Zijn badslippers trouwens verplicht in het ziekenhuis? Zag dat ergens op een lijst staan maar ik heb ze niet. Anders moet ik die nog gaan kopen.
Ja we schelen maar een dag En als t bij jou eerder gaat rommelen, of ze plannen jou datum eerder, dan ben jij eerst en daarna pas ik
Ik draag thuis altijd van die Birkenstocks, met 1 zo’n band over de voet. Als ik naar het ziekenhuis moet neem ik die gewoon mee. Ik hou er niet van om daar dan op blote voeten naar de wc of de douche te moeten lopen.
Ik heb voor in de zomer birkenstocks teenslippers, denk dat ik die meeneem. Kan ook mijn pantoffels meenemen maar daar zitten zulke grote gaten in (kan ze niet wegdoen want ze zitten té lekker ). Beetje gek om daarmee aan te komen in het ziekenhuis.. Ik dacht dat je misschien niet met blote voeten mag douchen ofzo? Heb ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen gelukkig
Ik heb de Tens gebruikt bij mijn vorige bevalling maar ik vond het niet heel fijn. Ik had wel hele heftige weeën en had niet het idee dat de pijn minder werd van het gebruiken van de tens. Ik vond het op een gegeven moment ook irritant maar goed misschien vind jij het wel fijn.
Het staat er grappig ja. Bedoelde om met de douche te lopen. Maar ik zou ook wel met mijn pantoffels kunnen douchen, zo groot zijn de gaten... (toch maar eens nieuwe kopen )
Thanks voor je ervaring!, Ik verwacht er ook niet veel van. Maar ik kan hem "gratis" via mn zorgverzekering bestellen, werkt het niet dan zij het zo. Anders is het mooi meegenomen.
Hoelaat mag je vabdaag? Succes! En anders vraag er zelf even om omdat je t graag zo snel mogelijk wilt weten, je loopt tenslotte op t einde nu
Oooh zo spannend! Dat is pas echt aftellen! Wbt voorbereiding: hier nu alles in de was en dus rond week 35 schoon in de kast. Vluchttas dit weekend ook vast maar klaarmaken. Merk echt dat ik nog wat minder ver ben dan de dames bij wie het nu echt dichtbij komt! Ik lees vol spanning met jullie mee en ben super benieuwd naar alle kleintjes komende tijd!
14.30 uur mag ik. Ik ga er ook zeker om vragen hoor. Ook omdat hoe het nu gaat ik het geen doen vind. Dan liever zo snel mogelijk. Vannacht weer amper geslapen door de pijn, ondanks paracetamol. Dan heb ik liever een datum waar ik naar uit kan kijken. Daarbij ben ik heel bang dat er toch wat gaande is en ik straks thuis moet bevallen omdat ik het ziekenhuis niet meer red. Een kind in stuit baren zie ik al niet zitten, laat staan thuis