Eindelijk genieten van je welverdiende verlof @Mleenvs ow haha, het zegt dus niets. Helaas hebben ze geen glazenbol @MissElla87 Spannend @Emotions het komt voor jou ook steeds dichterbij en ideaal zo weinig aankomen, had ik maar een kleintje die mij op at haha. Gelukkig een baby die goed gegroeid is, dan moet het helemaal goed komen, ondanks dat hij eerder wordt gehaald. Woehoe 39 weken al @Roni7888 snap dat je het spannend vindt om de kleine te ontmoeten, ben ook erg benieuwd wanneer hij zich aanmeldt Even lekker wat afleiding van de spanning zoeken, goed idee @Campus en heel veel plezier vanmiddag met je dochter Snap dat je zenuwachtig wordt, er komt dan ook een hoop op jullie af, maar jullie kunnen het Dat is nog eens geweldig nieuws, scheelt weer wat pijn lijkt me @bubblybaby Hier is het weer een stuk rustiger, heb wel regelmatig weeën, maar niet regelmatig genoeg. Weet iemand eigenlijk hoe het werkt als je voor je geplande keizersnede weeën/ontsluiting krijgt, vervroegen ze dan de keizersnede? Ik ben dat helemaal vergeten te vragen in het ziekenhuis.
Gefeliciteerd @Kimmetjuh90 ! ————- hier hebben we nu eindelijk toch corona te pakken. Eerst man, voelde zich echt slecht. En ik al snel erna. Ik kreeg eerst beetje keelpijn en snot en nu ook wat rillingen en ziekig gevoel erbij. daarnaast heb ik gisteren te veel gedaan, nieuwe kledingkast in elkaar gezet en ingericht voor oudste. Daarna mijn bekken helemaal van slag. Mijn rechter been lijkt wel los. Zakte er doorheen met elke stap. Vandaag veel gelegen en wat geslapen. Pff het wordt ook wel steeds zwaarder met die buik.
Beterschap! Hopelijk knappen jullie snel weer op. Balen he dat je lijf op het laatst niet meer goed mee wilt werken? Je wilt nog zoveel doen en dan wordt je iedere keer terug gefloten... Goed naar je lichaam luisteren en op tijd je rust pakken
@Roni7888 dat herken ik wel dat zenuwachtige gevoel dat je denkt: o jee t duurt sowieso niet lang meer. Al ben ik ook wel zenuwachtig voor de bevalling zelf. @Campus dat is wel heftig 3 weken in het ziekenhuis met jullie situatie. Ik duim met jullie mee dat alles gewoon goed en voorspoedig gaat verlopen! @bubblybaby wat fijn dat de kleine uit zichzelf gedraaid is. Dat scheelt weer een hoop getrek aan je buik. @Korey oh nee toch. Heel veel beterschap! Hopelijk krijgen jullie niet teveel klachten en zijn jullie er snel weer vanaf. Ik heb vandaag weer controle gehad bij de gynaecoloog. Mijn bloeddruk was ineens heel hoog, dus meteen ctg en bloed en urineafname. De gynaecoloog wilde anders meteen gaan inleiden als t zo hoog zou blijven. Aan de ctg viel mijn bloeddruk alsnog mee. Wel wat aan de hoge kant, maar niet extreem. In bloedtest en urine niets geks te zien gelukkig. Nu wel besproken dat ik aanstaande zondag ingeleid ga worden, omdat de kleine een stuk groter wordt geschat. Ik ben dan 39 weken. Zondag krijg ik dan een ballon mits er nog geen ontsluiting is en moet ik ook meteen in het ziekenhuis blijven, omdat de baby ook nog niet is ingedaald. Ik vind het wel spannend hoor. Het komt nu wel ineens heel snel dichtbij!
@bubblybaby wat fijn dat de kleine is gedraaid! Dat zal een hele opluchting geweest zijn. @Korey shit hopelijk worden de klachten niet erger en ben je er met een weekje vanaf! En de kleine krijgt mooi antistoffen mee. Oooh 3 baby's miss maandag, ik wil ook haha wie gaan er trouwens voor een afwachtende bevalling want ik heb t idee dat er zoveel ingeleid worden of een keizersnede krijgen en ik nu de enige ben die niks weet en gewoon maar geduld moet hebben. Maar t zal miss wel meevallen. Hier weer rustig de dag doorgekomen. Wat is het warm he! Vandaag nog heel de stad doorgelopen met mijn vader. En nog wat rituals voor mezelf gekocht met een waardebon die ik nog had liggen. Ben nog best mobiel vind ik zelf haha. Hou geen vocht vast in men voeten gelukkig. Lijkt me heel pijnlijk ook als ik sommige enkels zie.
@Roni7888 ik wacht net zoals jou af tot de bevalling, als alles goed gaat gewoon thuis. Wel ben ik het laatste van het lijstje namelijk 31 juli dus het zou ook zomaar in augustus kunnen. Vind het zelf wel lastig omdat ik haar ook zo graag wil ontmoeten en dan alle verhaaltjes hier straks ga lezen.
