♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 16 JULI 2022♡♡ 1 JULI (0) Chanbee - 30 jaar - 2e kindje 2 JULI (1) Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 3 JULI (0) 4 Juli (1) Spluuszy - 37 - 4e kindje 5 JULI (3) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje IloRaaij21 - 32 jaar - 1e kindje Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 JULI (1) MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 7 JULI (1) Nvd - 37 jaar- 2de kindje 8 JULI (1) Campus-35jaar - 2e kindje 9 JULI (0) 10 JULI (0) 11 JULI (0) 12 JULI (0) 13 JULI (0) 14 JULI (0) 15 JULI (0) 16 JULI (0) Totaal (8) Verrassingsbaby tot de bevalling(4) Nog onbekend /te vroeg(4) Jongen (0) Meisje (0) Afspraken: 29-10 Roni7888 fertiliteitsarts 01-11 Kennismaking caseloadverloskundige 10-11 MotherOfAnAngel intake verloskundige (mogelijk echo) 10-11 Koekie1 intake verloskundige 11-11 Roni7888, 1e echo 6+2! 12-11 MotherOfAnAngel, echo ziekenhuis 12-11 Koekie1 vroege echo (6+6 wk) 16-11 Roni7888, echo ziekenhuis 16-11 Spluuszy, eerste echo 17-11 Honeymooner, eerste echo 20-11 Chanbee intake vk + echo 22-11 Roni7888 intake verloskundige + echo? 22-11 Spluuszy, intake verloskundige 29-11 campus 1e echo Wil je op de lijst? Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht. Vul dan je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is. En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt![/QUOTE]
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 16 JULI 2022♡♡ 1 JULI (1) Chanbee - 30 jaar - 2e kindje 2 JULI (1) Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 3 JULI (0) 4 Juli (1) Spluuszy - 37 - 4e kindje 5 JULI (3) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje IloRaaij21 - 32 jaar - 1e kindje Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 JULI (1) MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 7 JULI (1) Nvd - 37 jaar- 2de kindje 8 JULI (1) Campus-35jaar - 2e kindje 9 JULI (0) 10 JULI (0) 11 JULI (0) 12 JULI (0) 13 JULI (0) 14 JULI (0) 15 JULI (0) 16 JULI (0) Totaal (9) Verrassingsbaby tot de bevalling(3) Nog onbekend /te vroeg(6) Jongen (0) Meisje (0) Afspraken: 29-10 Roni7888 fertiliteitsarts 01-11 Kennismaking caseloadverloskundige 10-11 MotherOfAnAngel intake verloskundige (mogelijk echo) 10-11 Koekie1 intake verloskundige 11-11 Roni7888, 1e echo 6+2! 12-11 MotherOfAnAngel, echo ziekenhuis 12-11 Koekie1 vroege echo (6+6 wk) 16-11 Roni7888, echo ziekenhuis 16-11 Spluuszy, eerste echo 17-11 Honeymooner, eerste echo 20-11 Chanbee intake vk + echo 22-11 Roni7888 intake verloskundige + echo? 22-11 Spluuszy, intake verloskundige 29-11 campus 1e echo Wil je op de lijst? Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht. Vul dan je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is. En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt!
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 16 JULI 2022♡♡ 1 JULI (1) Chanbee - 30 jaar - 2e kindje 2 JULI (1) Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 3 JULI (0) 4 Juli (1) Spluuszy - 37 - 4e kindje 5 JULI (3) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje IloRaaij21 - 32 jaar - 1e kindje Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 JULI (1) MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 7 JULI (1) Nvd - 37 jaar- 2de kindje 8 JULI (1) Campus-35jaar - 2e kindje 9 JULI (0) 10 JULI (0) 11 JULI (0) 12 JULI (0) 13 JULI (0) 14 JULI (0) 15 JULI (0) 16 JULI (0) Totaal (9) Verrassingsbaby tot de bevalling(3) Nog onbekend /te vroeg(6) Jongen (0) Meisje (0) Afspraken: 10-11 MotherOfAnAngel intake verloskundige (mogelijk echo) 10-11 Koekie1 intake verloskundige 11-11 Roni7888, 1e echo 6+2! 12-11 MotherOfAnAngel, echo ziekenhuis 12-11 Koekie1 vroege echo (6+6 wk) 16-11 Roni7888, echo ziekenhuis 16-11 Spluuszy, eerste echo 17-11 Honeymooner, eerste echo 20-11 Chanbee intake vk + echo 22-11 Roni7888 intake verloskundige + echo? 22-11 Spluuszy, intake verloskundige 29-11 campus 1e echo Wil je op de lijst? Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht. Vul dan je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is. En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt!
Gefeliciteerd! Jij ook een mooie zwangerschap gewenst. Zo na een weekje vakantie zijn we hier weer begonnen met werken deze week. Merk dat wel nu, en dat uit zich dan in m'n humeur aan 't eind van de dag Was even vergeten hoe licht geraakt ik kan zijn als ik zwanger ben haha. Ben dan ook blij als ik het hier kan vertellen aan de kinderen, hopelijk kunnen ze me dan beter volgen haha.
♡ Uitgerekend: 16 juli - 31 juli 2022 ♡ ---------------------------------------------------- 16 juli Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - geslacht onbekend Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ------------------------------------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (2) ------------------------------------------------------------------------- Sterretjes Afspraken November: December: Januari: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Ik kom mij (heel voorzichtig) aansluiten hier. Vandaag op 11 dpo positief getest, helaas al 2 x een vmk achter de rug, ben dus enorm gespannen of het goed blijft gaan.
Welkom Dat is wel erg spannend dan ja, duimen dat het goed blijft gaan en we straks mooie echo’s hebben
Oeh daar heb ik ook wel last van idd. Nou is dit ook de week dat we vorig jaar ons zoontje verloren trouwens, dus het is sowieso al geen topweek.. Dan dan uitgerekend in deze week het hartje van dit kindje zal gaan kloppen, vind ik een soort bitterzoete symboliek.. Naja heb gister het ziekenhuis gebeld voor een eerste afspraak en ze doen de eerste echo al met 7 weken. Mocht van mij best later, maar de assistente zei: het is toch ook fijn om te weten al hoe het zit? Dus ik ga met 7 + 1 nu.
Even mededelen dat ik nog steeds gestopt ben met roken, dat ik niets meer heb gerookt vanaf zondag avond en ik daar best wel trots op ben! De drang is er nog enorm maar de motivatie is groter! En dat zonder pleisters kauwgom etc... cold Turkey Sorry voor de spam... zal nog wel vaker komen...
Goed bezig! Hou vol! De eerste dagen vond ik het lastigst, daarna werd het beter. Wat ik ook altijd zei was dat ik niet rookte i.p.v. dat ik gestopt was. Stoppen betekende dat ik dus wel gerookt had. Hierdoor had ik een positieve ervaring met roken want ik vond het altijd wel lekker. Als ik zei dat ik niet rookte was dat linkje met dat ik ooit gerookt had er niet. Voor mij maakte het dat makkelijker. Beetje warrig verhaal volgens mij nu ik het terug lees. Hopelijk snap je wat ik bedoel
♡ Uitgerekend: 16 juli - 31 juli 2022 ♡ ---------------------------------------------------- 16 juli Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - geslacht onbekend Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 17 juli 18 juli Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ------------------------------------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (3) ------------------------------------------------------------------------- Sterretjes Afspraken November: December: Januari: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Ik mag aansluiten! Vanmorgen getest met 10dpo! Gisteren was er nog niks te zien op een test van Action, vanmorgen dacht ik iets te turen op een Action test. Daarna maar een kv2v5 gedaan.
Supergoed hoor @Roni7888! Mag je echt trots op zijn. Heb zelf ook jaren gerookt, dus weet hoe moeilijk het is om cold turkey te stoppen! @werk: je bent ook zeker niet wettelijk verplicht het in een vroeg stadium te zeggen, maar denk wel, gezien dit een tweede zwangerschap is, dat het sneller zichtbaar is. Had vorige keer een megabuik. Ze mogen natuurlijk niet discrimineren, maar dan geven ze wel een andere reden, je hoort het, het superveel vertrouwen in mijn medemens haha. @Honeymooner kan me helemaal voorstellen dat dit een pittige week is! Veel succes gewenst!
Hier ook een opgezette buik. Stoelgang gaat ook lastiger dus bij mij zullen het inderdaad mijn darmen zijn (heb ook pds dus ook wel bekend mee) 'S avonds een heel vol gevoel, terwijl ik niet eens meer eet als normaal. Ook wat last van maagzuur dan. Verder waar humeurig en last van mijn onderrug, vooral na een werkdag
Ik mag aansluiten! Vanmorgen getest met 10dpo! Gisteren was er nog niks te zien op een test van Action, vanmorgen dacht ik iets te turen op een Action test. Daarna maar een kv2v5 gedaan. Gefeliciteerd! Mooi testje op 10 dpo ! Ga je nog verder testen of laat je het hierbij ?
Dank je @Myrthew en gefeliciteerd! Kwaaltjes vallen wel mee hier. Gisteravond was ik weer even flink misselijk en sowieso smaakt het warme eten me wat minder.
@Honeymooner: wat heftig al die gevoelens na een jaar. Is je zoontje overleden tijdens de zwangerschap? @Roni7888 : yes, lekker doorgaan zo! Heel knap. Ik merk dat ik me echt ellendig voel bij vlagen in de zin dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Ik verkeer nog steeds in een soort ongelooftoestand. Mijn hoofd draait overuren en ik slaap amper. Tijdens mijn werk gisteren viel ik bijna in slaap. Wat wel grappig was geweest als t echt was gebeurd . Mijn man is echt een hele steun gelukkig. Ik weet niet zo goed hoe ik mijn gedachten moet 'kalmeren'. Oude angsten steken de kop op en alleen al de gedachte dat ik naar de verloskundige moet vind ik heel spannend. Ik ga het allemaal wel doen, maar het liefst verstop ik mezelf ergens onder een steen en spoel ik de tijd een paar maanden door. Qua kwalen merk ik een soort weeiig gevoel. Herkenbaar? Weinig zin in zoet eten, sowieso minder zin in eten. Rommelende darmen, veel plassen enz. ook last van. Weet niet of ik t had genoemd maar ik slik nu wel foliumzuur en vit d bij. Dat voelt vreemd omdat ik daarmee toch een beetje toegeef dat ik zwanger ben. Verwarrende gevoelens allemaal. Heel fijn dat ik hier kan schrijven en kan meelezen.