@DaisyVA Je had de verkeerde lijst gepakt, mijn afspraak was eraf gevallen. Willen jullie het geslacht weten voor de bevalling? Ik heb je er nu wel een oranje kleurtje gegeven maar dat kan je ook nog aanpassen. @Spluuszy over engelengeduld gesproken: ik zou dus echt niet 40 weken kunnen wachten om daar achter te komen!
Hebben jullie al bedacht wanneer jullie het iedereen gaan vertellen? Ik zit te denken om het met sinterklaas te vertellen, ben dan 10 weken. Of kerst maar dat duurt weer zo lang
Mijn vorige zwangerschap was ik op 12 juli uitgerekend. Had 24 december de termijnecho dus toen hebben we het daarna met de kerst aan iedereen verteld. Ik denk misschien deze keer weer. Wordt een leuke traditie dan zo .
Wij wachten tot nieuwjaar denk ik zo. Maar gaan het sowieso niet aankondigen op social media ofzo. En tuurlijk deden we dat de vorige zwangerschap zelf ook, maar voor ons voelt het nu pas zeker na de bevalling, als het levend en wel bij ons is. We moeten daar wel echt onze weg in vinden denk ik, want we kunnen moeilijk de hele zwangerschap een soort van doen alsof er niks aan de hand is. Maar goed, voorlopig doen we alles maar stap voor stap en leven we toe naar de eerste echo Pff ik heb hoofdpijn vandaag zeg! Had dat de eerste weken in de andere zwangerschappen ook. Toen nam ik alleen nog wel eens paracetamol, maar dat schijnt nu ook niet meer te mogen?
Waarom geen paracetamol meer? Is dat schadelijk? Als je echt erge hoofdpijn hebt kan een enkel keertje geen kwaad, toch? Ik ga aankijken hoe deze zwangerschap zich ontwikkelt. Ik zie er ietwat tegenop om het echt te gaan rondbazuinen. Ik denk dat ik zeker tot de kerstdagen wacht. Wat ik eerder wel had is dat ik al vrij vlot stevig werd. Ik hoop dat ik het wat langer kan verbloemen. Ik ben vrij slank en het valt al snel op als ik stevig word. We wachten t af. Vandaag wilde ik de verloskundigenpraktijk dan eindelijk bellen, blijkt ie niet bereikbaar te zijn op vrijdag... Nog maar eens proberen op maandag.
https://www.lareb.nl/nl/news/gebruik-paracetamol-tijdens-de-zwangerschap-alleen-als-het-nodig-is Het is hoofdpijn waar ik normaal wel pcm voor zou nemen, maar nu dus liever niet..
Wij zien de familie van mijn vriend pas 24 december, dan gaan we het ook pas vertellen, dan ben ik precies 12 weken als het goed is. mijn moeder weet het al die zie ik ook wekelijks. Op het werk als ik mijn buik zolang kan verbergen 1e kerst. Onze dochter gaan we het ook de 24e vertellen daar heb ik echt het meeste zin in
Mijn peuter van 3 vroeg vandaag: "Zit er nu een baby in jouw buik?" Oeps, denk dat ik er stiekem toch teveel over praat bij hem. Is echt niet de bedoeling dat hij het al weet want dan verteld hij het aan de eerste die hij tegen komt en de 20 daarna ook. Ik wil in elk geval eerst de 1e echo afwachten en een kloppend hartje zien.
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 16 JULI 2022♡♡ 1 JULI (1) Chanbee - 30 jaar - 2e kindje 2 JULI (1) Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 3 JULI (0) 4 Juli (1) Spluuszy - 37 - 4e kindje 5 JULI (3) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje IloRaaij21 - 32 jaar - 1e kindje Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 JULI (1) MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 7 JULI (1) Nvd - 37 jaar - 2de kindje 8 JULI (1) Campus - 35 jaar - 2e kindje 9 JULI (0) 10 JULI (0) 11 JULI (0) DaisyVA - 39 jaar - 3de kindje 12 JULI (0) 13 JULI (0) 14 JULI (1) MissElla87 - 33 jaar - 2e kindje 15 JULI (1) Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje 16 JULI (0) Totaal (12) Verrassingsbaby tot de bevalling(3) Nog onbekend /te vroeg(9) Jongen (0) Meisje (0) Afspraken: 10-11 MotherOfAnAngel intake verloskundige (mogelijk echo) 10-11 Koekie1 intake verloskundige 11-11 Roni7888, 1e echo 6+2! 12-11 MotherOfAnAngel, echo ziekenhuis 12-11 Koekie1 vroege echo (6+6 wk) 16-11 Roni7888, echo ziekenhuis 16-11 Spluuszy, eerste echo 17-11 Honeymooner, eerste echo 20-11 Chanbee intake vk + echo 22-11 Roni7888 intake verloskundige + echo? 22-11 Spluuszy, intake verloskundige 29-11 campus 1e echo 30-11 Mleenvs intake verloskundige + eerste echo Wil je op de lijst? Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht. Vul dan je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is. En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt!
Hahaha.. k had t ook al tegen m'n dochter gezegd van 1,5 maar die kan dat ook al zeggen als ik het nog vaker ga benoemen dus ik zeg nog ff niks haha.
Als ik me over een week (k ben jarig dan) erg slecht voel dan ga ik t dan al tegen de ouders vertellen ivm oppas voor m'n dochter. De rest wil m mee wachten tot na de eerste echo.
Haha ik kan er echt niet over praten als zei in de buurt is ze hoort altijd alles Ze zei wel laatst dat het wel heeel lang duurde voordat ze een x een broertje of zusje krijgt. Ik zei dan koop je er 1 in de winkel. nee joh gekkie zegt ze een zusje zit in jou buik en een broertje in papa zijn buik ik ging stuk hilarisch
Ja... sommige mensen weten het al. (Ivm omstandigheden) mijn ma bijvoorbeeld omdat ik niet in de buurt mocht zijn door kanker behandelingen (nucleaire drank voor haar operatie) moest wel uitleggen waarom ik niet meer diegene kon zijn die haar ging helpen die week... mocht een week niet in de buurt En zusje want die is dokter en niet dom waarom ik smoesjes verzon over mams niet helpen. En mijn ma heeft zich per ongeluk versproken tegen stiefpaps En nichtje omdat die op afdeling oncologie werkt en veel verstand had met betrekking tot wat mag en niet als zwangere had ik het haar verteld en gevraagd gelijk. De rest vertellen we het volgend weekend als de echo woensdag goed is (& vrijdag)