Ik zou ook denken een jongetje, maar vind het wel lastig te zien op dit beeld. Dus kan misschien nog alle kanten op. Die placenta van jou houdt inderdaad echt van een wandeling.. hopen dat die bij 20 weken weer mooi naar boven is getrokken! bij mij ligt die op het moment ook voor de uitgang, maar vk zei dat het nog goed kan dat die omhoog wordt getrokken door het groeien van de baarmoeder.
@SRD1990 helaas heb ik geen 13-weken echo gehad, want dan mag niet doorgaan als je een nipt met een negatieve uitslag hebt, maar gelukkig hebben ze alsnog even gekeken Prachtige echo! Ik zie helaas ook geen nub. @Korey Klopt je houdt het in je achterhoofd, maar je hoopt natuurlijk op een goede uitslag. Ik ben blij dat we het weten, maar je komt wel echt in een rollercoaster terecht. @Mleenvs spannend erg benieuwd wat jullie krijgen! @MotherOfAnAngel oei lastig het kan inderdaad beide kanten op gaan alhoewel ik zelf nu iets meer naar een meisje neig. Ik heb even de geslachtsecho foto van onze dochter erbij gezocht en dat lijkt er wel heel erg op, dus ik ga voor een meisje
P.s. ik zie dat de naam van het echo bureau er op staat ! Met dit bericht bedoel ik echt NIKS slechts over deze toppers Kwam hier al meermaals tijdens 1e zwangerschap. En ga volgende maand weer naar deze lieve mensen. Ze begreep het gewoon verkeerd en was zelf wellicht onduidelijk haha. Stond er niet bij stil dat sommige mensen met niet willen weten omdat de verrassing leuk is: bedoelen , verrassing van gender reveal enzo haha. Ik bedoelde de geboorte 90% ofzo komt daar omdat ze niet kunnen wachten haha! Dus snap de verwarring helemaal.
Svlok. Wat een rot nieuws. Gelukkig kan het ook .meevallen maar jeetje wat een rollercoaster. Sterkte. Mooie echo's weer voor bij zien komen. Hoe waren de echo's vandaag?? Ik.mag om half 5 voor de 13 weken echo wij zijn dan 14 weken. Wij hebben van het weekend het eerste pakje gescoord. Zo leuk dat kleine spul. Het is een pakje uit de neutrale.collectie van noppies
Wat leukkk!! Ik zie ook zoveel leuke pakjes, maar ik vind het heeeeel lastig, omdat ik niet weet welke maat ik het beste kan pakken. Mijn man was namelijk echt mega bij de geboorte en paste zelf al niet in maat 56…. .
@svlok wat schrikken zeg! Ik ben heel benieuwd wat er straks uit het vervolgonderzoek komt, voor nu vasthouden aan de mooie echo! Zo vervelend dat het eigenlijk nog alle kanten uit kan, maar ik duim voor de best mogelijke uitkomst voor jullie! Morgenvroeg ga ik bloed prikken voor de NIPT met nevenbevindingen en voor het bloedonderzoek (èn voor de schildklier, omdat die bij mij soms wat traag is). Ik zie er tegenop. Ik HAAT naalden.
Ik zag er ook heel heel erg tegenop! Ik heb gevraagd of ik mocht liggen en aangegeven dat ik de buisjes niet wilde zien. Vervolgens heb ik naar de muur gekeken en gewacht tot ze zei dat het voorbij was. Het klinkt cliché, maar het viel daardoor echt heel erg mee. En ik heb staan janken van angst, even voor het idee.
Hier was de echo goed. Alles zag er goed uit. Vanavond weten we of we jongen of meisje krijgen zusje heeft een reveal geregeld.
Jeej nu komen de meisjes haha. Wat leuk! morgen eindelijk de 13 wk echo (13w2d) en mijn man gaat voor het eerst mee naar een echo waar wat op te zien is (de laatste was de 7 wk echo maar dat zie je niks) dus voor hem ook leuk! Heb er zin in en hoop maar dat alles nog steeds goed zit.