, maar dat ze eigenlijk nooit meemaakt dat baby’s direct allergisch reageren. Ze liggen ook natuurlijk gewoon op onze kleding enzo. Wij hebben ook geen Neutral gebruikt, maar een lekker ruikende wasmiddel speciaal voor baby’s.