Hier ook gewoon "afwachtend" hoor haha, want ze ligt natuurlijk gewoon weer goed! Alles kan weer gewoon doorgaan zoals gehoopt ♡ Nog even wachten, volgende week mag het!
Ik heb even een vraagje voor degenen die een keizersnede hebben gehad... Misschien een hele gekke vraag hoor maar ik lees op internet dat je je een week niet mag scheren bij het operatiegebied. De informatie die ik van mijn ziekenhuis heb gekregen staat hier niets over in. Hoe zat dat bij jullie? Mag het nou wel of niet?
Vandaag de tijd gekregen hoe laat ik me mag aanmelden in t ziekenhuis volgende week. En nu begin ik t wel echt spannend te vinden... spookt ineens vanalles door me hoofd ook. K hoop echt dat bv gaat lukken bijv. En dat t herstel beetje vlot zal gaan.. en dat t gewoon een mooie ervaring wordt. Maar ook dat mn moeder en Amy t redden samen die dag.. naja we gaan t wel zien hehe.
@Korey wat vervelend dat jullie het nu te pakken hebben. Heel veel sterkte en beterschap, hopelijk voel je je snel beter! Spannend het komt nu wel erg snel dichterbij @johanna3 nog een paar dagen! Leuk weer meer babyspam maandag! Kan niet wachten meiden! Wat fijn dat je nog steeds zo mobiel bent @Roni7888 was ik dat nog maar! En ik ben veel minder ver haha @annavdx spannend, je moet helaas nog even geduld hebben dus, ik hoop voor je dat het niet augustus wordt! Spannend is dat afwachten hè @bubblybaby @Koekie1 mocht het nodig zijn scheren ze het zelfs daar ter plekke omdat ze er goed bij moeten kunnen, dus lijkt me geen probleem dat je het zelf van te voren doet. Bij twijfel anders even bellen en het navragen. Oeh spannend dat maakt het allemaal ineens heel echt @MissElla87 die redden zich vast wel, jij moet je even op je bevalling en je herstel focussen! En jippie 38 weken! Ik doe vandaag mijn 36 weken dansje! Mijn dochtertje heeft vanochtend een voorspelling gedaan, haar broertje komt volgende week donderdag! Tot nu toe had ze met alles gelijk. Ze roept al sinds vorige zomer in de zomer krijg ik een broertje en twee dagen voor mijn positieve test stond ze springend in haar kamer mama ik krijg een broertje! Zou wel heel bijzonder zijn als ze weer gelijk krijgt want dan zijn ze beide op precies dezelfde termijn geboren!
@johanna3 spannend hoor dat je zondag word ingeleid! Ben ook benieuwd naar je verhaal omdat ik woensdag aan de beurt ben Ik had ook liever willen afwachten op de bevalling. Inleiden vind ik ook wel spannend, voor mijn gevoel ben ik er ook nog niet klaar voor. @svlok jij houd het ook spannend. Het zou heel mooi zijn als je dochter gelijk krijgt. Ik zelf heb ook al heel lang het gevoel de 30e te gaan bevallen. Maar ik heb eigenlijk liever woensdag natuurlijk maar ik zit denk ik nog potdicht. @bubblybaby fijn dat ze weer is gedraaid. @MissElla87 woopwoop 38 weken! Logisch dat je het spannend begint te vinden. Herkenbaar dat nu vanalles door je hoofd spookt. @Korey beterschap hopelijk knappen jullie snel op. @Kimmetjuh90 @Honeymooner hoe gaat het nu? Lekker aan het genieten? ♡
K merk gewoon aan m'n lijf dat die echt nog niet bezig is met bevallen enzo. Daardoor begint t steeds gekker en zelfs ergens beetje egoïstisch te voelen dat we die kleine laten halen. Hij zit volgens mij echt nog wel prima. En gok dat ie dat over een week ook nog prima zit. Voelt nu echt als 2 uiterste. Dochter bleef lekker lang zitten tot ruim 41 weken .. en kwam zelf. En deze jongen hebben wij besloten wanneer die komt en dat is ruim voor de 40 weken. Hopelijk ga ik me niet al te schuldig voelen hehe.
@svlok; wat ik gelezen heb is dat je je juist een week van te voren niet mag scheren omdat je wondjes kan krijgen wat weer kan zorgen voor infecties. Omdat ik dat veelal op internet lees en vanuit mijn ziekenhuis die informatie niet heb gekregen vraag ik het mij af. Misschien kan @Kimmetjuh90 of @Honeymooner mij antwoord hierop geven? Jullie hebben ervaring
Ik lag een week in het ziekenhuis dus heb ook niet kunnen scheren ik durfde het zelfs ook niet in het begin moet ik toegeven.