Pfoe hier kan ik niets over zeggen. Zie zo snel ook geen nub ofzo. Misschien in het nub topic plaatsen?
Hier vorige week de booster gehad, had moderna, alleen de plek waar de prik gezet is heeft even flink pijn gedaan. Had ik eerder niet gehad. Verder gelukkig weer nergens last van. En over de nub, daar heb ik echt 0 verstand van, nog nooit in verdiept. Pas wel een keer wat opgezocht maar daar wordt ik niet wijzer van. En moet hier toch echt geduld hebben tot juli!
Oehhh vandaag 2 mensen met geslachtsbepaling. Spannend! @MissElla87 ik zie geen nub, maar de onderste echo foto lijkt er iets te zitten wat op een soort piemeltje lijkt hihi. Maar dat is dus door wat het lijkt, niet omdat ik weet dat het zo is maar een pure gok.
Vanochtend de geslachtsbepaling gehad! Wij verwachten een 4e zoon!!! Ik lees later weer even goed bij...
Ik zit ook te denken aan geslachtsbepaling rond 15 weken. Toch wel leuk om het al vroeg te weten ben zo benieuwd.
Liet jij de geslachtsbepaling vandaag wel doorgaan of was je er inmiddels zeker van dat het echt een jongen is?
Had inmiddels al gereageerd in de app, maar nee hij is helaas verzet naar volgende week ivm de lockdown. En ik twijfel of hij volgende week door kan gaan!
Wat leuk al die jongens . Thanks voor t meekijken. Over 2 weken weten we het zeker. Tot die tijd toch maar beetje loslaten al denken nu wel veel mensen een jongetje hehe.
Gefeliciteerd met de goede echo's en de jongetjes! Wat fijn! Wij hebben een geslachtsbepalende echo begin februari. Ik heb geen voorkeur, maar omdat mijn manneke zo fantastisch is zal ik wel erg blij zijn als het weer een jongen wordt. Al ga ik daar misschien op terugkomen want hij begint wel wat meer jongensstreken uit te halen en overal op te klimmen dus mijn hart moet hier even aan wennen.