uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Dat is nu ook bewezen over een doorgemaakte besmetting, dus waar het precies zit zullen we nooit weten ben ik bang.

Roni7888 vindt dit leuk.
  2. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Ik ben het met je eens.
    @Roni7888 ik vind het een beetje een ongevoelige opmerking. Door hierover te beginnen leg je een verband tussen de hartafwijking en vaccinatie dat helemaal niet relevant of bewezen is. Alsof welke keuze @Campus hierin heeft gemaakt op enige manier invloed heeft gehad. Het lijkt me dat dat geen positieve bijdrage levert aan de stress en zorgen die ze nu al heeft.

Korey, Mena92 en MissElla87 vinden dit leuk.
  3. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    De hartklachten na vaccinatie en doorgemaakte besmetting zijn totaal anders dan een hartafwijking, hè jongens..
    Ik zou hierbij zelf nooit aan het vaccin denken iig. Wij hebben corona gehad in april, ik was in juni zwanger en kreeg een vroege miskraam, dat link ik daar verder ook totaal niet aan.

Je zou alleen misschien in theorie door hoge koorts in het eerste trimester kunnen krijgen dat er iets fout gaat in de aanleg van organen, dat was mijn reden om sowieso te wachten tot na de 12 weken (en inmiddels denk ik niet dat ik hem überhaupt nog neem, maar das een andere discussie).

4. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je de plank mis slaat over mijn opvatting hierover.
    Ik trok er ook geen verband in omtrent een hartafwijking. Dat staat er in mijn ogen helemaal los van en is irrelevant.
    Ik word alleen heel moe van het constant terugkomende onderwerp 'corona en wel/niet vaccineren' en zeker om dat hiermee in verband te trekken. Dat is wat ik bedoel te zeggen met wat ik schreef, want de opmerking van Roni7888 gaat gewoon niet op.
    Ik begrijp dus ook niet waar de "nieuwsgierigheid" vandaan komt of Campus wel/niet gevaccineerd of geboosterd is en ik vind de reactie ook een beetje naar overkomen.
    Ik wilde eigenlijk helemaal niet erover zeggen wat ik ervan dacht of vind, omdat ik hier iedereen in zijn waarde wil laten ongeacht of ik het ergens mee eens ben of juist totaal niet.

Maar goed, ik wil niemand hierover aanvallen en ga nogmaals uit van een ieders beste bedoelingen.

Mena92, MotherOfAnAngel en MissElla87 vinden dit leuk.
  5. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Succes voor de mensen die vandaag afspraken / echo's hebben staan!

Ik doe vandaag mijn 18 weken dansje. :roflmao:

Salsera, EvitaDedu, svlok en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ga je daar zeker niet druk om maken!!!
    Ik ben het eens met @Mleenvs haar reactie.
    Ik wil verder absoluut geen discussie oid, alleen k vind het erg naar als in zon heftige situatie ineens het vaccineren als evt oorzaak wordt benoemd.
    Het staat overal los van en er is 0 bewijs.
    Het zou haar idd mss onnodige stress geven.
    Laat het medische stukje maar aan de gynaecoloog en deskundigen over.

Korey vindt dit leuk.
  7. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Vandaag 19 weken!!! En 20 weken echo.. klein beetje spannend wel. Gelukkig hebben we hem om half 11 al.

Salsera, EvitaDedu, svlok en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. AniS

AniS Actief lid

26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Ik ben ook 2x gevaccineerd in augustus maar de booster wel niet genomen. Heb 4 maart mijn 20 weken echo maar denk toch niet dat het aan de vaccin zal liggen?

9. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Gefeliciteerd
    Heerlijk een meiden team

Koekie1 vindt dit leuk.
  10. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Lieve meiden, bedankt dat jullie het voor mij opnemen. Ik had er zelf geen kracht voor om op te reageren. Ik snap zo'n vraag ook niet helemaal en ik wil daar ook niet aan denken. Ik denk dat je het niet zo bedoelde Roni maar ik kan op dit moment dat soort informatie niet erbij hebben, want schuld gevoel heb ik al helaas. Ik word ook moe van dat corona/ vaccinatie gelul. Ik denk dat dit gewoon domme pech is dat onze kleine,lieve,mooie jongen een hartafwijking heeft want het zit niet in de familie wij zijn hartstikke fit en gezond. Deze dagen zijn zwaar en waarschijnlijk word het nog zwaarder en moeten we misschien wel hele moeilijke keuzes gaan maken. Ik ben bang voor wat komen gaat en ik voel heel veel angst, nog nooit zoveel angst gevoelt als nu en ik weet niet goed hoe ik daarmee om moet gaan, maar ik hoop maandag daar ook hulp bij te krijgen. Ik hoop echt op een beetje hoop maandag dat ik mijn kracht weer terug krijg en kan gaan vechten voor dit mannetje. Maar ik durf het nog niet aan omdat in mijn hoofd zit dat ik afscheid moet gaan nemen. Ik koester dat heerlijke getrappel en daar probeer ik van te genieten.

11. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Het leek alsof je de opmerking van Roni juist een soort van kracht bijzette ofzo. Verder met je eens, want dat vind ik ook.

@Campus ach wat een heftige gedachten. Ze hadden het toch wel direct over opereren? Dat is ook heftig hoor lijkt mij, maar iig wel hoopvoller. Ik hoop echt dat je snel met iemand kunt praten en meer duidelijkheid krijgt.

12. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    @MissElla87 succes bij de 20 weken echo♡ woopwoop 19 weken dansje!!

@AniS nee dat ligt niet aan het vaccin! Ik wil dat maandag ook best wel vragen als ik jullie gerust kan stellen!

@Ploop woopwoop 18 weken dansje:)

Ploop en MissElla87 vinden dit leuk.
  13. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Lijkt me vreselijk om je zo te voelen. Hopelijk gaat het weekend snel voorbij en krijgen jullie maandag wat antwoorden die jullie helpen alles een plek te geven. Ben zo hard aan het duimen dat de operatie ervoor zal zorgen dat jullie jongen een lang en gezond leven voor zich heeft.

14. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Laten we de vaccinatie discussie/covid maar even vergeten. Want het wordt nu wel erg uit zen verband getrokken. Daarbij respecteer ik ieders mening en visie hierop.

Dames met echos succes vandaag!

Benieuwd naar de foto's straks!

Campus en MissElla87 vinden dit leuk.
  15. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Och lieverd toch!!! Ik zou ook zo bang zijn. Maar alles kan nog. Het kan allemaal veel beter uitpakken dan je nu mss denkt.
    Weet iig dat we allemaal aan je denken en er voor je zijn!! Dikke knuffel.

Campus vindt dit leuk.
  16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat moet jij je ontzettend rot voelen meid! Ik denk er ook constant aan.

En geef jezelf niet de schuld hoor, ik snap dat je je zo kan voelen maar jij kan hier ook helemaal niks aan doen! Dit is pure pech, ik hoop dat jullie maandag meer duidelijkheid krijgen en dat de dagen niet zo langzaam voorbij gaan.

Campus vindt dit leuk.
  17. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ja die gedachten zijn wel heftig maar is misschien ook zelfbescherming ook omdat ik nu zo weinig weet en het kan natuurlijk altijd nog erger uitpakken. Hij had het inderdaad over dat de baby dan geopereerd moet worden maar ook over een syndroom. Nu denk ik dus wat als de baby heel erg gehandicapt is. Ja zo irritant dat ik dus zo zwart denk. Zou dat angst zijn? Want dat overheerst momenteel daarom hoop ik maandag beetje hoop te krijgen want ik ken mezelf even niet terug. Ik zit ook met zoveel vragen en ik wil ook niks opzoeken op internet want ja geen idee waar ik naar moet zoeken.

18. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Hier een hele mooie 20 weken echo ... ♡♡♡!!! Fijn zo geruststelling.
    (En ja ik heb alle vaccinaties gehad incl booster).

Salsera, Korey, MotherOfAnAngel en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Och lieverd, je moet je inderdaad vreselijk voelen. Ik heb echt met je te doen! We zijn er hier voor je, schrijf het maar van je af.
    En inderdaad, dit is niet jouw schuld, maar gewoon domme pech!

Campus vindt dit leuk.
  20. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Wat fijn!

Deel Deze Pagina