Hihi ja die kleintjes hebben meer door dan je denkt vaak mijn dochter had een extra speelgoedboek meegenomen van bol.com bij de ah. zegt ze vanmorgen: die is voor mijn zusje Ik vind het niet zo'n probleem als er een paar mensen het al weten. maar ik had me echt perongeluk versproken.
Dit is zoooo herkenbaar, want ik moet soms echt nadenken of ik me niet al voorbij heb gepraat Sow en vanmorgen partijtje misselijk!! Moest bijna overgeven.... Ik was een heerlijk ontbijtje aan het verzorgen zo voor de zondag ochtend maar ik moet echt voortaan eerst zelf eten, zorgen dat m'n maag niet leeg komt want dat ging even mis, 't zweet brak me uit haha. Hoe kan dat mama?? Ze moesten eens weten, nog even!
Dankjewel! Ik maak me wel een beetje druk, is dit een normale oploop? Die van vanmorgen (1e urine) is veel minder duidelijk naar mijn idee. Vandaag volgens FF 13dpo. De E staat voor early en de N voor normaal. En ja ik kwam er pas op 5/11 achter. De testen van 4, 3 en 2 heb ik uit de vuilbak gevist nadat ik die van 5/11 zag, iets met verstandsverbijstering Edit: jeetje wat wordt de kwaliteit slecht door het uploaden zeg..
I Ik snap de intenties van iedereen hun reacties op mijn angst berichtje We bedoelen het allemaal goed jullie zijn lief !! Helpt wel om soms even van je af te schrijven Intussen nog "maar" 3 nachtjes slapen
En dat is toch ook heel waardevol, dat je hier alles kan en mag schrijven. En het mooie is, is dat iedereen het vanuit een ander standpunt ziet, alle tips zijn dan met de beste bedoelingen inderdaad. Maar het even kwijt zijn lucht soms al op, al is het maar 5 minuten. Succes met de laatste 'maar 3' dagen
Ik zie inderdaad wel wat je bedoeld , eigenlijk moet je echt om de dag testen om goed de oploop te zien, als je die testen ertussen eruit haalt dan zie je wel goede oploop, alleen de laatste is idd wat vreemd. Misschien veel gedronken? Ik zou vanaf nu echt om de dag testen en dan met 1 test, de early of de normaal.
Dankjewel. Gisteravond en vannacht best veel gedronken, maar wel veel langer dan 2 uur ervoor. Pff ik word gek van mezelf.
@MotherOfAnAngel : spannende drie dagen! Herkenbaar dat het fijn is om hier te lezen en soms even iets van me af te schrijven. Ik realiseerde me gisteren dat ik in ieder geval vijf weken zwanger zou moeten zijn, misschien zelfs al wel zes. Bijna vier jaren geleden heb ik een heel vroege miskraam gehad, die termijn (was na een week) is inmiddels ook verstreken. Het wordt allemaal iets werkelijker voor me. Na een week van zeer verwarrende gevoelens heb ik besloten dat ik deze zwangerschap positief wil omarmen. Zelfs als het uitloopt op een miskraam. Een baby verdient dat. Wel ben ik, merk ik, heel erg bezig met wel of geen symptomen hebben. Is dat herkenbaar? Fijne dag allemaal!
Heel herkenbaar dat laatste... ondanks dat ik weet dat ik nooit symptomen gehad heb .... Nu toch soms lichtjes misselijk ... en heel soms een zere tiet... ineens soms een kort lontje en moe... maar heel vaak ook niet. Dat wisselen is zo naar... maakt me weer onnodig bang want weet dat het niks zegt
K dacht er net nog aan.. k ben dit gewoon niet gewend, zwanger zijn maar nauwelijks iets ervan merken. Ik had gewoon zelfs zin in seks.. dat was de vorige zwangerschap 9 maanden lang niet haha. En ja k zal ervan genieten want t kan zo omslaan.. en t komt nu erg goed uit met zon kleintje erbij dat ik me nog goed voel.
Ja het zijn echt mega stressvolle dagen , heb dat zelf ook. Heb vandaag geen opgeblazen buik meer en ben ook al continu aan het google of dit slecht nieuws betekend. Vreselijk! Hoop dat we snel allemaal goede echo's hebben.
Ik ben wel bezig met het hebben van symptomen, maar niet zozeer dat ik me er zorgen over maak. Meer dat ik de hele dag denk: waar heb ik nou zin in, geen idee, ben ik misselijk of honger? En ik ben ermee bezig of deze zwangerschap lijkt op die van zoon of dochter en dus eventueel iets zou zeggen over het geslacht. Maar goed, ook hiervoor geldt, ik wil het liefst proberen gewoon in het hier & nu te leven. Veel afleiding zou fijn zijn, helaas mogen wij momenteel even nauwelijks iets omdat we zitten te wachten, totdat ons herstelbewijs weer geactiveerd wordt. We hebben in april corona gehad en onze qr was eerst geldig tot half oktober, maar is gelukkig een paar dagen terug verlengd tot april 2022. Helaas is dit nog niet zichtbaar in de app. Hoe is het in jullie omgeving qua corona? Ik woon in de provincie waar het al heel lang het minste voorkomt, maar ben er wel absoluut helemaal klaar mee hoor..
Qua bezig zijn met kwaaltjes hetzelfde als hierboven beschreven. Onzekerheid van laatst is wel weg nu. Verder moet ik zorgen dat m'n maag niet leeg raakt. Op tijd een crackertje ofzo is al goed. Humeur slaat snel om en ook 1 zere tiet Corona is hier in de buurt over 't algemeen vrij rustig qua besmettingen. Als ik soms bij anderen hoor dat klassen naar huis worden gestuurd enzo, dat hebben wij nog niet gehad. Gelukkig!
Oke na m'n test van vanmiddag ben ik wel overtuigd dat het goed zit. De early's zijn nu op, dit is ook gewoon een normale test. Nu zie ik toch wel duidelijk dat hij opgelopen is.
Ik ben ook klaar met corona. Was blij dat het weer een beetje normaal was. Maar nu met die qr code en ik ben gewoon gevaccineerd dus nergens last van. Maar wel van sommige mensen die dichtbij mij staan en niet gevaccineerd zijn. Dat eeuwige geleuter erover pfff