Jaa dat heb k dus ook.. ik moet echt wel wat eten om de zoveel uur en vooral smorgens. Gyn zei dat ik wss aan de beurt ben in de middag. Dus dan smorgens nog even flink bunkeren. Tot 2 uur van te voren mag je nog wel appelsap en limo enzo. Dus dat ga ik dan wel drinken. Zodat er nog iets in m'n buik zit..
Ik mag dat dus tot 6 uur, appelsap en limo, daarna mag ik niks meer, okk geen water.. eb als ik t niet trek mag ik wel mn mond spoelen met water om t nat te houden, maar mag niet doorklikken, moet t uitspugen.. Nahja ik ben iemand die niet gelijk kan eten als ik naast bed sta, dus dan is mn avond eten de laatste maaltijd inclusief drinken Ik had gewoon gehoopt een exacte tijd te hebben van de keizersnede, t zou dus zomaar nog de hele dag kunne duren, nou dan ben ik niet vrolijk op de operatie tafel hoor want ze houde je gewoon ook nuchter tot na keizersnede
@Kimmetjuh90 spannend morgen! Nog even en je kunt de kleine lekker vast houden. lijkt me wel lastig om zo lang nuchter te moeten blijven, maar het is gelukkig voor een goed doel. @Honeymooner fijn dat het goed gaat met jou en dat de kleine het ook goed doet. Heerlijk dat je alweer lekker op het terras hebt kunnen zitten! Hier vandaag 38 weken. Het komt nu toch steeds dichterbij!!
@Kimmetjuh90 heel veel succes morgen! Eindelijk je kleine man ontmoeten! Hopelijk verloopt alles voorspoedig en ben je snel aan de beurt. @Campus wat gaat t hard he! Nog 10 dagen! Aftellen maar. Hier alles nog gewoon rustig. Kan me niet voorstellen dat t komende dagen zal beginnen. Kan ook nog even duren natuurlijk. Gelukkig zijn de afgelopen 3 dagen snel gegaan! Aankomende week wordt het weer lekker warm zag ik. Tikken hier de 30 weer aan. Zo leuk dat nu iedereen vlakbij de 37 weken is! Het kan nu echt bij iedereen zomaar beginnen! Heel benieuwd naar alle baby's en foto's.
@Roni7888 snap dat je wat ongeduldig en gespannen wordt, hopelijk hoef je niet meer al te lang in spanning te blijven zitten! @Kimmetjuh90 wat spannend zeg! Hoe gaat het nu met je harde buiken? Ik lees dat de kleine nog binnen zit en je morgen de kleine man gaat ontmoeten, alvast heel veel succes!! Ik herken je harde buiken wel die je moet weg puffen, heb ze ook regelmatig maar ze nemen niet toe en ben blij dat de 36 weken langzaam in zicht komt! @MissElla87 snap dat je wat verdrietig bent, nu nog maar even extra genieten met zijn drietjes! Wat lekker zeg @Honeymooner alweer op een terrasje gezeten en goed om te lezen dat L. het zo goed doet! Ik duim dat jullie nieuwe bed op tijd is! Wat een gedoe zeg @Ploop
Ja wat gek.. dat is dus toch niet overal t zelfde dus!! 6 uur lang niks meer drinken vind ik best lang en streng.
Ik hoop het ook! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog veel meer stressy ben over de airco.. Ik had een monteur geregeld (via vriendin, haar vriend zijn eigen bedrijf) die dit weekend of vorig weekend een airco kon plaatsen. Echter wilde schoonvader het regelen met korting. Mijn vriend zei “geef mn pa voordeel van de twijfel”. Ik zo ja, maar het heeft haast want de kleine komt als ie komt.. En het vlotte maar niet.. nu de datum eindelijk gekregen; 9 juli worden de airco’s geplaatst (babykamer en mijn slaapkamer). 15e uitgerekend. Heb mijn moeder in paniek geappt dat ze die dag er moet zijn om alles te stoffen en soppen, dat ik het niet meer kan opbrengen om dat goed te doen als ik zo ver ben (kan nu al heel veel minder, laat staan dan..) Ben ergens ook heel bang dat de kleine misschien wel eerder komt en ik dan net met een newborn thuis zit of dat er zoiets is, daar zit ik dan eigenlijk ook niet op te wachten. Maar goed, moest het loslaten van mijn vriend. Doe mijn best, maar eigenlijk vind ik het echt heel moeilijk omdat ik gewoon totaal geen eigen regie heb nu. Voel me daar denk meer stressy over, dan over het bed.
Ja snap ik helemaal. Dit soort stomme dingen wil je gewoon al geregeld hebben voordat de baby er is. Maar ja tis wat t is dus hopelijk blijft de kleine nog even zitten.
@Kimmetjuh90 jaaa vandaag is de dag!! Succes en lekker genieten van jullie kleintje straks . Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt!!
Dank jullie wel lieve meiden! Infuus zit er vast in na 2x proberen met echo apparaatje ook nog.. nu wachten tot ik aan de beurt ben, om half 10 krijg ik alvast antibiotica door t infuus. Meest spannende vind ik de ruggenprik straks eigelijk haha