Wat fijn♡ best case in the worst case scenario toch♡? Al kan ik me voorstellen dat je je dan 3 hoedjes schrikt
Haha ja ik schrok me rot inderdaad 8 dagen zijn geen 2 tot 3 weken hihi maar echt opgelucht. Ik voel me een stukje rustiger en wel gek natuurlijk want het blijft heftig. Maar nu kunnen we ons een soort van voorbereiden op wat komen gaat. Ik hoop ook nog een beetje te kunnen gaan genieten van de zwangerschap.
Oef wat een opluchting dat er niks uit de punctie gekomen is. Natuurlijk blijft de hartafwijking en zal het zwaar zijn. Maar elk goed nieuws is wel meegenomen.
Ik had op facebook al gereageerd (zag je bericht voorbij komen op de juli groep) maar wat een opluchting! Gefeliciteerd en nu toch gaan genieten!!! De hartafwijking is ook niet niks, maar gelukkig is daar veel aan te doen!
Ook hier nog maar even reageren, maar super goed nieuws. Nu kun je idd ergens naar toeleven en weet je soort van waar je aan toe bent.
Vandaag de 20 weken echo gehad. Baby was lekker dwars en wilde niks laten zien het liefste. Dus ze is meer dan een uur bezig geweest met de echo maken. Gelukkig m'n eigen verloskundige die hem heeft uitgevoerd op het echo centrum, dus dat is toch wel heel vertrouwd haha. Uiteindelijk is baby gelukkig helemaal goedgekeurd. Hij was niet heel groot maar wel alles binnen normaal waarden. In de bijlage een foto van zijn gezichtje en van zijn voetje hihi.
@Campus wat een opluchting dat de punctie goed is! Ben onwijs blij voor jullie. Ik hoop dat de hartafwijking de meest positieve variant is, die het beste geopereerd kan worden! Nog steeds onwijs heftig maar het feit dat de punctie goed is moet een enorme opluchting voor jullie zijn. Dikke knuffel! Toch maar dapper hoe je alles doorstaat! @Ploop wat een lieve echo! Fijn dat alles goed is. Nu al een eigenwijsje haha
Even schrikken dan dat ze nu al belde maar gelukkig wel met het beste nieuws wat je kunt krijgen! Wat een opluchting zeg.
Super lief behangetje! Succes nog met het klussen. Wij zijn lui, hebben de babykamer niet meer veranderd sinds de komst van de 1e...
Helaas hier toch een positieve zelftest. Vanmorgen een PCR gedaan, krijg vanavond de uitslag als het goed is. Voel me helaas ook aardig beroerd. Koorts, keelpijn, zere spieren, hoesten en onwijs moe. Maar vooral dat hoesten met een dikke buik is echt verschrikkelijk
De uitslag van de pcr was ook positief. Net moeten spugen van het hoesten en kan nu niet meer slapen. Wordt nog een lange nacht...