Oh lekker zeg 4 uur aan 1 stuk door slapen. Ik wil uiteindelijk ook ruim 20 kilo kwijt (eigelijk iets meer) maar hoop met de bv op die 20 uit te komen uiteindelijk de rest zou ik dan zelf moeten doen, maar dat gaat dan ook wel lukken denk ik met veel discipline
Oei, met een eetstoornis verleden lijkt het me inderdaad lastiger ja. Sorry Gelukkig heb ik dat nooit mee te maken gehad maar ik kan me wel voorstellen dat gewicht dan altijd een ding blijft. Dan hoop ik dat je met bv de goede kant opgaat
Ja, vind ik ook. Terwijl ik deze zwangerschap niets anders doe als de andere keren. Startgewicht nu lag gelijk met startgewicht van de 2e dus daar kan het ook niet aan liggen. Blijft altijd bijzonder dat menselijk lichaam als je zwanger bent. +2 kilo en een goed eetpatroon
Spannend! Ik had 8 juli een hele mooie datum gevonden, dat is onze trouwdag maar dat gaat 'm zeker niet worden hier Hopelijk werken de ijzertabletten snel en voel je je gauw weer minder moe.
Ik wil ongeveer 16 kilo eraf. Graag weer onder de 60 kilo. Startte nu met 62 kilo dus op zich ook oké met een lengte van 164 cm. Dan moeten we hierna maar door met een afvalclubje
Ik ben nu zo’n 9 kg aangekomen. Beide eerdere zwangerschappen was ik 8 totaal aangekomen, dus ik vind het best wel netjes
Geen sorry hoor! Kon je niet weten, want heb t zelf ook nooit gezegt haha We gaan t zien, hoop alleen maar dat ik geen terugval ga krijgen... Ja idd haha en doorrrrr
Hier een 35 weken dansje! En +21 kilo is het inmiddels. Maar ik was net wat afgevallen toen ik zwanger raakte, dus woog toen voor mijn doen ook wel weinig. Wat niet wegneemt dat ik tijdens de zwangerschap ook wel echt van het lekkere eten ben/was en die 21 kilo er voor een deel wel aan gegeten is hehe.
Ik begon dus al zwaarder deze zwangerschap, overige kilo's van vorige zwangerschap, en hormoon spuiten kilo restant.. dus dan is t opzich "netjes", maar omdat mn bmi al hoger was, ben ik teveel aangekomen nu.. Lekkere trigger in mn hoofd.. elke dag eet ik met tegenzin mn eten als kind eruit is en ik weer op de been toch maar weer naar ggz...*zucht*...
Oh lijkt me heel lastig als je een verleden hebt met een eetstoornis. Hopelijk kun je het nog een beetje van je afzetten. Het is voor een goede zaak en het meeste ervan zal er vast snel af gaan. Heel fijn als de borstvoeding je daarbij kan helpen. Bij mij heb ik daar weinig van gemerkt, kreeg er alleen meer honger van...
Hier begon ik na dochter ook pas af te vallen nadat ik gestopt was met de borstvoeding, m’n lichaam hield alle reserves vast ofzo. Nou ja, het is nu iig lekker wandelweer en ik heb alle tijd om weer op gewicht te komen, want dit was 100% de laatste zwangerschap.
hier vloog t er letterlijk af Voor mij ook de zeker de laatste, ik wil echt niet meer En mag overigens ook niet
Ik zit nu op 10 kg, hoop dat het na de bevalling er snel af gaat en ik de komende tijd niet nog veel aankom maar we gaan het meemaken
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022♡♡ 28 juni ❤Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje 29 juni ❤ Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 30 Juni ❤ Roni7888 - 33 jaar - 1e kindje 1 juli ❤ Snananas- 32 jaar - 4e kindje 2 Juli ❤️ Manontuin66 - 30 - 2e kindje <3 Emotions - 30 - 2e kindje 3 Juli ❤ Campus - 36 jaar - 2e kindje ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje - meisje? ❤ Johanna3 - 28 jaar - 1e kindje 5 Juli ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 Juli ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 8 juli ❤ MissElla87 - 34 jaar - 2e kindje 9 Juli ❤️ Salsera - 35 jaar - 1e kindje 10 Juli ❤️ EvitaDedu - 35 jaar - 3de kindje 11 juli ♥️ Kimly - 32 jaar - 4e kindje 13 juli ♥️ Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje 15 Juli ♥️ Ploop - 28 jaar - 1e kindje 16 Juli ❤️ Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje 17 juli ❤️ Misslisa - 34 jaar - 4de kindje 19 juli ❤ Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje 20 Juli ❤️ AniS- 31 jaar - 2e kindje ❤️ Mena92 - 30 jaar - 1e kindje 21 Juli ❤️ Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje? ❤️ Loena - 36 jaar - 4e kindje ❤️ SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje ❤️ Bubblybaby - 31 jaar - 3e kindje 22 Juli ❤️ Svlok - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ❤️ Sparkles - 26 jaar - 1e kindje 26 Juli ❤️ Korey - 38 jaar - 2e kindje 27 juli ❤ Deborahf1 - 28 jaar - 1e kindje 28 Juli ❤️ MonaB - 27 jaar - 1e kindje 31 Juli ❤️ Annavdx - 21 jaar - 1e kindje Totaal (32) Verrassingsbaby tot de bevalling (3) Nog onbekend /te vroeg (0) Jongen (16) Meisje (13) ♡ ♡ Bevallen ♡ ♡ 8/6 - Honeymooner - L. 36+1 / lengte: 50cm / gewicht: 3085 gram 15/6 - MotherOfAnAngel - Y. 38+0 / lengte: ? / gewicht: 3535 gram Afspraken: Juni: 17-06 Kimmetjuh90 - laatste controle gyn 20-06 Bubblybaby - controle vk 20-06 Kimmetjuh90 - geplande keizersnede 21-06 Roni7888 - controle verloskundige 21-06 AniS- groeiecho 36 wkn+GBS screening 23-06 Bubblybaby - Telefonische afspraak gyn 23-06 Johanna3 - controle gyn 24-06 Mena92 - liggingsecho 36 weken 27-06 Mena92 - controle vk (CP) 29-06 Campus- inleiding wkz utrecht 29-06 Mleenvs - belafspraak gyn Juli: 06-07 Mleenvs - plaatsing ballonnetje ☆sterretjes ☆ ⭐️ Luitje 9.4 weken niche zwangerschap ⭐️ Mell0408 6 weken ⭐️ Dburg 6 weken ⭐️ FutureMomToBe 10 weken
Hier ongeveer 10 kg aangekomen op 34 weken. heb trouwens op FB gelezen dat @MotherOfAnAngel bevallen is van een meisje, nog is proficiat!!! ❤️