@Kimmetjuh90 heerlijk dat je je zo voelt, alleen jammer dat je lichaam je dan toch een beetje terug fluit. @mamajacky dat is vlot, gefeliciteerd! wij zijn sinds 14 uur al in het ziekenhuis. Ik kreeg pijnlijkere weeën gecombineerd met rugweeën die ook langer duurde, maar de tussentijd werd niet korter. Mijn ontsluiting is inmiddels 2-3 cm en ze hebben na 3x toucheren besloten me hier voor een nachtje te houden. Morgenochtend wordt er gekeken hoe nu verder.
Nee hier niet gehad, maar mijn darmen waren geloof ik al wel leeg, want had niks meer gegeten sinds de vorige dag, en had heel de dag gepoept Maar bij alle 3 nooit een klysma gehad..
Ja is ook wel goed dat mn lichaam dat doet, anders doe ik al gauw te veel Oehh spannend! Wie weet zet t wel door!
@svlok Spannend en ben benieuwd of het gaat doorzetten. Vanmorgen was ik super emotioneel en verdrietig en heel erg zenuwachtig. Hele dag druk geweest en nu nog wel onrustig maar te doen. Alle spullen zijn gepakt en hopelijk mogen we morgen meteen om 8 uur. Ik laat het verder maar op me af komen. Onze dochter is al naar oma en was ook een paar dagen van slag en zenuwachtig, dat vind ik wel lastig maar ze is in goede handen. Hopelijk kan ik vanacht een paar uur slapen maar ben er bang voor
@mamajacky gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! @Campus veel succes morgen! Ik hoop dat je wat slaap kunt pakken vannacht
Aaah snap dat het zenuwslopend is. Hopelijk kun je een paar uurtjes slapen vannacht. In ieder geval liggen en uitrusten want het wordt een drukke periode. Heel veel succes en hopelijk verloopt alles voorspoedig! Zet hem op. Denk aan jullie♡♡♡
Gefeliciteerd @johanna3 @Koekie1 @MissElla87 en @mamajacky met jullie kleintjes! En heel veel succes morgen @Campus!
Lief dat je het vraagt! Vrijdag inderdaad alweer 40 weken. Baby lijkt het nog erg naar zijn zin te hebben, ondanks al het gerommel in de buik. We zijn erg benieuwd wanneer hij er klaar voor is... Gefeliciteerd met de geboorte van alle baby's! De lijst wordt langzaamaan al steeds langer
Nou ik heb net gebeld en er is nog geen plek. Ik moet om 12 uur terug bellen. Toen begon ik te huilen aan de telefoon pff amper geslapen en zenuwen gieren door me heen. Ik vroeg of er kans stond dat het vandaag sowieso niet ging lukken kon ze helaas geen antwoord opgeven
Ahnee wat super frustrerend en verdrietig zeg !!! Hopelijk kan t wel en heb je snel die duidelijkheid!! Gatsie. Sterkte!!♡
Jij ook gefeliciteerd!! Ja grappig he.. !! Nou eigenlijk is mijn verhaal beetje t zelfde als van jou haha. Straks lekker naar huis iig.. verder gaat t elke dag iets beter gelukkig. Kleine doet t goed.. soms idd wat misselijk, maar hij drinkt goed aan de borst!! Eetlust was hier nooit weg lol. Had tijdens de ks ook zon honger haha. S. Slaapt niet overdreven veel ofzo. Vooral snachts wil die vaak drinken.
@Campus ah nee.. lijkt me ontzettend frustrerend aangezien jij ook gewoon wil weten waar je aan toe bent. En al helemaal als je zo zenuwachtig bent. Ik wens je in ieder geval heel erg veel succes en hopelijk kun je toch nog enigszins wat ontspannen