uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Even kort...ik lig in t ziekenhuis. Had vanmorgen beetje bloed verlies na t poepen. Ik maakte me niet gelijk druk maar mn man wilde dat k belde. Naja in t ziekenhuis dachten ze mss aambei ofzo.. maar je krijgt allemaal controles.. en wat blijkt, ik heb zo'n 2 cm ontsluiting. Ik mag dus vanaf nu niks meer. En wss blijf ik in t ziekenhuis. Geen idee nog of die kleine vroeg gaat komen of dat ik nog weken t kan rekken.
    Ik voel me verder prima dus tis heel raar allemaal.

2. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Och jee, dat lijkt me ook heel gek. Loopt het wel even heel anders allemaal.. sterkte daar!

MissElla87 vindt dit leuk.
  3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Wow zo gek! Ik had met 28 weken bij mn andere dochter dus regelmatige harde buiken die zeer deden. In t zkh 3 cm ontsluiting. Omdat bm hals niet schrikbarend dun was naar huis gestuurd met enkel "rustig aan doen". Ik heb me er mega druk om gemaakt. Uiteindelijk kwam ze met 36 weken, dus niet schrikbarend vroeg.
    Anyway heel veel sterkte!! Dat is echt even schrikken zeg. Hou je ons op de hoogte? ♡

4. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Ow wauw wat schrikken zeg!!
    Was je eerste ook (te) vroeg gekomen?

Hopelijk blijft dit gewoon stabiel en mag je toch snel weer naar huis!

5. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Wow, flink schrikken inderdaad! Hopelijk blijft de kleine nog een paar weken zitten.
    Poeh, is wel even schakelen denk ik, zeker met de leuke week en verjaardag van jullie dochter die op de planning stond.

6. annavdx

annavdx Actief lid

24 mrt 2022
    194
    216
    43
    Vrouw
    Oh jeetje, wat een schrik! Ik hoop dat de kleine nog paar weekjes blijft zitten. Hopelijk blijft alles zo en mag je snel weer naar huis. In ieder geval veel sterkte!

7. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Thanks dames :)!!

Ook bizar dan idd. Wel fijn dat de kleine nog lang mocht blijven zitten.
    Mijn baarmoederhals is wel dun maar heb 0 harde buiken oid.

Ik hou jullie op de hoogte. ;)

bubblybaby vindt dit leuk.
  8. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Dat is even schrikken zeg! Hopelijk blijft de kleine nog mooi een hele tijd zitten! Gelukkig heb je in ieder geval geen harde buiken!

9. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken @MissElla87 , rustig aan hoor! Dikke knuffel!♥️

10. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ah nee wat schrikken zeg:eek: het is maar goed dat je het bloedverlies hebt gezien dan. Verder heb je geen andere klachten? Hopelijk blijft die kleine man zolang mogelijk zitten. Ik hoop dat je een beetje kan slapen straks. Liefs♡

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ah, dat meen je niet! Wat moet dat schrikken zijn zeg! Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel naar huis.

12. Deborahf1

Deborahf1 Lid

18 jan 2022
    45
    100
    33
    Vrouw
    Pff wat schrikken zeg. Goed dat je man toch aandrong om even te bellen. Hopelijk blijft je kindje nog wat weekjes zitten. Doe rustig aan. Ik zal voor je duimen!

13. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Dankjewel lieve meiden!!! Bijzonder om op zulke momenten te ontdekken wie er allemaal voor je klaarstaan.. maar ook hoe onze dochter ermee omgaat. Heel flexibel.
    Ik heb bagger geslapen afgelopen nacht. Teveel warrigheid in m'n hoofd. Hopelijk deze nacht beter en als mag ik een keer een pammetje. Dat werkt als een tiet bij mij dus geeft rust dat ik die backup heb.
    Ik ben benieuwd hoe t nu verder gaat..

AniS vindt dit leuk.
  14. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Maar als je buik gewoon rustig blijft nu en je hebt geen bloedverlies meer, lijkt het me toch niet dat ze je nog weken daar houden?

Ik heb net controle bij de gyn gehad, was allemaal prima. Baby nu op 1600 gram geschat, dat is op de p70 ongeveer, dus iets groter dan gemiddeld.
    Hij ligt nu netjes met z’n hoofd naar beneden. Niet dat dat uitmaakt voor de keizersnede, maar in m’n buik voelt het lekkerder hehe.

Mleenvs, MissElla87, johanna3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Heftig! Hopelijk blijft de kleine man nog lekker zitten en is t onder controle te houden en mag je thuis afwachten.

Een pammetje, kan dat geen kwaad voor de kleine? Ik zou t niet willen hoor. Maar als het jou helpt en rust geeft en t mag dan zeker doen.

@Honeymooner das al een flinke jongen. Ook fijn dat hij wat groter is toch als hij al met 36 wordt gehaald?

Hier ligt de man nog in stuit. Die wil niet echt draaien. Heeft ook nog maar weinig ruimte om te draaien. Maar t kan nog wel. Om zen as draait tie genoeg en hij kan ook lekker schoppen op mijn blaas. Dus hij zit wel prima zo denk.

Net bij een vriendin geweest en nog veel baby kleertjes gehad. Dus die gelijk in de was gedaan en dan kan ik weer gaan strijken. Zal t zo eens gaan ophangen. Volle trommel.

