Ja dat snap ik! 20 wk echo is sowieso spannend maar voor jullie al helemaal denk ik zo. Hoop met jullie mee op een goede uitslag en echo!! __________________ De mond hygiëniste heeft me behandeld en een gel en spoeling aangeraden en ook alvast wat gel tussen m’n tanden gedaan en ik moet zeggen de pijn is al heel wat minder. Pfffeww. Hopelijk was het dus een flinke tandvlees ontsteking en niet iets ergers. Nu zal ik jullie niet meer vervelen met mijn tand problemen haha.
Super leuk!!! Wij hebben t bij beiden ook online gedaan. Mn man had een pagina gemaakt waar mensen konden gokken zowel t geslacht als een naam. Ze kregen daarna dan bericht of t goed of fout was haha. En wij konden meekijken wat iedereen gokte. Ben heel benieuwd naar jullie app!!!
Beterschap voor alle zieken! Hier nog steeds aan het wachten of ik Corona klachten krijg.. manlief zaterdag positief getest.. ik heb tot nu toe nergens last van en zelfstesten zijn tot nu toe negatief. @Korey hopelijk wordt je kiespijn een stuk minder nu! Lijkt me niet fijn!
Nog even een 21 weken dansje♡♡♡ Gaat nu wel hard! Voel de kleine man al goed. Ene dag wat meer dan de andere dag. Maar hij is goed bewegelijk. Schrik er soms zelfs van hoe hard hij al kan schoppen. Banden beginnen ook weer zeer te doen. Vind het nu wel lang wachten tot de 3d echo.. nog een maandje.. maar zo benieuwd hoe de kleine man eruit ziet. Buik groeit ook al hard. Begint nu echt wel een zwangere buik te worden, hoewel ik nog steeds wel op mijn buik kan slapen haha jullie ook? Slaap lekker zo dames
Bedankt voor de lieve woorden, gelukkig gaat het al veel beter met mijn tanden en heb ik vannacht lekker kunnen slapen. De medicijnen werken heel goed. _____ ik voel nu zo af en toe de baby bewegen. Zo leuk! Is nog wel erg minimaal maar toch ineens van die duwtjes…. Succes iedereen vandaag als je naar buiten moet in de storm! Bij mij komen kind en man tussen de middag al naar huis, is wel een fijn gevoel.
Fijn dat het al beter gaat. Hier hebben de juffen van allebei de kinderen corona dus thuisonderwijs. Kan wel aan de merken dat er storm op komst is Vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag hoeven we de deur niet meer uit. Mijn man komt vanavond laat pas thuis, hopelijk is het dan al wat gaan liggen.
Fijn dat je kleine boy al goed voelt! Ik heb ook sinds gisteren veel last van bandenpijn. Gisteren overdag daardoor ook een hele tijd in bed gelegen! Gelukkig kan dat aangezien wij nog kindloos zijn haha! Zelf ben ik een rugslaper, maar dat durf ik nu ook niet meer goed, omdat dat niet zo goed zou zijn. Ik probeer op m’n zij te slapen, maar ik draai snachts gewoon vanzelf terug op mijn rug
Ja, dat hoop ik ook. We wonen in het binnenland, gelukkig niet vlakbij de kust. Wel heel veel bos hier in de buurt maar het zal vast wel meevallen. Iemand hier die vlakbij de kust woont? Lijkt me best spannend met al die wind.
Ik sliep voor mijn 1e zwangerschap altijd op mijn buik maar sindsdien kan ik dat niet meer. Ik slaap altijd op mijn zij, dat gaat nog steeds prima. Nu al wel 2 nachten slecht geslapen. 1x wakker worden betekent 2 a 3 uur lang wakker liggen. Dat is wel even balen.
Mijn ouders wonen in België aan de kust. Ik ben wel benieuwd wat mijn moeder morgen te vertellen heeft.
Lastig dat je zo lang wakker ligt. Ikzelf profiteer nu dat mijn dochter nu bij mijn zoon op de kamer slaapt en ik 's nachts wat beter kan slapen. Allicht beginnen de slechte nachten hier in het derde trimester.
Je kan gewoon op je rug slapen hoor. Heb day nagevraagd mij de verloskundige. Sommige mensen worden duizelig doordat de baby op de slagader drukt en er daardoor te weinig zuurstof naar je hoofd gaat. Als dat zo zou zijn merk je dat en draai je vanzelf. Ik kan gelukkig nog goed op mijn rug liggen. Doe vooral wat fijn voor je voelt... een Kruik wil ook wel helpen tegen banden pijn en bekkenpijn. Hier ook nog kinderloos dus kan ook de rust pakken wanneer ik daar behoefte aan heb. Al vind ik de storm nu wel heel eng.. pff gaat hard tekeer hier.