uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AniS

AniS Actief lid

26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Hier geef ik per afspraak €50 waarvan ik een dezl terugkrijg via de mutualiteit (België). Dus denk niet dat ze daar extra voor rekent hier, dus wel leuk

johanna3 vindt dit leuk.
  2. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    @MissElla87 Volgens mij is het de eerste maanden inderdaad de standaard om elke 4 weken op controle te gaan. En ik dacht vanaf 30 weken elke 3 weken, vanaf 36 elke 2 enz. Bij mij zit er nu 5 weken tussen maar komt doordat ik een voorkeur had voor een bepaalde dag.

Ik twijfel nog of we 3d/4d willen doen. Vind het heel leuk maar ook wel veel geld...

MissElla87 vindt dit leuk.
  3. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik herken die droge jeukende huid. Ik gebruik lipikar Baum van la Roche posay van de kinderen hiervoor en dat helpt best goed.

Honeymooner vindt dit leuk.
  4. loena

loena Actief lid

9 okt 2010
    168
    201
    43
    nederland
    Na mijn vakantie weer aan vollop aan het werk geweest nu eindelijk vrij. Gekken boel met al die corona..

Leuk carnaval, hier gingen we altijd kijken in de stad naar de optocht maar die was er dit jaar niet verder niet van de carnaval feesten..

Angsten.. tsja hou er wel rekening mee dat deze dame ook wel eens eerder zou kunnen komen aangezien bij de jongste met 32 weken mijn vliezen braken .

Oorlog :heftig . Maakt me wel eens angstig in wat voor wereld onze kinderen opgroeien maar helaas kunnen we er weinig aan doen, ik denk niet dat ze hier komen hooguit kan die man met nucleaire bommen smijten want zijn verstand heeft ie in ieder geval niet. Denk dat we het meeste last krijgen hebben van de hoge gas benzine en diesel prijzen. En misschien wat voedsel schaarste maar verhongeren zullen er niet hoor.

Hier hebben we de 20 weken echo maandag. En misschien heel slecht weet eigenlijk niet eens precies hoe ver we zijn haha.
    We gaan voor een pretecho 3d/4d met 25 weken dan mogen onze kinderen ook mee leek me zo speciaal.

Dames die corona hebben gehad zijn jullie ook nog zo moe en kortademig. Ik ben 3 dagen flink ziek geweest met hoge koorts en wat verkouden maar al in dec had ik het maar vraag me af of dit nou komt van de zwangerschap of van corona. Ik.ben echt totaal me zelf niet kan me.ook niet heugen dat ik ze ellendig voelde bij de andere toen had ik echt veeeel meer energie. Ook heb ik nog steeds geen geur

5. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik heb daarnet even gekeken. Ik zit nu op +5kg, dus niks geks. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat ik het niet meer precies weet van vorige zwangerschappen. Ik vind het wel eens leuk om te vergelijken.

6. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Ik ben in totaal nu 7,4kg over de hele zwangerschap aangekomen. Ik denk normaal? Is niet dat ik meer eet of overdreven snoep of iets.

Bijgevoegde bestanden:

7. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    *23 weken dansje* :oops:

Ik denk dat je gewicht ook niet met elkaar moet vergelijken. Ik heb wel mijn 9 maanden boek terug gevonden van mijn dochter dus ik kan mezelf wel vergelijken. Ik woog toen met 23 weken 62,7 en nu 60 maar goed bij mij zou het ook wel de stress zijn geweest en ik sport nog steeds 4x in de week.

@loena ik heb 2 weken geleden corona gehad en nog steeds ben ik verkouden:( ik word er gek van en is ook echt vermoeiend en daardoor ook sneller benauwd.

svlok, EvitaDedu, Roni7888 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Hier juist geen restklachten van de corona 2 weken geleden, maar ik snap wel wat je bedoelt, want dat hadden wij de eerste keer in april ook.

loena vindt dit leuk.
  9. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Ja ik heb ook jeukende schenen. En gewoon veel drogere huid, ook in mijn gezicht. Ik doe babyolie op de schenen.

Honeymooner vindt dit leuk.
  10. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels ook ontdekt dat alleen iets van olie helpt idd!
    Doe er m’n buikolie op van Naïf.

EvitaDedu vindt dit leuk.
  11. loena

loena Actief lid

9 okt 2010
    168
    201
    43
    nederland
    Owhhh ik was vandaag in prenatal en had zo gezegd koop niks meer maar kon het niet weerstaan alles is ook zo schattig.

Hebben jullie toevallig de collectie van jollein gezien pimpelmees. Ik vind de deken zo fantastisch zag hem in de winkel bij ons maar dacht ga eerst kijken of ie er ook met roze is maar nee dus alleen grijs maar dat maakt hem niet minder mooi. Dus hup terug naar de winkel om op te halen verdikkie uitverkocht. Vandaag kreeg ik hem kado zo blij mee.

