Ja precies. Ik denk dat de combinatie van vaginisme en heel lang persen.. en een groot kind met handje erbij.. ervoor hebben gezorgt. Ik ben iig blij om te lezen dat je een positieve ervaring had bij de 2e en dus niet bang bent..
Moeilijke keuze snap je angst. Mijn onderkantje was van de eerste ook ravage enorm veel hechtingen gescheurd geknipt geen pretje. Maar bij de 2de moest ik 2 hechtingen voor het mooie zei de vk nou ik zei het ziet er al niet meer uit dus doe maar niet. Het kan dus ook heel mooi gaan bij een tweede maar ja die garantie heb je niet. Ik hoop dat je een keuze kan maken of eventueel wat hulp kan krijgen bij je angst
Ik ben ook niet zo heel erg actief hier. Jongste hoest al een week en houd me dus ook al een week wakker. Als ze dan even niet hoest dan kan ik nog niet slapen dan ga ik haar checken. Denk wanneer we straks allemaal de hele zomer verlof hebben (wat een vooruitzicht) wat meer tijd en energie hebben
Goedenavond dames, ik heb een hele drukke week achter de rug. Mijn dochter is vandaag 5 jaar geworden en alle voorbereidingen ben ik al de hele week druk mee. Traktatie gemaakt ontzettend veel werk maar heel leuk om te doen, ik schrok alleen hoeveel kindjes er in de klas zitten. Ik dacht echt F#ck me ik heb dus 24 +1(ook voor de juf) bloemen uitgeknipt dat x2 want was beide kanten een ander printje maar goed mijn meisje was er super trots en blij mee. Nog 2 taarten gemaakt en vandaag gezellig de verjaardag gevierd. Ik ben helemaal kapot wat intensief een verjaardag vieren ze heeft echt super veel buitenspeelgoed gekregen en van ons skeelers. Dat wou ze heel graag hebben, want ik skeeler normaal ook heel erg veel en nu wil ze graag samen maar dat sla ik nu even over (mis het wel) ik ga nu zo lekker slapen ik moet ook weer om 8 uur werken morgen
Aaah wat een leuke foto's ze straalt. Leuke traktatie ook maar idd veel werk haha... Ik skeeler normaal ook heel veel. Voor de zwangerschap 2x per dag 6 a 7km. Mis het ook wel hoor maar kan niet remmen en ik wil absoluut niet vallen nu. Normaal ook niet hoor haha. Slaap lekker en werk ze morgen!!! @loena beterschap!!! Het verlof komt in zicht. Helaas zit ik hier al even in de ziektewet ivm mijn bekken. Maar anders zou ik over 8 weken met verlof gaan. Klinkt heel snel. Hier lekker van t zonnetje genoten. Ga aankomende week de kinderwagen shoppen. Ga voor de easy walker harvey 3. Wat een duur ding. 1680 euro met alles erop en eraan. Behalve een luiertas. Zou ik die erbij kunnen praten? Op dure aankopen zit toch een marge en kan je, als je dat durft, er vaak nog wel wat af praten. Maar weet niet hoe dat werkt bij een baby zaak. Haha iemand ervaring met korting of gratis producten? Morgen een minder dagje met het weer maar daarna beloofd t prachtig te worden. Heerlijk. Fijne avond allemaal!
Nog gefeliciteerd!! Echt leuke fotos ook. hopelijk kon je vanavond een beetje bijkomen van alle drukte.
Gefeliciteerd campus met je dochter. Super.leuke foto's van een blij meisje. Roni788 Babydump krijg je een gratis luiertas en soms ook een box. Wij zijn voor easywalker rudey gevallen zouden een bugaboo nemen maar die is een stuk zwaarder als een easywalker. Wij hadden hem.met een aanbieding en ook nog een gratis verzorgings tas. toen wij de rudey kochten was de Harvey 1100 euro dat scheelt nogal is het in korte tijd allemaal weer veel duurder geworden? wij twijfelden tussen deze 2 en aangezien het ons laatste kindje is gekozen voor de goedkopere omdat ie hierna toch niet meer door ons gebruikt word. En ik ken me zelf ga al snel voor een buggy uit gemak zucht
Aah thanks maar ik wil de complete set met isofix en maxi cosy en in t groen en die valt niet daaronder... maar super lief dat je aan me denkt ♡♡♡
Nou hier weer een hele grote bestelling geplaatst met de kinderwagen!!! Super blij. Ben zo benieuwd. Nu ben ik er bijna. Wil nog een tripp trap en heb dan de verzorgings producten nodig. Net ook nog wat kleertjes besteld. Had weinig in maat 62. En wil de eerste maten op voorraad hebben. Nu heerlijk in de zon aan t genieten. Wat een prachtig weertje is het weer.
