20 weken echo gehad. Best teleurgesteld naar huis gegaan. Ze kon het hartje niet goed controleren en hersentjes niet opmeten ook liet madam gaar gezicht niet zien en ook niet of ze nog steeds een meisje is. Nu zijn we door verwezen naar het zkh morgen ochtend bellen voor de afspraak als het goed is kunnen we gelijk morgen of overmorgen terrecht
Oh dat is niet fijn. Dat is net waarvoor die 20-weken echo bedoeld is. Hopelijk kan het ziekenhuis dit rechttrekken.
Oh, wat jammer! Wij hadden dat bij de 2e, toen konden ze het hartje ook niet goed zien. We hadden toen om 8.30 uur 's morgens een afspraak en uiteindelijk mochten we eind van de middag terug komen. Dit was wel al in het ziekenhuis i.v.m. erfelijke hartafwijking. Ik had er niet aan moeten denken om nog langer te wachten. Hopelijk kun je morgen alweer terecht. Spannend hoor!
@corona; ik had vorige week corona. Nu nog steeds moe, weinig energie en snel buiten adem. Maar ja, kan natuurlijk ook door de korting komen. Ik heb wel veel collega's (niet zwanger) die lang rest klachten hebben. Vooral moe, weinig energie, slechte concentratie, kortademig. De 1e keer dat ik corona had (voor de vaccinaties) had ik veel minder klachten en er veel minder last van. @Naam; erg lastig om een meisjesnaam te vinden merk ik. De leukste 2 namen hebben we natuurlijk al Ik heb tot nu tot bij 1 naam zoiets van Ja! Alleen mijn man niet @kleding / spullen: we hebben veel nog bewaard. Kleding ga ik wel grotendeels shoppen. Veel dingen vind ik toch niet meer zo mooi, beetje smoezelig ed. Ik vind alleen de kleuren die er nu liggen niet zo mooi. Van dat donker roze ed. Van mij mogen het gewoon de lichtere kleuren zijn maar die kan ik nog niet veel vinden... Verder nog een commode nodig, aankleedkussen, zijlig kussen en nog wat kleine dingetjes.
Oow nee dat is niet fijn zeg. Hopelijk kun je morgen terecht en laat de kleine meid zich goed zien. Ik ga duimen! @spullen. Het is de eerste, dus alles nieuw. Maar ik heb nu even de rem erop gezet qua kleertjes gezien ik t weer wil afwachten. Shoppen kan ik altijd. En mijn zus heeft nu een kleine man dus daar kan ik ook nog veel van overnemen. @covid, pff zoveel mensen nu positief. Ook in mijn omgeving. Gelukkig ontspring ik de dans. En hopelijk hersteld iedereen voorspoedig. Hier verder alles rustig. Heb t idee dat mijn baarmoeder elke keer een groei spurtje krijgt. Ik voel dan de kleine heel goed en duidelijk. En dan ineens is het veel minder duidelijk, alsof hij veel meer ruimte heeft. Met een paar dagen trekt dat wel weer bij en wordt t steeds weer duidelijker. Iemand die het herkent? Ik voel hem trouwens nu al bij mijn middenrif. Dus mijn baarmoeder kan niet meer hoger komen. Nog 10 dagen voor de 3d echo... kijk er zo onwijs hard naar uit. Morgen eerst weer controle vk en fysio. Dat ze week maar snel gaat. Maar het word super lekker weer en al 17 graden♡♡♡♡ dus veel de tuin in!
@loena dat is even een flinke tegenvaller zeg. Hopelijk kunnen jullie vandaag alweer terecht!! @Roni7888 hier is het inderdaad ook heel wisselend kwa voelen. En heb ook het idee dat mijn buik weer gegroeid is. Ik voel de kleine ook echt al hoog soms. Dus denk dat die ook niet veel hoger meer kan gaan.. alleen oog in de breedte. wat betreft spullen kopen: wij moeten alles nieuw kopen, omdat het ons eerste kindje is. Ik krijg wel wat spullen van mijn broer, hun zoontje is bijna 1 jaar. Maar ik vind het ook wel leuk om zelf wat kleertjes te kopen. Geboortepakje heb ik nog niet kunnen vinden. Heb er wel een op het oog, maar is meteen €100,- vind ik wel echt veel geld voor die keer dat de kleine het aan heeft.. ik heb ook geen idee welke maat ik moet nemen… 50 of 56? Mijn man was een grote baby, dus die kon 56 nog amper aan haha. Ik was zelf ook niet de kleinste bij de geboorte. Ik vind het erg lastig.. Hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht? Ik kan echt bijna niks vinden. Veel niet mijn smaak, en als het mijn smaak is veel te duur en wordt er €600 voor 100 kaarten gevraagd.. ja dat gaat m ook echt niet worden Hahah
Oh jeetje zeg, ik begrijp je teleurstelling. Hopelijk kan je snel in het zkh terecht en kunnen ze daar wel alles goed bekijken. Blijft toch altijd wel spannend zo'n 20 weken echo.
Ik had voor m’n dochter maat 50 als geboortepakje. Maar die zat echt al behoorlijk te strak ik koop dus enkel 56. Je kunt een setje in maat 50 kopen, dan heb je in ieder geval wat liggen. Ik heb nog wel wat van de andere kinderen liggen. Qua geboortekaartjes heb ik al wel wat gepuzzeld ja. Maar ik hoef verder geen goudfolie ofzo. Doe ook gewoon een enkel kaartje, geen dubbele. En ik kies voor een simpele witte envelop. Dat is namelijk altijd het eerste wat ik weggooi en niet naar omkijk.
Fijn zeg! Gelukkig is alles goed. Wij hebben morgen eindelijk de 20 wk echo! Kan niet wachten. Hopelijk kunnen ze alles goed zien.
Ja wel een opluchting hoor. Heb dit bij de andere nog nooit mee gemaakt. Maar deze dame houd gewoon niet zo van fotos. . Spannend voor jullie morgen. Suc6
Fijn dat je het herkent. Ik was vandaag bij de verloskundige en die vertelde mij dat de baby vanaf week 26 ook een ander slaap patroon krijgt en het dus kan zijn dat je de baby minder voelt. Fijn om dat alvast te weten. Ze vertelde dat hij dan vaster sliep. Maar dat het belangrijk is het patroon te herkennen. Merk nu al wel een soort van patroon. Hij is vooral in de avond erg actief bij mij. En smorgens bij t wakker worden. Over de dag voel ik hem niet op vaste tijden. Maar wel redelijk wat. Soms maar 1 trapje. Maar vind elke beweging Fijn. Weet niet of ik dat straks ook nog vind haha.
Ik heb net weer controle gehad bij de vk. Mijn bloeddruk was ook lager dan normaal, maar was alleen maar mooi zei de vk en hoort ook bij deze periode. Ik mag over twee weken weer de suikertest doen. Niet omdat ze daar nu aanleiding voor zien maar protocol ivm de eerdere zwangerschappen. Met de 20 weken echo waren het buikje en de beentjes gemiddeld. Bij R. zat het buikje toen al helemaal aan de bovengrens. Vind het ook prima, krijg ik ook 2 groeiecho's straks en dat is nooit erg om extra te mogen spieken . En dan met 27 weken nog een keer bloed laten prikken voor de bloedgroep van de baby omdat ik O- ben. Geboortepakje doe ik in maat 56. Mijn kindjes zijn meestal wel zwaar maar niet echt lang. Je kunt natuurlijk sowieso een leuk pakje in maat 50 achter de hand houden. Bij R. hebben we alleen geboortekaartjes gestuurd naar directe familie en een paar vrienden. De rest kreeg een paar dagen later een geboortevideo, met wat beelden van de baby in zijn eerste dagen. Scheelt een hoop geld (en een hoop papier) en vind zo'n video ook erg mooi. Dat gaan we nu weer doen denk ik, maar ik ben nog totaal niet bezig geweest met een geboortekaartje. Wel druk met wasbare luiertjes naaien, dat zal dan toch die nesteldrang zijn haha. Heb ze ook niet echt nodig maar het is zo leuk om te doen. En inderdaad, heel veel mensen in onze omgeving hebben nu corona.
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022♡♡ 29 juni ❤ Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 30 Juni ❤ Roni7888 - 33 jaar - 1e kindje 1 juli ❤ Snananas- 32 jaar - 4e kindje 2 Juli ❤️ Manontuin66 - 30 - 2e kindje 3 Juli ❤ Campus - 35 jaar - 2e kindje ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje - meisje? ❤ Johanna3 - 28 jaar - 1e kindje 5 Juli ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 Juli ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 8 juli ❤ MissElla87 - 34 jaar - 2e kindje 9 Juli ❤️ Salsera - 35 jaar - 1e kindje 10 Juli ❤️ EvitaDedu - 35 jaar - 3de kindje 11 juli ♥️ Kimly - 32 jaar - 4e kindje 13 juli ♥️ Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje 15 Juli ♥️ Ploop - 28 jaar - 1e kindje 16 Juli ❤️ Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje 17 juli ❤️ Misslisa - 34 jaar - 4de kindje 19 juli ❤ Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje 20 Juli ❤️ AniS- 31 jaar - 2e kindje ❤️ Mena92 - 29 jaar - 1e kindje 21 Juli ❤️ Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje? ❤️ Loena - 36 jaar - 4e kindje ❤️ SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje 22 Juli ❤️ Svlok - 32 jaar - 2e kindje 23 Juli ❤ Emotions - 30 jaar - 2e kindje 26 Juli ❤️ Korey - 38 jaar - 2e kindje 27 juli ❤ Deborahf1 - 28 jaar - 1e kindje 28 Juli ❤️ MonaB - 27 jaar - 1e kindje 31 Juli ❤️ Aba - 27 jaar - 2de kindje Totaal (29) Verrassingsbaby tot de bevalling (3) Nog onbekend /te vroeg (1) Jongen (15) Meisje (10) Afspraken: Maart: 14-03 Johanna3 - controle vk 14-03 Campus - controle vk 15-03 MissElla87 - bevalling bespreken gynaecoloog en controle 16-03 Ploop - Controle vk 19.00 16-03 Mamaroosje - controle vk 17-03 Roni7888 - 3d/4d echo - 16.30 18-03 Koekie1 - controle vk 21-03 Mena92 - Centering pregnancy 1e keer 24-03 Misslisa - controle vk 30-03 AniS- 24 weken echo April: 05-04 Mleenvs - controle vk 11-04 MissElla87- controle vk ☆sterretjes ☆ ⭐️ Luitje 9.4 weken niche zwangerschap ⭐️ Mell0408 6 weken ⭐️ Dburg 6 weken ⭐️ FutureMomToBe 10 weken
Mooie foto’s Korey!! btw nog meer mensen pijn aan de bovenbenen bij schaambot? Kan soms niet goed stappen omdat het zoveel zeer doet? Voel ik ook als ik moet opstaan.. gisterenavond ook menstruatiepijn aan mijn benen
Ik heb ook wel wat last bij mijn schaambot, voelt soms zelfs wat beurs. Dat komt door de verweking van het bekken is mij verteld, zodat de baby er straks beter door kan. Klinkt alsof het bij jou ook bekkenpijn is. @Korey @loena Fijn van de goede echo's! Is toch weer een geruststelling.