@Mailin; welkom! Zal inderdaad schrikken zijn geweest, ook voor je man! Ik slik al foliumzuur sinds het stoppen met de pil (1 november 2020) Ik heb vandaag contact gehad met de vk. Volgende week woensdag intake en vrijdags een vroege echo. Ben heel benieuwd...
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 16 JULI 2022♡♡ 1 JULI (0) Chanbee - 30 jaar - 2e kindje 2 JULI (1) Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 3 JULI (0) 4 Juli (1) Spluuszy - 37 - 4e kindje 5 JULI (3) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje IloRaaij21 - 32 jaar - 1e kindje Honeymooner - 37 - 3e kindje 6 JULI (1) MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 7 JULI (1) Nvd - 37 jaar- 2de kindje 8 JULI (1) Campus-35jaar - 2e kindje 9 JULI (0) 10 JULI (0) 11 JULI (0) 12 JULI (0) 13 JULI (0) 14 JULI (0) 15 JULI (0) 16 JULI (0) Totaal (8) Verrassingsbaby tot de bevalling(4) Nog onbekend /te vroeg(4) Jongen (0) Meisje (0) Afspraken: 29-10 Roni7888 fertiliteitsarts 01-11 Kennismaking caseloadverloskundige 10-11 MotherOfAnAngel intake verloskundige (mogelijk echo) 10-11 Koekie1 intake verloskundige 11-11 Roni7888, 1e echo 6+2! 12-11 MotherOfAnAngel, echo ziekenhuis 12-11 Koekie1 vroege echo (6+6 wk) 16-11 Roni7888, echo ziekenhuis 16-11 Spluuszy, eerste echo 20-11 Chanbee intake vk + echo 22-11 Roni7888 intake verloskundige + echo? 22-11 Spluuszy, intake verloskundige 29-11 campus 1e echo Wil je op de lijst? Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht. Vul dan je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is. En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt!
Ik eet ketogeen haha. Dus geen zoet voor mij (strikt koolhydraat arm) Maar ik ben dus verslaafd aan keto-kapsalon (mijn recept haha) Knolselderij frietjes met kip/kalkoen shoarma met paprika en champignons. Zelfgemaakte knoflooksaus en kaas. Extra kaas haha! En vooral... kaas... Heb het al 3x gegeten in 1.5week
You can do it !!! Het wordt makkelijker met de dag. Geloof me ik spreek met ervaring. Zodra je die eerste dag gehaald heb. Dan ben je er al!!♡♡ en blijf het zeggen tegen jezelf hoor!! Je weet indd waar je het voor doet. Hou vol! Als ik het kon, kan jij het zeker wel!
Thanks voor alle lieve woorden! Het gaat me lukken maar tis zwaar! Bijna 24 uur niet gerookt dus al super trots en hoop idd dat het nu met de dag makkelijker wordt. Op het werk ook al tegen een aantal collega's gezegd dat ik gestopt ben.. dus die houden t ook mee in de gate. Hopelijk denk ik er steeds minder aan en ben ik morgen nog trotser! Nogmaals dank voor de lieve helpende woorden!
Heksenkaas is hier ook favoriet haha en bugles met die tubes haha moet er niet teveel over kletsen want plunder zo de kast
Haha schitterend die cravings. Tot nu toe nog geen cravings. Hoop dat dat zo blijft. M'n vorige waren namelijk niet erg gezond.... Milkshakes, kroketten, appels maar wel met suiker
Ik heb al veel eierkoeken op en pindakaas! Verder nog geen specifieke dingen.. ja meer Brood en ik heb mijn Koolhydraat beperkt eten losgelaten na de positieve test dus mijn porties zijn groter en volwaardiger.
Bij mijn oudste was ik verslaafd aan kaas met sandwichspread komkommer. Voor de zwangerschap lustte ik helemaal geen kaas en toen was het niet aan te slepen Bij de 2e geen gekke eetgewoontes. In ieder geval niet iets wat het onthouden waard was
Nou je moet zeker niet naar de markt gaan als je zwanger bent. Kaasboer,loempiaboer, ook veel fruit dat dan wel Ik ben nooit echt van het zoet geweest meer hartig en nu smaakt kaas me nog 10x lekkerder. Vorige zwangerschap was vooral zure dingen.. toen ook zure snoepjes, mandarijnen en sinaasappels.
♡ Uitgerekend: 16 juli - 31 juli 2022 ♡ ---------------------------------------------------- 16 juli Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - geslacht onbekend 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ------------------------------------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (1) ------------------------------------------------------------------------- Sterretjes Afspraken November: December: Januari: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Hoi dames! Kom mij ook melden hier. Positief getest met 9DPO, ondanks de fertiliteitsbehandeling was ik toch erg verrast door de positieve test. Ik zou nu ongeveer 5+4 weken zwanger zijn. Ik ervaar nog steeds niet echt symptomen wat mij erg onzeker maakt, omdat mijn eerste zwangerschap geëindigd is in een miskraam helaas. Dit wordt voor ons, ons tweede kindje. Ik heb al een zoontje van 1,5. Ik vind het allemaal heel spannend weer iig, ook oom het op werk te vertellen want zit er pas een jaar. Ik weet mijn uitgerekende datum nog niet dus die werk ik later bij als ik erachter ben Maar ergens begin juli iig. Een mooie zwangerschap toegewenst allemaal!
Hoi welkom en gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt kletsen! Als je 5+4 bent is je uitgerekende datum denk ik 1 juli. Spannend is het altijd in het begin maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed komt.. In principe hoef je het voorlopig nog niet te vertellen op je werk. Waar ben je bang voor? Dat ze je contract niet verlengen?
Ja ga ik ook zeker vanuit hoor! Ik wil het zeker nog niet vertellen zolang ik in het eerste trimester zit, nergens voor nodig, maar idd, mijn contract loopt in maart af, dan denk ik wel dat ik bij een volgende bespreking moet melden dat ik zwanger ben (of wellicht is het dan niet meer te verbergen). Ben bij mijn vorige werk ook weggestuurd in mijn verlof, toen werd het op Corona gegooid.
Oke snap je angst. Maar weet dat ze een zwangerschap niet als reden mogen hebben. Dat is discriminatie. Mogen ze gewoon niet doen. Maar begrijp dat het erg onzeker voelt. Kun je het nergens pijlen? Ik geloof dat je verplicht bent om het 6 weken voor de uitgerekende datum te vertellen volgens de wet? Even Google staat veel over op internet. Op mijn werk weten alle bazen het al en ze zijn helemaal blij voor mij! Fijn dat er ook een andere kant bestaat . En vandaag hier dag 2 zonder sigaret... over een paar uurtjes 48 uur... en ze zeggen dat dat alle gifstoffen je lijf uit zijn! Dus een mijlpaal!
Welkom! Inderdaad 1 juli, loop je 1 dag voor op mij Je hoeft je werkgever inderdaad nog niets te zeggen. Hier weten een aantal collega's het al wel i.v.m. het niet meer kunnen werken met cliënt. Mijn teamleider ga ik donderdag op de hoogte stellen, is ook wel handig als zij het weet.