Natuurlijk heb jij niet gefaald, maar ik kan me dat gevoel goed voorstellen. Het is een hele bijzondere ervaring die bij jullie op de meest verdrietige manier is geëindigd. Dus ja, tuurlijk is een keizersnee prima, maar snap heel goed je gevoel erbij.
Snap de paniek! Ik had een paar dagen geleden ook nog een testje gedaan omdat ik nog een knaller wilde. Maar pas urine van einde van de ochtend en toen viel mijn test ook een stuk lichter uit. Dag later nog eens geprobeerd met 2e plas en nu gelukkig wel een knaller dus ik ben klaar met testen
Super dat je een mooie echo hebt gehad! En ook dat je er de komende tijd zoveel krijgt. Dat helpt wel met de zenuwen toch?
Ja zeker. Leef nu even van echo na echo. Dat is wel fijn. Nu over 5 dagen alweer. Dus aftellen maar...
Wauw mooie test.. Zo fel als die van jou zijn de mijne helaas niet. Dan zou ik mij ook veel meer prima voelen.
Hahahaha nou er is veel langs mij heen gegaan maar dat niet die vrouw schrok zich rot met zo'n gilletje. Ik dacht oeps ik zie het ook nog zo voor me hihi
Moet je maar bedenken dat jouw hcg over 2 a 3 dagen weer verdubbeld is, dan heb jij volgens mij ook een dikke streep te pakken hoor . Uiteindelijk zegt het ook niet zoveel allemaal. Ik wel eens een biochemische zwangerschap gehad en toen bleef het echt bij tuurstreepjes en werd ik een paar dagen na mijn nod toch ongesteld. Als je een mooie oploop ziet en duidelijke streepjes dan kan je er na je nod wel vanuit gaan dat het geen biochemische zwangerschap is maar hoe het verder gaat met de zwangerschap kunnen de streepjes helaas niet vertellen.
Oh echt ik heb het juist als een hel ervaren niet de bevalling zelf maar daarna. Ik had zoveel pijn boven in mijn buik net dat er iemand met een mes zat te steken. Ik heb elke afdeling gezien want kon me helemaal niet meer bewegen en ik jammerde het uit en ik mocht geen sterke pijnstillers. Mijn dochter kon ik niet eens vasthouden. Het was voor mij geen roze wolk en daarom ben ik angstig voor de bevalling want ze weten niet wat het was. Toen mocht ik naar huis en thuis kreeg ik koorts dus toen weer terug naar het ziekenhuis. had ik een baarmoeder infectie opgelopen nog weer een week in het ziekenhuis gelegen. Dus ik hoop dat ik deze x wel iets mooi mag ervaren.
Oh wauw, dat klinkt echt als een hele nare ervaring. En ook in je kraamweek niet kunnen genieten. Hopelijk deze keer toch een fijne ervaring. Ik ben bij beide jongens ingeleid. De eerste duurde 22 uur na het breken van de vliezen. Heb urenlang weeën weg zitten puffen maar bleef steken op 5 cm dus toen een ruggenprik gevraagd. Daarna duurde het nog bijna 12 uur voor hij er was maar dat waren ook wel hele relaxte 12 uren. Hoewel ik ook koorts kreeg, oncontroleerbaar aan het trillen was en veel heb moeten overgeven, maar daar zat ik gek genoeg allemaal niet zo mee. Bij de 2e werden mijn vliezen gebroken en kwamen de weeën daarna vanzelf op gang. Heb ze fijn kunnen opvangen in het bad, tot ik het te warm kreeg en opeens heel slecht ging. Ze hebben mij gekoeld met doeken en toen ze zei dat ik nog maar op 5 cm zat wilde ik weer een ruggenprik want ik had mezelf totaal niet meer onder controle. Maar dat ging ik niet meer halen volgens de vk. Vond ik complete onzin want bij de eerste duurde het ook nog uren. Maar ze had gelijk want een wee later zat ik op 9,5 cm en met 8 minuten persen was hij geboren. Totaal duurde het vanaf het breken van de vliezen 2,5 uur.
