uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Alweer een tijdje geleden dat ik heb meegeschreven! Vanmiddag de termijnecho! Verwacht zelf dat ik 11w1d ben. Haha ik loop zo achter op een aantal van jullie. En wat een jongens!!! Super leuk! :)

Ik moet toegeven, ik heb het best zwaar. Ik heb ontzettend last van zwangerschapsacne en slapeloosheid en deze twee complimenteren elkaar niet echt. Ik ben zo ongekend moe en slaap soms nachten gewoon helemaal niet. Tussen de 2 en 4 uur slaap is sinds week 6 gewoon ''normaal'' en ik bereik mijn breekpunt. Ik wil gewoon helemaal niks meer. Ik drink geen caffeine na het middaguur, ik zit niet op mn telefoon voor het slapen, ik kom elke dag buiten. Maar toch, no luck. Gek word ik ervan. Iemand de gouden tip?

2. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ooh wat ontzettend naar als je zo weinig slaapt! Ik herken het van voor mijn zwangerschap, nu geen last van gelukkig. Maar kan me voorstellen dat het helemaal in de zwangerschap heel naar is! Ik zou het vanmiddag zeker even bespreken met de verloskundige.

MonaB vindt dit leuk.
  3. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Hè dat verwacht je niet meer dan.. wat vervelend! Hopelijk kun je genoeg momentjes rust pakken.
    Hier al 6 weken non stop misselijk en lijkt weinig verbetering in te zitten. Maar ik heb gelukkig verder weinig verplichtingen nu. Lijkt me wel pittig met een dochter in huis. Ik hoop voor je dat het even een minder dagje is en je je snel weer beter voelt!

MissElla87 vindt dit leuk.
  4. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Veel plezier met de echo! En ik zou het ook even bespreken, klinkt niet fijn.

Hier is de baby weer lekker aan het bewegen, voel hem ineens weer de hele tijd. Begon al weken geleden, maar heb ook een tijdje gehad dat ik nauwelijks iets voelde.

MonaB vindt dit leuk.
  5. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    @MonaB succes met de termijnecho vandaag! Balen dat je niet kunt slapen. Heb ik in het begin ook gehad, maar na een aantal weken ging het bij mij vanzelf over.

@Honeymooner wat fijn dat je je kleine lekker kunt voelen. Hier is het ook heel wisselend. De ene dag voel ik ‘m vaker en de andere dag amper of niet. Mja het is ook allemaal nog wat vroeg om de kleine constant te voelen. Het maakt me wel onzeker soms

MonaB vindt dit leuk.
  6. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ooh wat vervelend. Herkenbaar, maar sinds ik lees in bed en voor het slapengaan op de bank gaat het beter. Eens waard te proberen?

Succes vanmiddag!

MonaB vindt dit leuk.
  7. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Vandaag had ik intake gesprek in het ziekenhuis voor de geplande keizersnede. En ik kreeg ook onverwachts een echo! Helaas geen foto en hij/zij bewoog ook erg veel maar wel leuk om weer even te spieken en ook voor het eerst hartje gehoord. :o: Ik kan weer even vooruit tot de 13 wk echo.

Mleenvs, Salsera, EvitaDedu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Heel vervelend dat je niet kunt slapen. De enige tip die ik nog kan geven is warme melk drinken voor het slapen gaan. Anders weet ik helaas niets wat eventueel zou kunnen helpen. Kan je overdag wat rust pakken?

MonaB vindt dit leuk.
  9. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat je nog even hebt kunnen kijken naar de kleine! Misschien een asociale vraag, maar waarom krijg je een geplande keizersnede als ik vragen mag?

10. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Omdat ik al een keer een keizersnede heb gehad en het liefst heb ik er weer 1 omdat er toch wel wat risico zit aan een gewone bevalling met litteken, en ik wil zo min mogelijk risico lopen tijdens bevalling dat er wat mis kan gaan met mijn kindje, omdat ik al een meervoudig beperkt kind heb, maar natuurlijk gewoon in het algemeen ook. En gelukkig mag je dus voor nog een keizersnede kiezen als je er 1 hebt gehad.

EvitaDedu, SRD1990 en johanna3 vinden dit leuk.
  11. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Fijn dat je gewoon voor een keizersnede mag kiezen dan! Ik zou dan inderdaad ook voor de veiligste optie gaan. Je wilt toch zo min mogelijk risico idd!

Korey vindt dit leuk.
  12. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    @MonaB ik herken het van mijn vorige zwangerschappen. Vreselijk, terwijl je juist nu die slaap zo nodig hebt. Wat ik vaak doe als ik wakker lig is een podcast of audioboek op zetten. Dan heb je iets om je gedachten af te leiden en meestal haal ik de sleeptimer van 15 min niet eens. Succes met de termijnecho!

@Korey oh wat fijn een onverwachte echo!

MonaB en Korey vinden dit leuk.
  13. Aal31

Aal31 Lid

14 jul 2021
    46
    77
    18
    Vrouw
    Vanmiddag de 13 weken echo gehad en alles was goed! Super blij!
    Zien jullie aan de hand van theorieën wat het wordt? Ben heel benieuwd haha!

Bijgevoegde bestanden:

Snananas, EvitaDedu, Roni7888 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Heel begrijpelijk dat je dan voor een keizersnede kiest. Ik vind het wel een beetje gek hoe je in Nederland al zo vroeg een intake krijgt over de geplande keizersnede. Bij ons wordt er pas helemaal op het einde, bij 36 weken ongeveer, over die keizersnede gesproken. Om niet te zeggen dat ik bij mijn dochter pas op die termijn te horen kreeg dat ik een keizersnede moest :|.

15. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Wat een mooie foto's! Zie hier zo snel geen nub of iets anders op maar ik heb er ook totaal geen verstand van ;).

16. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Ja nu de intake maar verder heb ik pas weer met 34 wk de andere afspraak en dan moet ik mijn keuze vastleggen en de afspraak maken welke datum het gaat worden. En meestal met 39 wk krijg je dan de keizersnede.

17. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Echt mooie duidelijke fotos! Ik zie ook geen nub.

18. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    Nou dames! Toch ietsje verder! 11w4d en 28-7 is de uitgerekende datum! Nu de NIPT inplannen, Kraamzorg gaan regelen en de 13/20 weken echo’s aanvragen op het ziekenhuis! De echo was top! De zoons van mijn man waren mee (14/17jr) en waren helemaal emotioneel. Zo schattig!

Ik zit echt even op een wolk! Wat een mijlpaal om te behalen deze echo. Echt fijn. Ik voel me ein-de-lijk wat gerustgesteld. Hopelijk kan ik hierdoor ook beter slapen.

De verloskundige had gelukkig goede tips voor het slapen gaan. Ik kijk het nog een week of 2 aan en anders ga ik terug naar accupunctuur, misschien dat zij me kunnen helpen.

Bijgevoegde bestanden:

Korey, Snananas, EvitaDedu en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is nog geen 2.. k hoor dan verhalen dat kinderen van 3 jaar nog 2 uur in de middag slapen.. nou dat zal hier niet gebeuren hoor haha.
    En nee k had de misselijkheid eig niet meer verwacht maar goed.. k ben 14 weken, t duurde bij m'n dochter tot 16 weken. K ben dus ook niet heel erg verrast ;).

Fijn dat je buikpijn nu iig weer wat minder is.

20. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik heb even geslapen maar werd wakker gemaakt door mn dochter die alweer wakker was hehe. Dus was daarna nog moeier lol.

Deel Deze Pagina