Oh absoluut. Als was onze eerste eigenlijk heel makkelijk. Ik vond de eerste maanden met 2 onder de 2 best een uitdaging. Het is gewoon even je weg vinden en na een tijdje kom je in een nieuw ritme, is mijn ervaring dan. Al is onze 2e een stuk minder makkelijk. Die slaapt nog niet door en heeft echt een pittig karakter. En dan nog een derde erbij? Was dat zo'n goed idee? Ik twijfelde ook enorm vantevoren of de timing wel goed is. Ben net begonnen aan een deeltijd hbo studie. Ontslag genomen zodat ik vol voor de studie kon gaan. Dus sowieso niet de ideale timing. Maar dat we graag een 3e willen was wel zeker, en ik ben ook de jongste niet meer. We waren sowieso niet van plan om de wens nog 4 jaar uit te stellen tot na de studie. Dus zijn we er maar voor gegaan en zien we wel waar het schip strand. En ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. Ook al zal het ongetwijfeld zwaar worden.
Welkom! Wat naar van die bekken zeg, en nog meer dat je je nu al zorgen maakt over de bevalling. Misschien goed gesprek met de vk hierover? Die kan je daar waarschijnlijk wel goed bij begeleiden, dat je in elk geval niet met zulke negatieve gedachten de bevalling in gaat straks.
♡ Uitgerekend: 16 juli - 31 juli 2022 ♡ ---------------------------------------------------- 16 juli Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - geslacht onbekend Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 17 juli 18 juli Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend Ploop - 28 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 19 juli 20 juli 21 juli Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend Malavita - 37 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend AniS- 31 jaar - 2e kindje - geslacht onbekend 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ------------------------------------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------- Sterretjes Afspraken November: 25: Mena92 - eerste echo 14:45 25: Steff88 - eerste echo 13.30 December: 01: Steff88 - intake vk 14.00 02: Eliesjee - eerste echo 18:15 07: AniS - eerste echo 17:30 09: Eliesjee - intake 9:00 20: Steff88- termijnecho 19.15 Januari: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Mooi gezegd. Dat was ook zeker de reden dat we ervoor wilde gaan. Plus onze 1e was niet de makkelijkste qua slapen en krampjes en tandjes etc (en nog steeds) dus we hopen dat de 2e meevalt haha. Nee maar idd we redden ons wel en je weet t toch niet van te voren. Maar spannend vind k t wel. Mag k vragen wel studie je volgt?
Ik denk dat iedereen wel een beetje onzeker is over hoe het gaat. Wij hebben een hele makkelijke dochter en ze gaat naar school dus een stukje vrijheid weer terug. Straks is de 2e heel moeilijk of heel makkelijk dat weet je niet vantevoren. Ik vond het 1e jaar sowieso wennen en daarna werd het wel wat makkelijker. Ik denk dat het heel normaal is dat je onzekerheden hebt. Je weet ook nooit vantevoren hoe het gaat lopen dat is misschien ook wel spannend. Ik heb ook angst voor de bevalling maar daar wil ik ook nog over praten met de verloskundige en ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen. Maar nu wil ik daar nog niet echt aandenken.
Sorry dat ik ook niet veel meeschrijf maar het is heel druk op het werk. Ik werk op een chatdienst van energie. En nu de prijzen Zonhoven zijn is deze ontploft wij hebben ook een zoontje dat naar school gaat dus zal ook terug een aanpassing zijn. Maar het heeft heel lang geduurd tot we weer zwanger waren.
Hoi hoi! Even een vraagje hier. Ik zit in het groepje 1 tm 16 juli. We zijn daar nu met 11 personen en het leek ons leuk en gezellig om de hele juli lijst samen te voegen. Dus 1 tm 31 juli... Weet niet of de dames hier dat een goed idee vinden? Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Laat t maar even weten... Als jullie akkoord gaan zet ik de lijst over en vraag ik aan beheer of ze de titel willen aanpassen. Lijkt me gezellig!
Wat mij betreft leuk! Zie op jullie lijst ook een aantal "bekenden", waaronder jij. Maar geen idee hoe de anderen erover denken hoor
Ik heb mijn zoontje gekregen in mij laatste jaar van de verpleegkundige opleiding tijdens de covid uitbraak. (Perfect getimed). Wij wilde ook niet wachten tot dat ik klaar was. Studie en een kindje grootbrengen is een hele opgave. 36 uur werken, afstuderen en fulltime mom. Maar ik vond het uiteindelijk makkelijker dan verwacht. Je kan dit gewoon!
ja ik heb volgende week intake en dan wil ik het er gelijk over hebben. Het is niet dat ik een trauma heb aan me vorige bevalling. Maar er waren voldoende complicaties en dingen die me tegen vielen die voor mij gevoel de volgende x voorkomen kunnen worden.
Dat lijkt mij ook een heel leuk en gezellig idee, ook omdat ik uit ga van 18 juli, maar het nog teruggeplaatst zou kunnen worden dus een beetje een grensgeval (al verwacht ik 18 of 19 persoonlijk). Ook zie ik daar bekende namen, dus ik zeg leuk idee!!!
Omdat ik even op moet scheppen over mijn koolhydraat arme bak kunsten sorry haha!! En iedereen jaloers wil maken En wil laten zien dat we met keto eten echt niks lekkers missen en ik gewoon lekker zwangere cravings mag hebben Mijn ketogene taartje in het kleinste bakvormpje In dit hele taartje zit max 5g suiker á 8 koolhydraten in een 12cm diameter taart Marscapone (ceréal) chocolade 3 blokjes - slagroom en wat blookers pure cacaopoeder En als bodem hazelnoot+amandelmeel Hmmmm Wel machtig Maar door ons gesprek hier gisteren over eten heb ik dit als nieuwe cravings Oohnoo
Pfff.. moet er niet aan denken, t klinkt zo druk. Maar wel heel tof dat t gewoon goed is gekomen . Nou heb k ook een dochter die lange tijd slecht sliep dus we waren altijd erg moe.
Kan ik je inhuren??? Dit klinkt echt goddelijk en ook nog eens verantwoord eten. Winwin. Groot gelijk dat je hier lekker mee opschept!!
Haha jahoor! Als je in de buurt van Maassluis woont mag je de andere helft wel ophalen ik heb nog 5 pakken hazelnootmeel en amandelmeel. Dus kan er nog zat bakken en het is super simpel
Ah bedankt, gaat helemaal goed komen! Ik vind het sowieso knap als je dat kan combineren . @MissElla87 ik heb hbo journalistiek gestudeerd maar kon er geen baan in vinden, en de motivatie ontbrak me ook wel. Dus heb de afgelopen jaren in de horeca gewerkt maar vooral de werktijden stonden me zo tegen. Vaak heel vroeg op staan en in het weekend en op feestdagen werken. Slecht betaald en weinig waardering, ik wilde er al jaren weg. Maar wist niet goed wat dan. Nu dus eindelijk de knoop doorgehakt en meteen maar ontslag genomen. Superblij met deze beslissing! En inderdaad, ze staan te springen om nieuwe mensen dus ik hoop dat ik een bedrijf kan vinden dat ook mijn opleiding wil betalen, want als je al een hbo diploma op zak hebt is dat een dure grap.