uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    He bah, beterschap! Ik hoop dat 3 keer scheepsrecht is voor jullie geslachtsbepaling.

Hier vanmorgen ook een positieve zelftest.
    En tussendoor doe ik een 18 weken dansje

AniS, svlok en Roni7888 vinden dit leuk.
  2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    *** Hier een 21 weken dansje ***

Beterschap voor alle zieken!

AniS, svlok, Mleenvs en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. loena

loena Actief lid

9 okt 2010
    168
    201
    43
    nederland
    Wat een opluchting svlok.

Hier vandaag ook wezen testen keelpijn en snot verkouden. Niks aan. Maar ben negatief dus gewone verkoudheid bestaat ook nog haha. Ik heb in december al corona gehad ik dacht echt even dit ga je toch niet menen he

svlok vindt dit leuk.
  4. loena

loena Actief lid

9 okt 2010
    168
    201
    43
    nederland
    Beterschap voor alle zieken

5. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Wat een opluchting @svlok ! Echt zwaar dat je al die tijd in onzekerheid zat. Hopelijk kunnen jullie de resterende zwangerschap nog veel gaan genieten.

ik heb echt enorm kiespijn aan de linkerkant van kaak, zeurende pijn. Ik heb maar paracetamol genomen ook al doe ik dat liever niet ivm baby, maar het was niet te houden. Morgen maar even bellen met de tandarts. Tijdens zwangerschap heb je meer kans op tandvlees problemen. Ik had wel al wat problemen aan die kant van mijn kaak maar nu deze pijn is niet te harden.
    Meer dames die al wat merken van tandvlees problemen?

6. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Super jammer dat de geslachtsbepaling niet kan doorgaan. Veel beterschap!

7. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Veel beterschap voor de zieken!

8. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ai beterschap.

Ik klop t af. Heb een slecht gebid en dacht echt veel problemen te krijgen. Maar dat valt gelukkig mee.

Heb wel helemaal in t begin een soort van ontsteking gehad maar die trok weg. En 2 weken geleden op 3 plekken tegelijk dik tandvlees maar ook dat is weg getrokken.

Ik weet ook niet of je mondspoeljnh mag gebruiken tijdens de zwangerschap?

Paracetamol slik ik liever ook niet. Heb t 1x op de afgelopen 21 weken...

Beterschap en hopelijk helpt de tandarts.

EvitaDedu en Korey vinden dit leuk.
  9. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    @MonaB beterschap en wat balen zeg! Pfff nou geduld loont zeggen ze.

@loena ook beterschap. Idd bestaat een verkoudheid zonder covid ook nog. Moet zeggen dat ik veel mensen in mijn omgeving had die erg ziek/verkouden waren en negatief en dat de positieve mensen maar weinig klachten hadden. Dus weet niet wat erger is haha beterschap in ieder geval!

MonaB en loena vinden dit leuk.
  10. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Beterschap aan de dames met corona en verkoudheden!!

Ook naar de tand problemen. Ik herken t niet.. ook niet bij de eerste. Maar ik ben al bijna 2 jaar niet naar de tandarts geweest. Dus t wordt wel weer tijd. Volgende maand een familie uitje lol. Met z'n 3en. Benieuwd hoe t er in de praktijk voorstaat.

MonaB en Roni7888 vinden dit leuk.
  11. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    @Mleenvs fijn dat de echo goed was!! Willen jullie t geslacht niet weten? :)

Mleenvs vindt dit leuk.
  12. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Idd zoals hierboven staat, wat is het geslacht :eek:

Fijn dat alles goed was met de kleine.

Mleenvs vindt dit leuk.
  13. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    @MissElla87 en @Roni7888 Wij weten het geslacht al en dat is vandaag nog eens bevestigd. Mijn man en ik zijn een gender reveal app aan het maken om het geslacht te delen met onze omgeving.
    Bij de zwangerschap van R. hebben we een online gender reveal scavenger hunt gemaakt waarbij men dan puzzels moest oplossen die naar een code leidden waarmee ze toegang kregen tot een website waar de ontknoping was. Was superleuk en veel leuke reacties gekregen dus dit keer wilden we weer zoiets doen. Nu samen een app maken, sluit mooi aan bij mijn opleiding. Die is bijna klaar. Als het zover is zal ik het ook hier delen ;).

MonaB, EvitaDedu, MissElla87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Beterschap voor de zieken!

Hier ook sinds een weekje verkouden, inmiddels stront verkouden en keelpijn.
    Maar blijf toch echt negatief testen, nu moet ik zeggen dat ik gemiddeld elke 2 Maanden wel verkouden ben dus het zegt voor mij niet zo veel. Virale griep bestaat idd ook gewoon nog.
    Tot nu toe nog nooit corona gehad *klopt af*

MonaB en Roni7888 vinden dit leuk.
  15. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Dat heb ik dus ook. Voor mijn gevoel ben ik al 2 jaar lang continu verkouden, maar heb ook nog nooit positief getest.
    Ik hoest wel de longen uit mijn lijf dus gisteren toch maar een testje gedaan voor ik naar de echo ging.

Ploop vindt dit leuk.
  16. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Halve nacht wakker gelegen met extreme kiespijn. Gelukkig toch nog in slaap gevallen rond 4 uur geloof ik. Nu is de pijn ietsje minder maar hoop dat de tandarts tijd heeft.

17. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Oeh sterkte, kiespijn is zo kut!

Hier ook snipverkouden en alweer de 4e keer sinds de herfst ofzo. Gister had ik zo’n dag dat ik echt op paracetamol moest leven, anders was het niet te doen met kleuter die ook vermaakt wilde worden.
    Maak me niet zo druk om paracetamol hoor, weet wel dat het advies veranderd is, maar tis wel goed, zo vaak neem ik het ook weer niet en ik voel me er met een zware verkoudheid wel veel beter mee.

Man heeft het ook en zijn zelftest was maandag nog negatief, maar ik zal er vandaag ook eens een testje aan wagen. Hoefde nergens naartoe, dus had zoiets: ziek het wel even thuis uit, want als het Corona is, zit ik direct weer met lange quarantaine enzo ;)

MonaB, MissElla87 en Roni7888 vinden dit leuk.
  18. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Oei dat is naar! Hopelijk kan je snel terecht.

19. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Mja. De tandarts is ziek :thumup: nu heb ik wel een afspraak met de mond hygiëniste. Misschien dat zij wat ziet en wat kan schoonmaken enzo. Pfff. Hopelijk vandaag niet weer zo’n helse pijn en nacht. De pijn is ietsje minder scherp nu maar nog steeds aanwezig.

20. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Beterschap aan alle zieken en dames die verkouden zijn!!

@Mleenvs wat fijn een goede echo :D En wat super leuk een eigen app die jullie aan het maken zijn, ik ben erg benieuwd

@loena zeg dat wel en gelukkig ben je gewoon verkouden, dat kan natuurlijk ook nog in deze tijd van het jaar ;)

@Korey ik zit toch nog een beetje in spanning tot we de uitslag over 1,5 week hebben gehad en de 20 weken echo erop zit, dan pas mag en kan ik genieten, maar voor nu zeker een hele opluchting. Hier trouwens nog geen tandvleesproblemen.

Mleenvs vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina