uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ja hoor. Hier ook een darmenbuikje. Nou heb ik ook pds dus sowieso regelmatig een opgezette buik maar nu wel de gehele dag ongeveer.

DCG vindt dit leuk.
  2. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Haha @Koekie1 ik duim voor je. Ik werd vanmorgen met een verstopte neus wakker en een beetje keelpijn, dus heb ook een test gedaan. Gelukkig was die negatief :roflmao: ik duim voor jou dat die ook negatief is.

DCG vindt dit leuk.
  3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar november corona gehad, 2x gevaccineerd en nu me laten testen omdat ik gewerkt heb met een cliënt die positief getest werd de dag erna.
    Heb verder geen klachten dus het zal wel meevallen, maar ja dat dacht ik vorig jaar ook... :rolleyes:

Ploop vindt dit leuk.
  4. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Oh wat moeilijk dat ze zo jong al operaties moet hebben. :(
    Hopelijk is het daarna idd klaar en bij alle baby's die nog komen niet nodig.

DCG vindt dit leuk.
  5. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Aah ja hoe lang geleden heb je met die cliënt gewerkt?
    Ik heb bijzonder genoeg constant de dans ontsprongen, ook na het werken met een positieve cliënt.
    Ook wel gevaccineerd, maar je blijft wel voorzichtig en oplettend. Zeker nu.

Koekie1 en DCG vinden dit leuk.
  6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Dat is idd een superleuk idee!!!!
    Haha dan moet je daarna zeker vlug zijn, peuters kunnen zo lekker spontaan alles eruit flappen! :roflmao:
    wat lijkt het allemaal nog ver weg hè, terwijl het eigenlijk al bijna is! Ik ga voor je duimen dat je een prachtige echo hebt!

Mleenvs vindt dit leuk.
  7. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Kerst is toch ook een heel mooi moment om het bekend te maken :)
    Oei, hopelijk is je test negatief!

Koekie1 vindt dit leuk.
  8. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Aah dankjewel, lief!

9. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Die eerste 12 weken duren nou eenmaal ontzettend lang! Ik vind dat altijd de meest slopende periode, vooral omdat je het van de daken wilt schreeuwen.
    En van 9 december tot kerst duurt dan ook weer net te lang hè om je mond nog te kunnen houden :p

ik ben thuisblijfmoeder, dus ik hoef me niet tegenover de baas te verantwoorden, die is er zelf bewillig mee geweest :roflmao::roflmao:

Mell0408 en Mleenvs vinden dit leuk.
  10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Bij mijn dochter was ik idd ook snel “dik”. Kon het met 10 weken echt niet meer verbergen hoor!
    En herinner me nog dat echt alle kleding al rond de 5-6 weken strak begon te zitten en dit idee heb ik nu ook al eigenlijk… zijn sowieso de darmen, maar bij m’n baarmoeder ziet het er ook al aardig “opgezet” uit!

MissElla87 vindt dit leuk.
  11. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Ik wil er sowieso niet mee wachten tot aan de kerst, eigenlijk meer omdat ik geen idee heb hoe erg mijn schoonouders geshockeerd zullen zijn zegmaar. En ik wil absoluut niet de kerst verzieken als het niet in goede aarde valt haha, geef ze liever vooraf het idee om het te laten landen.
    Ik weet niet of hun eerste reactie zo enthousiast zal zijn, denk het eigenlijk niet zo. Zo ook met m'n schoonzusjes. Voor mijn eigen ouders en zus ben ik er absoluut niet bang voor.

12. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ja oooh mijn hart brak toen ik haar onder narcose moest brengen :( operatie duurde maar een half uurtje, maar dat lijkt uren te duren. Gelukkig had ze er verder geen last van, ze was alleen in paniek toen ze zag dat ze een infuus in haar handje had. Toen die eruit was, was ze meteen de vrolijke en tevreden meid die ze altijd is :)
    Al vind ik narcose maar niks hoor, en al helemaal niet 2x met een half jaar ertussen. Maar ik doe het voor haar eigen bestwil, anders zal ze de rest van haar leven met een groeiende kale plek op haar hoofd rondlopen…. En aangezien kinderen niet altijd even aardig zijn wil ik er voor haar allemaal achter de rug hebben voordat ze naar school moet. En nu “onthoudt” ze de ingrepen niet, dus dat is ook in haar voordeel.

13. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Oei, dat klinkt serieus?!
    Mag ik vragen waarom ze niet zo enthousiast zullen zijn?

14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Ik heb trouwens zojuist opnieuw getest.
    Is de oploop voldoende?
    Bij mijn dochter zag ik eigenlijk elke dag een flinke oploop dus ga meteen weer twijfelen :oops:
    Bekijk bijlage 705945

MissElla87, Mleenvs en Ploop vinden dit leuk.
  15. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Mijn schoonouders zijn beide artsen en als het onderwerp wel eens aan bod kwam de laatste jaren, kregen we van schoonvader voornamelijk te horen dat ons leven dan voorbij is (tegen mijn vriend dus, van denk er maar over na voordat je er aan begint want je leven is voorbij) en van schoonmoeder dat geen van haar kinderen erop hoeft te rekenen dat er opgepast zal worden (waarop ik reageerde dat best hypocriet te vinden, omdat zij de eerste 4 jaar van haar kids' leven ze hele dagen bij opa en oma bracht om te kunnen werken).
    Mijn vriend is ook nog niet klaar met zijn opleiding, heeft meerdere universitaire opleidingen niet afgerond omdat hij gewoon niet wist wat hij wilde doen en moet tot zomer 2023 om dit volledig af te ronden. Is over de helft en ik verwacht wel dat hij dit keer het afrond.
    Dus daar zullen ze ook wel over vallen verwacht ik zo, waarom hij (of ja wij, want ik verwacht voor de baby komt net te zijn gediplomeerd) niet wachten tot na de studie.
    Hij heeft daarnaast wel een betaalde baan en sowieso baangarantie na zijn studie, dus financieel worden we er zeker niet slechter op. We staan er ook financieel niet slecht voor. Maar, ik verwacht wel een kleine shit load te horen.

Maar ik kan het natuurlijk ook totaal mis hebben.

16. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Was je er erg ziek van?
    Hopelijk ontspring je dit keer wel de dans!

Koekie1 vindt dit leuk.
  17. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    Zeker een mooie oploop al. Mijn oploop was "vaag" en begint nu eindelijk pas steeds feller te worden.

DCG vindt dit leuk.
  18. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Wow zeg, dat zijn dan wel meteen ff echt nare reacties waar je oren van gaan klapperen! En vooral van je schoonmoeder al zo’n gemene vet!
    Gelukkig kun je op jouw familie wel rekenen met leuke en blije reacties als ik het goed begrijp.
    Daarbij is het jullie leven dat je zelf in handen hebt en als jullie er klaar voor zijn dan is dat zo!
    Studie zou in principe geen probleem hoeven zijn, dat kan toch gewoon doorgaan.
    Gaat vast goedkomen meid, zoals je zegt zitten jullie financieel prima en liefde voor de kleine maakt het complete pakketje :)

19. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Gelukkig maar, ik dacht al meteen dat het niet goed was! Nu helemaal droog is er wel een duidelijk verschil te zien, maarja dat is denk ik toch het “trauma” van vroege miskramen :oops:

20. Ploop

Ploop Fanatiek lid

25 okt 2021
    1.206
    1.331
    113
    Vrouw
    @DCG ik kan de plank natuurlijk totaal misslaan. En de reactie van m'n schoonmoeder is niet zozeer gemeen bedoeld, maar meer dat ze bedoeld te zeggen er geen tijd voor te hebben omdat ze een drukke baan heeft en dat het onze eigen verantwoordelijkheid is. Ik begrijp het ook zeker, maar dat geeft zeker een negatieve lading mee in bepaalde zin.
    Mijn moeder en zus zullen zeker blij zijn. Mijn stiefvader is ook maar ff de vraag hoe die reageert, die heeft er niet zo veel mee en heeft het afgelopen jaar ook wat stomme opmerkingen gemaakt. Daartegen heb ik wel gezegd dat het mij pijn doet als hij zulke opmerkingen maakt en als hij niks met kinderen heeft, hij niet voor een vrouw had moeten kiezen die dochters heeft.
    Dan kwam er wel een sorry en dat hij het niet zo bedoelde, maar hem kan ik wel beter met een korrel zout nemen. Mijn schoonouders vind ik iets moeilijker om met een korrel zout te nemen en juist in te schatten.

Ik snap overigens je angst wat betreft de testen, maar hij loopt echt mooi op. Misschien nog wel beter dan het bij mij deed.

DCG en Mena92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina