Even kort...ik lig in t ziekenhuis. Had vanmorgen beetje bloed verlies na t poepen. Ik maakte me niet gelijk druk maar mn man wilde dat k belde. Naja in t ziekenhuis dachten ze mss aambei ofzo.. maar je krijgt allemaal controles.. en wat blijkt, ik heb zo'n 2 cm ontsluiting. Ik mag dus vanaf nu niks meer. En wss blijf ik in t ziekenhuis. Geen idee nog of die kleine vroeg gaat komen of dat ik nog weken t kan rekken. Ik voel me verder prima dus tis heel raar allemaal.
Wow zo gek! Ik had met 28 weken bij mn andere dochter dus regelmatige harde buiken die zeer deden. In t zkh 3 cm ontsluiting. Omdat bm hals niet schrikbarend dun was naar huis gestuurd met enkel "rustig aan doen". Ik heb me er mega druk om gemaakt. Uiteindelijk kwam ze met 36 weken, dus niet schrikbarend vroeg. Anyway heel veel sterkte!! Dat is echt even schrikken zeg. Hou je ons op de hoogte? ♡
Ow wauw wat schrikken zeg!! Was je eerste ook (te) vroeg gekomen? Hopelijk blijft dit gewoon stabiel en mag je toch snel weer naar huis!
Wow, flink schrikken inderdaad! Hopelijk blijft de kleine nog een paar weken zitten. Poeh, is wel even schakelen denk ik, zeker met de leuke week en verjaardag van jullie dochter die op de planning stond.
Oh jeetje, wat een schrik! Ik hoop dat de kleine nog paar weekjes blijft zitten. Hopelijk blijft alles zo en mag je snel weer naar huis. In ieder geval veel sterkte!
Thanks dames !! Ook bizar dan idd. Wel fijn dat de kleine nog lang mocht blijven zitten. Mijn baarmoederhals is wel dun maar heb 0 harde buiken oid. Ik hou jullie op de hoogte.
Dat is even schrikken zeg! Hopelijk blijft de kleine nog mooi een hele tijd zitten! Gelukkig heb je in ieder geval geen harde buiken!
Ah nee wat schrikken zeg het is maar goed dat je het bloedverlies hebt gezien dan. Verder heb je geen andere klachten? Hopelijk blijft die kleine man zolang mogelijk zitten. Ik hoop dat je een beetje kan slapen straks. Liefs♡
Ah, dat meen je niet! Wat moet dat schrikken zijn zeg! Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel naar huis.
Pff wat schrikken zeg. Goed dat je man toch aandrong om even te bellen. Hopelijk blijft je kindje nog wat weekjes zitten. Doe rustig aan. Ik zal voor je duimen!
Dankjewel lieve meiden!!! Bijzonder om op zulke momenten te ontdekken wie er allemaal voor je klaarstaan.. maar ook hoe onze dochter ermee omgaat. Heel flexibel. Ik heb bagger geslapen afgelopen nacht. Teveel warrigheid in m'n hoofd. Hopelijk deze nacht beter en als mag ik een keer een pammetje. Dat werkt als een tiet bij mij dus geeft rust dat ik die backup heb. Ik ben benieuwd hoe t nu verder gaat..
Spannend hoor! Maar als je buik gewoon rustig blijft nu en je hebt geen bloedverlies meer, lijkt het me toch niet dat ze je nog weken daar houden? Ik heb net controle bij de gyn gehad, was allemaal prima. Baby nu op 1600 gram geschat, dat is op de p70 ongeveer, dus iets groter dan gemiddeld. Hij ligt nu netjes met z’n hoofd naar beneden. Niet dat dat uitmaakt voor de keizersnede, maar in m’n buik voelt het lekkerder hehe.
Heftig! Hopelijk blijft de kleine man nog lekker zitten en is t onder controle te houden en mag je thuis afwachten. Een pammetje, kan dat geen kwaad voor de kleine? Ik zou t niet willen hoor. Maar als het jou helpt en rust geeft en t mag dan zeker doen. @Honeymooner das al een flinke jongen. Ook fijn dat hij wat groter is toch als hij al met 36 wordt gehaald? Hier ligt de man nog in stuit. Die wil niet echt draaien. Heeft ook nog maar weinig ruimte om te draaien. Maar t kan nog wel. Om zen as draait tie genoeg en hij kan ook lekker schoppen op mijn blaas. Dus hij zit wel prima zo denk. Net bij een vriendin geweest en nog veel baby kleertjes gehad. Dus die gelijk in de was gedaan en dan kan ik weer gaan strijken. Zal t zo eens gaan ophangen. Volle trommel. Hier is nog alles rustig verder. Weinig klachten. Slaap gemiddeld 10 uur per nacht. En voel me prima. Op mijn bekkenklachten na dan. Maargoed t einde is in zicht.
Ik duim dat hij nog draait! Bij de eerste had ik toen wel door dat ze echt niet ging draaien en dat bleek dus ook zo te zijn. En idd, mooi op gewicht is wel fijn voor straks, hebben ze toch minder moeite om zich warm te houden enzo. Heb even gekeken 1500 gram is gemiddeld voor een jongetje bij mijn termijn, dus hij zit er ook maar een klein beetje boven.
Aww hoop dat je snel gewoon weer naar huis mag. ♡ hebben ze nog iets gezegd over wat ze verwachten en wat er nu precies aan de hand is? Ik ben sinds gisteren op vakantie (bij ons natuurcampingplekje) en vandaag lekker dagje weg (lunchen en naar de bios). Prima dagje met dit weer. Morgen gaan we naar de efteling! Nu kan het nog. Weet dat het wel veel lopen is, maar voelt beetje als laatste kans later in de zwangerschap ga ik het echt niet meer doen en ook niet met newborn. Mijn dochter ligt nog steeds dwars. Heb ik nog nooit meegemaakt op dit termijn. Mijn kinderen lagen altijd heel vroeg met hoofdje naar beneden en gingen rond deze tijd al indalen haha. Dus er staat echt veel spanning op mijn navel nu omdat ze daar met bijna heel dr lijf ligt. Nog genoeg tijd om te draaien, maar van mij mag ze het alvast doen haha.
Ik heb dat gevoel dus ook, dat hij niet meer gaat draaien. En vind een versie wel eng. Ik blijf gewoon hopen dat hij zen draai nog gaat maken haha Ooh ja dat is een fijn gevoel. Een grote jongen! Ja ze maken nu veel vet aan he waardoor ze snel in gewicht stijgen. Zo bijzonder dat er gewoon een kindje in je buik zit van 40 cm en 1500 gram.
@MissElla87 hopelijk kun je aankomende nacht goed slapen! Lijkt mij ook niks om in het ziekenhuis te moeten slapen. Hopelijk kun je snel weer naar huis, indien het stabiel blijft! @Honeymooner fijn dat de controle goed was vandaag! En inderdaad ook fijn dat die iets voor ligt kwa gewicht! @Roni7888 hopelijk draait de kleine man nog met t hoofdje naar beneden. Hij heeft nog eventjes de tijd! @bubblybaby geniet lekker van je vakantie! En veel plezier morgen in de Efteling! Hopelijk hou je het vele lopen goed vol! lijkt me inderdaad geen pretje als de baby dwars ligt. Hopelijk draait die snel! hier vandaag controle gehad bij de vk. Uiteindelijk toch maar even doorgestuurd voor een ctg, omdat ik toch al een tijdje minder beweging voel. Afgelopen weekend 1 dag helemaal niet tot savonds laat. De ctg was gelukkig goed. Ik werd me wel een partijtje beroerd van het liggen, doordat m’n bloedvat afknelde! Ik dacht ik ga zo out.. Toen snel op m’n zij moeten gaan liggen en gelukkig trok het weer bij . Morgen moet ik wel nog een keer terug voor een nieuwe ctg voor de zekerheid. Ze hebben in het ziekenhuis meteen een groeiecho gemaakt. De kleine zit goed op schema en scoort op alles mooi gemiddeld!
Wat ik mij afvraag hoe kunnen ze nou weten hoeveel een kindje weegt in de buik. Misschien een gekke vraag hoorHier is de kleine man 1300 gram en hij ligt bij mij nog zeker niet in stuit maar dwars vooral met zijn hoofd rechts en soms heb ik zo'n punt aan de linkerkant,dan zit hij met de billen in de lucht. Ik heb gisteren en vandaag 8 dozen kleding uitgezocht en gestreken maat 50 tm 110 aan meisjes kleding. Ik ga heel veel kleding verkopen woensdag op de kleedjesmarkt samen met een vriendin ik heb ook 2 collega's blij gemaakt met meiden spullen, Ruimt lekker op zo. We gaan dit weekend een weekendje weg!! Zin in @Roni7888 misschien gaat hij nog wel gewoon draaien kan nog wel natuurlijk. @bubblybaby leuk de efteling, veel plezier hier ook nog een dwarsligger @Honeymooner fijn dat hij straks wat meer vetjes heeft. 36 weken is ook al snel! Spannend @MissElla87 hopelijk kan je vanacht wel goed slapen. Zou fijn zijn. Alles verder nog rustig?