Ik mag deze week ook voor de suikertest, maar we zijn een weekje op vakantie dus het zal even moeten wachten. Verder druk gehad met een zieke dreumes die blaasontsteking bleek te hebben. Na een week koorts zijn we naar het ziekenhuis gegaan en daar werd de diagnose al snel gesteld. Vanaf toen ging het gelukkig snel beter. En nu dus een weekje center parcs, geen straf met dit weer!
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022♡♡ 29 juni ❤ Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje 30 Juni ❤ Roni7888 - 33 jaar - 1e kindje 1 juli ❤ Snananas- 32 jaar - 4e kindje 2 Juli ❤️ Manontuin66 - 30 - 2e kindje 3 Juli ❤ Campus - 35 jaar - 2e kindje ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje - meisje? ❤ Johanna3 - 28 jaar - 1e kindje 5 Juli ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 Juli ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 8 juli ❤ MissElla87 - 34 jaar - 2e kindje 9 Juli ❤️ Salsera - 35 jaar - 1e kindje 10 Juli ❤️ EvitaDedu - 35 jaar - 3de kindje 11 juli ♥️ Kimly - 32 jaar - 4e kindje 13 juli ♥️ Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje 15 Juli ♥️ Ploop - 28 jaar - 1e kindje 16 Juli ❤️ Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje 17 juli ❤️ Misslisa - 34 jaar - 4de kindje 19 juli ❤ Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje 20 Juli ❤️ AniS- 31 jaar - 2e kindje ❤️ Mena92 - 29 jaar - 1e kindje 21 Juli ❤️ Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje? ❤️ Loena - 36 jaar - 4e kindje ❤️ SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje 22 Juli ❤️ Svlok - 32 jaar - 2e kindje 23 Juli ❤ Emotions - 30 jaar - 2e kindje 26 Juli ❤️ Korey - 38 jaar - 2e kindje 27 juli ❤ Deborahf1 - 28 jaar - 1e kindje 28 Juli ❤️ MonaB - 27 jaar - 1e kindje 31 Juli ❤️ Aba - 27 jaar - 2de kindje Totaal (29) Verrassingsbaby tot de bevalling (3) Nog onbekend /te vroeg (1) Jongen (15) Meisje (10) Afspraken: Maart: 21-03 Mena92 - Centering pregnancy 1e keer 21-03 MissElla87 - suikertest ziekenhuis 23-03 gesprek internist MotherOfAnAngel 24-03 Misslisa - controle vk 28-03 Svlok - controle vk 10.30 uur 30-03 AniS- 24 weken echo 30-03 groei echo + controle MotherOfAnAngel 30-03 Roni7888 - controle verloskundige 31-03 Koekie1 - rhesusfactor prikken April: 04-04 Roni7888 - 22 wekenprik 04-04 Johanna3 - controle vk 05-04 Mleenvs - controle vk 07-04 Roni7888 - 3d echo 9.15 uur 07-04 Ploop - controle vk 19.45 uur 08-04 Koekie1 - controle vk 10-04 Svlok - 3d/4d echo 17.30 uur 11-04 MissElla87 - controle vk 12-04 MissElla87 - groeiecho en bevalling bespreken gynaecoloog 15-04 Mamaroosje - controle vk 15-04 AniS- suikertest 19-04 Ploop - controle vk 10.00 uur + bloedprikken 22-4 Campus- Wkz utrecht 8.30 -uitgebreide 30 weken echo 23-4 Ploop - pretecho 3D/4D 10:30 uur ☆sterretjes ☆ ⭐️ Luitje 9.4 weken niche zwangerschap ⭐️ Mell0408 6 weken ⭐️ Dburg 6 weken ⭐️ FutureMomToBe 10 weken
Aaah fijn dat het beter gaat! Beterschap! Heerlijk nu een weekje centerparcs. Welke zit je? Ik ga in mei ook een midweekje naar centerparcs met een vriend. Nu al zin in! Ben dan al wel hoogzwanger maar hopelijk is t weer dan een beetje lekker. Verder hier heerlijk van de zon genoten vandaag! Vergeten jullie ook vaak dat jullie zwanger zijn? Naja vergeten is niet t goede woord. Maar als ik mezelf soms zie gaan dan denk ik ooow rustig aan ik ben al 25 weken zwanger. Ik loop nog steeds even veel als voorheen. En ben nog steeds wel erg actief. Niet dat je futloos moet zijn als je zwanger bent maar ik heb vaak het gevoel dat alles gewoon normaal is.
Ik had vandaag een afspraak bij de gyn. Mocht tot 24 weken bij de vk, dus was nu voor het eerst weer. Alles was goed, baby woog al ongeveer 850 gram en liep een kleine week voor qua groei wat prima is. Ze wil echter dat ik niet langer dan 36 weken zwanger ben, dus ik krijg nog eerder een keizersnede dan gedacht. Was zelf van 37 weken uitgegaan. Naja het is goed zo, het wordt toch heel erg spannend voor ons denk ik dan en met 36 weken komt het heus wel goed qua start van de baby enzo.