Hier is nog alles rustig verder. Weinig klachten. Slaap gemiddeld 10 uur per nacht. En voel me prima. Op mijn bekkenklachten na dan. Maargoed t einde is in zicht.

Mleenvs vindt dit leuk.
  16. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Ik duim dat hij nog draait! Bij de eerste had ik toen wel door dat ze echt niet ging draaien en dat bleek dus ook zo te zijn.

En idd, mooi op gewicht is wel fijn voor straks, hebben ze toch minder moeite om zich warm te houden enzo. Heb even gekeken 1500 gram is gemiddeld voor een jongetje bij mijn termijn, dus hij zit er ook maar een klein beetje boven.

Roni7888 vindt dit leuk.
  17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Aww hoop dat je snel gewoon weer naar huis mag. ♡ hebben ze nog iets gezegd over wat ze verwachten en wat er nu precies aan de hand is?

Ik ben sinds gisteren op vakantie (bij ons natuurcampingplekje) en vandaag lekker dagje weg (lunchen en naar de bios). Prima dagje met dit weer. Morgen gaan we naar de efteling! Nu kan het nog. Weet dat het wel veel lopen is, maar voelt beetje als laatste kans :roflmao: later in de zwangerschap ga ik het echt niet meer doen en ook niet met newborn.

Mijn dochter ligt nog steeds dwars. Heb ik nog nooit meegemaakt op dit termijn. Mijn kinderen lagen altijd heel vroeg met hoofdje naar beneden en gingen rond deze tijd al indalen haha. Dus er staat echt veel spanning op mijn navel nu omdat ze daar met bijna heel dr lijf ligt. :p Nog genoeg tijd om te draaien, maar van mij mag ze het alvast doen :roflmao: haha.

MissElla87 en Roni7888 vinden dit leuk.
  18. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik heb dat gevoel dus ook, dat hij niet meer gaat draaien. En vind een versie wel eng. Ik blijf gewoon hopen dat hij zen draai nog gaat maken haha

Ooh ja dat is een fijn gevoel. Een grote jongen! Ja ze maken nu veel vet aan he waardoor ze snel in gewicht stijgen. Zo bijzonder dat er gewoon een kindje in je buik zit van 40 cm en 1500 gram.

Honeymooner vindt dit leuk.
  19. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    @MissElla87 hopelijk kun je aankomende nacht goed slapen! Lijkt mij ook niks om in het ziekenhuis te moeten slapen. Hopelijk kun je snel weer naar huis, indien het stabiel blijft!

@Honeymooner fijn dat de controle goed was vandaag! En inderdaad ook fijn dat die iets voor ligt kwa gewicht!

@Roni7888 hopelijk draait de kleine man nog met t hoofdje naar beneden. Hij heeft nog eventjes de tijd!

@bubblybaby geniet lekker van je vakantie! En veel plezier morgen in de Efteling! Hopelijk hou je het vele lopen goed vol!
    lijkt me inderdaad geen pretje als de baby dwars ligt. :rolleyes: Hopelijk draait die snel!

hier vandaag controle gehad bij de vk. Uiteindelijk toch maar even doorgestuurd voor een ctg, omdat ik toch al een tijdje minder beweging voel. Afgelopen weekend 1 dag helemaal niet tot savonds laat. De ctg was gelukkig goed. Ik werd me wel een partijtje beroerd van het liggen, doordat m’n bloedvat afknelde! Ik dacht ik ga zo out.. Toen snel op m’n zij moeten gaan liggen en gelukkig trok het weer bij :rolleyes:. Morgen moet ik wel nog een keer terug voor een nieuwe ctg voor de zekerheid.
    Ze hebben in het ziekenhuis meteen een groeiecho gemaakt. De kleine zit goed op schema en scoort op alles mooi gemiddeld!

Mleenvs, MissElla87 en Roni7888 vinden dit leuk.
  20. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Wat ik mij afvraag hoe kunnen ze nou weten hoeveel een kindje weegt in de buik. Misschien een gekke vraag hoor:)Hier is de kleine man 1300 gram en hij ligt bij mij nog zeker niet in stuit maar dwars:roflmao: vooral met zijn hoofd rechts en soms heb ik zo'n punt aan de linkerkant,dan zit hij met de billen in de lucht.

Ik heb gisteren en vandaag 8 dozen kleding uitgezocht en gestreken :eek: maat 50 tm 110 aan meisjes kleding. Ik ga heel veel kleding verkopen woensdag op de kleedjesmarkt samen met een vriendin:) ik heb ook 2 collega's blij gemaakt met meiden spullen, Ruimt lekker op zo.

We gaan dit weekend een weekendje weg!! Zin in:thumup:

@Roni7888 misschien gaat hij nog wel gewoon draaien kan nog wel natuurlijk.

@bubblybaby leuk de efteling, veel plezier :) hier ook nog een dwarsligger:confused:

@Honeymooner fijn dat hij straks wat meer vetjes heeft. 36 weken is ook al snel! Spannend :)

@MissElla87 hopelijk kan je vanacht wel goed slapen. Zou fijn zijn. Alles verder nog rustig?

bubblybaby, MissElla87 en johanna3 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina