Bij de eerste hoefde ik ook geen suikertest, ze kijken in eerste instantie inderdaad naar risico factoren. Pas toen ik 35 weken was en op de liggingsecho bleek dat zijn buikje echt heel groot was, heb ik in alle haast nog een suikertest gedaan. @Korey Balen zeg, lijkt me ook best pittig om zo je dieet aan te moeten passen.
Dankjewel lieve dames, De verjaardag was geweldig!!! We hebben allemaal zo genoten. Gister middag kreeg ik te horen dat ik naar een 2 persoonskamer ging maar dat ze ipv woensdag, maandag al de balans op gaan maken en ik mss naar huis mag!!!! Ik werd er zo hyper van haha. Jammer dat ik geen eigen kamer meer heb maar goed tis wel een grotere kamer en ik kan gewoon mn ding doen alleen beetje rekening houden nu met de ander. Zwangerschapsdiabetus klinkt echt heel naar. Ik moet mss ook weer een test doen omdat kindje groot is. Maar ergens twijfel ik of ik hem dan ga doen. Dochter was ook groot zonder suiker oid. Mn hele familie maakt grote kindjes. Ik heb ook niet meer dorst of plassen of whatever. Dus ja we gaan t zien.
@Korey balen dat je naar de diëtist moet. Hopelijk valt het dieet mee. Het is inderdaad voor een goed doel. Na de bevalling mag je weer lekker snaaien. @MissElla87 wat fijn dat ze gaan overleggen of je maandag eventueel naar huis mag. Ik hoop het voor je! Thuis kun je ook lekker je rust pakken!
De 3D echo is niet gelukt. Ze lag helemaal dubbel gevouwen met beide benen gestrekt voor haar gezicht en ook haar handen en de navelstreng zaten ervoor… nu over 1,5 wk terug komen voor 2e poging. Balen. Ben ook beetje ziek sinds vannacht. Misselijk en darmkrampen en heel moe en zwak. Geen idee wat er nou weer is. Had ook veel harde buiken vandaag en liep te hijgen tijdens het lopen. Bij de 3d echo deed ze ook een meting en de baby liep 9 dagen voor. Misschien heb ik last van dat ze zo snel groeit.
Wat jammer! Hopelijk ligt ze bij de volgende poging wel goed. Hopelijk voel je je snel beter. Er heerst weer vanalles momenteel. Zei de verloskundige nog iets over het voorlopen?
Jammer dat de 3D echo niet gelukt is. Hopelijk lukt het de volgende keer wel! Ik ben ook niet echt lekker. Ook misselijk en darmkrampen… nu ook al 3 dagen een beetje diarree . Super moe ben ik ook. Misschien hangt er dan toch weer een griepje in de lucht!
ah balen dat je ook niet lekker bent. Wie weet een griepje ja. Ik ligt ook al sinds vanmiddag op bed, en heb heel weinig gegeten en gedronken vandaag. Kreeg ook avondeten echt niet weg. Paar happen soep. Ik heb wel darm krampen maar dan moet ik niet naar de wc dus dat is helemaal irritant. Jij ook beterschap!
Ik heb de laatste dagen af en toe scherpe steken naar beneden, waardoor ik steeds even dubbel klap. Even opgezocht en het zou kunnen komen doordat de baby al aan de indaling begonnen is. Dat is wel wat vroeg maar ik heb even terug gelezen en precies rond deze termijn had ik hetzelfde bij Robin. Die was toen inderdaad al aan het indalen. Donderdag weer controle dus ik ben benieuwd.
Ik heb t sinds ongeveer 20 weken. Het heet lightning crotch in het Engels haha. Maar kan dus ook komen door groeispurtje vd baarmoeder. Ik heb t typisch dus ook rond zo'n groeispurt.
Kan wel hoor, hij kan ook indalen met de stuit. 31 weken vandaag! De weken lijken inmiddels steeds een maand te duren, maar we hebben er weer eentje gehad.
Dat snap ik! Helemaal nu je een datum hebt kan het niet snel genoeg gaan volgens mij! Vind hier de dagen/weken ook langzaam gaan hoor. Maar ben blij dat ik vooraan in de lijst sta. Al zegt dat helemaal niets. Haha Ik heb soms ook een pijnlijk gevoel onderin. Het lijkt alsof hij dan bezig is met zijn handjes precies tegen de uitgang van de baarmoeder. Kan best rottig aanvoelen. Denk niet dat dit indalings krampen zijn. Voel gelukkig nog maar weinig krampen/weeen/harde buiken. De kleine ligt gelukkig niet meer in stuit. Dat is wel heel fijn. Ook gisteren besproken om zo lang mogelijk thuis te blijven tijdens de bevalling. Al dan niet thuis te bevallen mits dat lukt. Dat zou wel fijn zijn. Wat voor pijnstilling kan je nemen voor een thuis bevalling? Of is dat echt alleen paracetamol? Hoorde dat de verloskundige ook een spuit mag zetten. Wat zit daarin?
Ok nu krijg ik schrik , indalen in stuit kan dus wel dan zit hij dus vast en kan niet meer draaien en moet er sowieso een keizersnede plaatsvinden dan …
Ik denk niet dat die steken zijn van het indalen. Het kan natuurlijk, maar is niet heel Voordehandliggend. Die steken zijn op ons termijn heel normaal. Kan door van alles komen. Groei baarmoeder, beweging kindje, rijping vd bmm, indalen kan idd ook maar zou me geen zorgen maken hoor.
Haha nee relax! Dan proberen ze hem met het draaien eerst uit je bekken te wippen, meestal lukt dat bij een tweede ook nog wel. Ook kunnen ze zelf gewoon weer uit het bekken komen, juist ook bij een tweede.