I hope so!!! Bedankt voor je motiverende woorden. En idd het zegt niks tot je je kindje uiteindelijk werkelijk in handen hebt gezond en wel, maar vind het wel spannend!
Hallo iedereen! Eerst en vooral gefeliciteerd! Vinden jullie het goed als ik meepraat? Ben nu 3+5 of 9 DPO en heb de laatste 2 maanden een vmk gehad. Maar de testen liepen niet zo mooi op als nu. Voel me ook zwanger en heb al de nodige darmkrampen die ik heel erg herken van 1e zwangerschap en ik ben ook weer flink verkouden met enorm veel hoesten, dat herken ik helaas ook. Ergens voelt het wel oké nu op 1 of andere manier.. We gaan het meemaken! Testen van gisteren en vandaag. Morgen is nod.
♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022♡♡ 2 Juli Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje Melliejzzz - 27 jaar - 2e kindje 4 Juli Spluuszy - 37 - 4e kindje 5 Juli ❤ Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje IloRaaij21 - 32 jaar - 1e kindje Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje 6 Juli ❤MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 7 Juli Nvd - 37 jaar - 2de kindje 8 Juli Campus - 35 jaar - 2e kindje 11 Juli DaisyVA - 39 jaar - 3de kindje 14 Juli MissElla87 - 33 jaar - 2e kindje 15 Juli Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje 16 Juli Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje Steff88 - 34 jaar - 1e kindje 18 Juli Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje Ploop - 28 jaar - 1e kindje 21 Juli Mena92 - 29 jaar - 1e kindje Malavita - 37 jaar - 3e kindje AniS- 31 jaar - 2e kindje 22 Juli Stewie123, jaar - 1e kindje? 23 Juli Emotions - 30 jaar - 2e kindje 24 Juli 25 Juli 26 Juli 27 Juli 28 Juli 29 Juli 30 Juli 31 Juli Totaal (19) Verrassingsbaby tot de bevalling(3) Nog onbekend /te vroeg(16) Jongen (0) Meisje (0) Afspraken: November: 11-11 Roni7888, 1e echo 6+2! 12-11 MotherOfAnAngel, echo ziekenhuis 12-11 Koekie1 vroege echo (6+6 wk) 16-11 Roni7888, echo ziekenhuis 7 wk 16-11 Spluuszy, eerste echo 17-11 Honeymooner, eerste echo 18-11 Melliejzzz, intake verloskundige 22-11 Roni7888 intake verloskundige + echo? 22-11 Spluuszy, intake verloskundige 25-11 MotherOfAnAngel - echo vk 9:30 25-11 Mena92 - eerste echo 14:45 25-11 Steff88 - eerste echo 13.30 29-11 campus 1e echo 29-11 Malavita intake verloskundige 30-11 Mleenvs intake verloskundige + eerste echo 30-11 MissElla87 - 1e echo (7+5wk) December: 01-12 Steff88 - intake vk 14.00 02-12 Eliesjee - eerste echo 18:15 06-12 Mamaroosje - eerste echo 20.00 07-12 AniS - eerste echo 17:30 08-12 Melliejzzz - termijnecho 09-12 Ploop - eerste echo 19:45 09- 12Eliesjee - intake 9:00 13-12 MissElla87 - intake gesprek 20-12 Steff88- termijnecho 19.15 Wil je op de lijst? Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht. Vul dan je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is. En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt![/QUOTE]
Gefeliciteerd! Zeker mooie testen! Zo gek, het verschilt nauwelijks qua termijn, maar het testen voelt voor mij alweer als heeel lang geleden. Heb ook 0 behoefte om nog te testen, zegt toch niks meer op dit moment. Maar snap het in het begin maar al te goed!