Lieve meid ik wil je graag even wat moed inspreken. Mijn nichtje is enkele maanden geleden ook bevallen van een zoontje met een hartafwijking aan de bloedvaten en ook is er wat mis met een van de hartkleppen. Hadden ze het niet tijdig ontdekt, had de baby max 3 dagen geleefd. Het mannetje heeft al snel een zware operatie moeten krijgen aan de bloedvaten en als hij enkele jaren oud is wordt ook de hartklep in orde gebracht. Hoewel de eerste weken heel zwaar en spannend waren, doet hij het geweldig goed. Heel veel sterkte de komende tijd! Ik duim heel erg hard mee dat het ook voor jullie goed mag uitdraaien.
Oh nee! Wat een verdrietig nieuws. Wat een hoop zorgen komen er dan bij als zo'n ukkie al meteen geopereerd moet worden. Dikke knuffel voor jullie.
Lief dat je dit deelt! Ik heb ook wel hoop maar ook heel veel angst. Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. Hopelijk horen we maandag wat de kansen zijn ook voor de baby.
Aaah lieve Campus heel veel sterkte net dit vreselijke nieuws. Dat wil je gewoon niet horen. Ik hoop dat jullie maandag alle informatie krijgen en het duidelijk wordt wat er precies aan de hand is en wat er aan gedaan kan worden. Dan duurt maandag idd erg lang. Wens je veel kracht toe. En probeer de hoop niet op te geven he! Ze kunnen er wat aan doen. Dikke knuffel
Heel normaal die angst. Ik hoop dat je maandag meer duidelijkheid hebt en dat het gezien de situatie toch positief is. Heel veel sterkte met het wachten ook.
@Campus heel veel sterkte en veel moed!! Ik schrok ook toen ik je bericht las maar tegenwoordig is de technologie zo gevorderd dat er zeker een oplossing zal zijn!! Iedereen hier duimt mee voor een goede afloop!
@Campus heel erg veel sterkte. Wat een verdrietig nieuws. Je weet dat het kan, maar je verwacht het niet. Ik duim hard mee met jullie en met jullie ukkie! <3
@Campus wat maakt me dit verdrietig om lezen !!!! Hoe je t ook went of keert, t feit dat je kleintje niet helemaal gezond is is gewoon heel angstig, verdrietig en moeilijk!!! Ik ga heel hard voor jullie duimen !! K vind t echt heel erg. Hele dikke knuffel!!!! ♡
Nee @Campus wat een klote nieuws! Wat vreselijk wat jullie door maken, maar als ik het goed lees is het dus wel te opereren? Wat vreselijk dat jullie nu nog tot maandag in onzekerheid zitten. Hopelijk wordt er maandag meer duidelijk en ik hoop dat jullie kleine vent gewoon gezond mag opgroeien! Een hele dikke knuffel!! En een tip praat er vooral over, die onzekerheid is vreselijk en maakt je helemaal gek, maar door te praten verwerk je het ook een beetje. Ik merk dat het ons ook erg helpt. Een hele dikke knuffel <3
Nou die gynaecoloog zei dat het kindje dan geopereerd zou moeten worden maar eigenlijk geen idee hoe of wat. Het kan ook nog een syndroom hebben. Ik moet maandag afwachten en dan verder kijken nu is alles zo vaag. Mijn vriend en ik waren ook zo emotioneel dat we ook niet alles meer mee kregen. Maar praten doen we ook zeker en huilen. Maar dit worden slapeloze nachten. Bedankt voor alle lieve woorden!
Ik kan t me heel goed voorstellen hoe je wereld op z'n kop staat na zo'n bericht en dat t allemaal een beetje langs je heen gaat. Nogmaals ontzettend veel sterkte!!!
Pff dit had ik niet verwacht. Wat een verdriet. Ik heb er geen woorden voor... Hopelijk kunnen ze maandag meer duidelijkheid geven. Ik hoop mee voor het meest positieve. Sterkte!!
Pff dit had ik niet verwacht. Wat een verdriet. Ik heb er geen woorden voor... Hopelijk kunnen ze maandag meer duidelijkheid geven. Ik hoop mee voor het meest positieve. Sterkte!!
Dankjewel... zo net na slecht nieuws van Campus hakt dat er wel in. Zelfs naar gedroomd dat het ons overkwam... bijzonder hoe we meeleven met elkaar zonder elkaar echt te kennen. Kan me niet voorstellen hoe zij zich moeten voelen hoop voor hun ook op het meest goede scenario maandag ♡ en hoop dat alle kindjes perfect door de 20 weken screening heen komen♡ Hier extra zenuwachtig omdat we de vlokkentest niet gedaan hebben... en ik natuurlijk een afwijking draag.... vorige keer zeker minder bezorgd geweest omdat alles chromosomaal natuurlijk al wel goed gebleken was... en dat de kans al verkleind
Het gevoel wat ik nu heb is ondraaglijk ik gun dit niemand. Ik hoop echt dat iedereen een hele mooie 20 weken echo heeft. Ik heb zoveel angst dat is niet te doen. Er gaan alleen maar hele nare gedachten door mijn hoofd ik kan dat niet uitzetten. Ik werd vanacht wakker ik moest huilen en ben niet meer gestopt. Ik moet dit een plekje geven maar ik weet niet hoe.
Kun je de verloskundige bellen? Zij is de aangewezen persoon je nu bij te staan en eventueel andere hulp in te schakelen? Ik leef met je mee lieverd en kan me je onzekerheid en onmacht enorm goed voelen. Dikke knuffel
Lief dankje ♡ ja ik ga straks even de verloskundige bellen. Mijn vriend wou dat ook graag dat ik even daarheen ging bellen.