Nou, ik was liever met wat anders lotgenoten met je geweest hoor Maar zag er bij de 2e toen echt tegenop, gelukkig geen "centje" pijn toen
Yikes! Blij dat ik er bij beide jongens met 1 mini scheurtje vanaf kwam, ondanks dat ze allebei macrosoom waren. De 2e keer hoefde ik niet eens gehecht te worden. Oja, intense vermoeidheid: check! En een beetje duizelig soms ook als ik op sta.
@MotherOfAnAngel hoe is het gegaan? @ bovenstaande verhalen: ik heb 2x een keizersnede gehad (en zal er nu weer eentje krijgen), en dat vond ik vooral de eerste keer echt vreselijk. Maar het enige voordeel vond ik toch echt dat de hele onderkant intact is gebleven
Oh die poep verhalen, sorry dat ik op "vind ik leuk" klik Ligt het aan mij of ben ik echt laat? Ik wil ook eerder dan 8,5 weken een echo
Ik heb mijn echo, net zoals bij de eerste, op 7+5 weken. Lijkt me wel geinig om ze dan zo naast elkaar te zien
Ik heb mijn echo met 7+4, vind ik een mooie termijn voor een eerste spieksessie. Je ziet dan als het goed is een kloppend hartje en al een soort garnaaltje. Met 8+ weken gaat het al meer op een mini mensje lijken, dat heeft ook wel wat. Maar wachten duurt lang hè!
Hahaah.. oh echt? Ik niet.. voel me echt verbonden nu . K ben vooral bang dat k weer een totaalruptuur krijg..
Hahaha poepverhalen zijn ook leuk . Mijn m'n vorige vk zou k pas met 12wk een echo krijgen.. dat ik nu zo vroeg krijg vind k echt bijzonder. Maar kennelijk komt t vaak voor.
Voordeel voor mij was dat ik van mijn vaginisme af ben gekomen hierdoor. Ze hebben me niet al te strak gehecht
Ik heb mijne wel heel vroeg hoor.. 6 weken precies maar volgens de vk 7+2 Jij kunt niet eerder terecht?
Ik heb de mijne morgen met 6.2.. maar de verloskundige denkt dat ik tussen de 7 en 8 weken ben. Ik heb niets gezegd. Maar ben zeker van men eisprong door cyclus analyse bij de fertiliteitsarts. Verlate eisprong dus ben korter dan "normaal" maar heb niets gezegd... hoe meer echos hoe liever
Hm oke, dat heb ik dus ook een beetje, dat ik verder niks meer heb gezegd.. al weet ik mijn eisprong door tempen vrij zeker, maar kan natuurlijk afwijken.. Ben heel benieuwd naar je echo morgen, spannend hoor!