MissElla87 vindt dit leuk.
  12. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Heb hem even opgezocht. Super lief dekentje!

Ik heb ook heel erg de neiging baby dingetjes te kopen maar we hebben echt alles al in huis van zijn grote broers dus het is gewoon niet nodig. :$

EvitaDedu, MissElla87 en AniS vinden dit leuk.
  13. AniS

AniS Actief lid

26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Idem hier :( ook grote drang maar heb alles nog van broertje.. we gaan wel nog een bedje kopen en paar kleertjes maar dat zal het dan ook zijn

EvitaDedu vindt dit leuk.
  14. loena

loena Actief lid

9 okt 2010
    168
    201
    43
    nederland
    Dan had ik het ook niet gedaan hoor dat vind ik zonde de oudste 2 hier zit nog geen 2 jaar tussen en had toen alles neutraal kon toen mooi alles doorschuiven Maar onze jongste is al 10 en de oudste 16 daar tussen in zit er nog 1 van 14 wij moeten dus echt alles weer aanschaffen, beginnen weer helemaal opnieuw.

15. Mamaroosje

Mamaroosje Actief lid

31 mei 2020
    325
    399
    63
    Vrouw
    Ik vind het gewoon veel te leuk om dingen nieuw te maken/kopen. Maar dat scheelt dan wel dat ik veel zelf maak en dat het dan qua budget nog wel leuk is om te doen. Wat ik nu nieuw heb gekocht is een dekentje, hoeslakens voor het ledikant en de klamboe, de rest maak ik zelf. Bij m’n oudste had ik alles van dat oudgroen, maar daar was ik daarna helemaal klaar mee. Bij m’n dochter was de babykamer wit met roze accessoires en nu wilde ik heel graag beige tinten met off white en hout, heel neutraal. Stofjes gekocht en begonnen. Het eerste babynestje heb ik weggegeven, de vulling uit het babynestje van m’n dochter heb ik hergebruikt voor het nieuwe nestje en dat doe ik ook met de vulling voor het boxkleed. Qua kleertjes heb ik echt wel wat dingen weggedaan, waarvan ik wist dat ik ze een volgend kindje niet meer aan zou doen, maar heel veel heb ik ook niet meer nodig. Als ik soms wat leuks zie koop ik het wel.

EvitaDedu en MissElla87 vinden dit leuk.
  16. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Hier ook alles nieuw hoor, maar wij hebben al een dochter en krijgen nu een zoon natuurlijk.
    Ik had wel veel gekocht al voor z’n broer, maar aangezien die van november was, kan ik lang niet alles gebruiken. Heb bijvoorbeeld een schattig pluizig dik vestje van Z8 in maat 56. Naja met een baby die nu half juni zal komen, wordt dat hem echt niet vermoed ik.

EvitaDedu en MissElla87 vinden dit leuk.
  17. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Hier tot nu toe alles 2e hands qua kleertjes.. moet nog wel wat dekentjes hebben want alles is roze haha. Maar heel veel kunnen we weer gebruiken, zoals de co sleeper, wipstoel, wagen etc. Maar heel eerlijk ben ik nu zo druk met de grote meiden kamer van m'n dochter dat ik niet zo bezig ben met baby spulletjes haha..

18. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Ik moet ook alles weer nieuw kopen want oudste is al 9. Vind alles voor meiden echt zo schattig dus ik kan het ook niet laten steeds wat mee te nemen van de zeeman ofzo. Ik probeer het wel goedkoop te houden, sowieso doe ik dat altijd. Ben niet echt merken gek ofzo en koop vaak sale of met korting. Heb wel een paar iets duurdere kleertjes besteld bij Lindex maar zelfs toen was er wel korting. Hydrofielen, voedingskussen, Spuugdoekjes laatst bij de action gekocht. En bij primark een leuke maxi Cosi omslagdoek met bos diertjes erop.

We hebben de kinderwagen gekregen van mijn ouders, maar was maar €160 hoor, geen wagen van €1000. We wonen klein dus ik moet ook niet teveel grote spullen hebben.
    De maxi Cosi en family fix heb ik via marktplaats. Zag er nog heel goed uit en scheelt ontzettend veel geld.

EvitaDedu en Ploop vinden dit leuk.
  19. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Kleding koop ik ook nieuw en in de uitverkoop. Voor de rest hebben wij alles nog wel. Ik heb al wel wat kleertjes gekocht maar vind het lastig wat ik allemaal moet halen in onze situatie :oops:

Oh en de naam we komen er niet uit :eek: wat is het lastig een jongensnaam. We hebben gelukkig nog eventjes ;)

svlok en MissElla87 vinden dit leuk.
  20. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Wij kopen ook zo goed als niks bij, aangezien de meeste spulletjes van mijn dochtertje kunnen dienen nu. Ik wil wel graag een nieuw geboortepakje voor dit meisje.

Deel Deze Pagina