uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kimmetjuh90, Oct 17, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Dinsdag en hij is woensdag getest. Donderdag positieve uitslag dus ik moest me vandaag testen.

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Klopt maar dat duurt dus weer een paar weken langer....:D

DCG likes this.
  3. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

Apr 5, 2021
    2,045
    2,237
    113
    Female
    @DCG ah wat sneu van de operatie van je dochtertje, lijkt me echt heel naar :( Je oploop ziet er heel goed uit!

@Ploop lijkt me heftig dat je er zo tegenop ziet om het schoonouders te vertellen.. maar het is jullie keus he! Fijn dat het financieel wel goed zit, ik hoop dat de reacties mee gaan vallen meis.

@Koekie1 Oef hopelijk een negatieve uitslag, ik duim!

Als wij 25 november een goede echo hebben gaan we het directe familie en goede vrienden vertellen. Maar als mijn eigen berekening klopt ben ik pas 6.0 en ga er vanuit nog geen hartje te zien. Maar ergens denk ik dat ik miss verder ben door vroege innesteling en lange cyclus.. ik weet het niet.

Termijnecho hoop ik vlak voor kerst te hebben.. dan ga ik het op werk vertellen en de rest van familie/vrienden. En dan na de kersr wereldkundig haha.

Idioot hoe je er nu al zo mee bezig kunt zijn wanneer je het aan wie gaat vertellen :rolleyes:

DCG likes this.
  4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Nee, alleen wat moe en lamlendig. Maar geen koorts, verkouden of wat dan ook.
    En dat terwijl ik geeneens gevaccineerd was toen :rolleyes:

DCG likes this.
  5. DCG

DCG Fanatiek lid

Feb 24, 2020
    3,457
    3,198
    113
    Female
    Als ze het op die manier bedoeld dan is het idd niet gemeen, dan heb ik te snel een conclusie getrokken, maar snap dat het negatieve lading meebrengt.
    En wie weet reageren ze juist hartstikke blij!
    Van je stiefvader idd ook niet een al te leuke reactie, maar gelukkig is dat uitgesproken en weet je dat je hem met een korreltje zout moet nemen.

wat betreft de testen, ik zie nu opgedroogd ook een goede oploop, en de oploop zegt natuurlijk niet veel over of het wel of niet goed blijft gaan…
    Merk dat ik voor mezelf die bevestiging hard nodig heb

6. DCG

DCG Fanatiek lid

Feb 24, 2020
    3,457
    3,198
    113
    Female
    Oh wat fijn dat het zo mild is verlopen!!

Koekie1 likes this.
  7. DCG

DCG Fanatiek lid

Feb 24, 2020
    3,457
    3,198
    113
    Female
    Haha ja ik snap je helemaal :p

Koekie1 likes this.
  8. DCG

DCG Fanatiek lid

Feb 24, 2020
    3,457
    3,198
    113
    Female
    Dat zal dan nog een heel spannend moment zijn als jouw berekening klopt, anders misschien nog een extra echo inplannen een weekje later? En misschien is er idd al wel een hartje te zien, mijn duimen draaien in elk geval!

haha jaaaaa zo absurd hoe we eigenlijk alles al aan het plannen en bedenken zijn!! Ik zeg eerlijk, mijn wereld staat echt even op zijn kop, moeten wrs toch gaan verbouwen om baby 3 een kamer te geven :|

9. Ploop

Ploop Fanatiek lid

Oct 25, 2021
    1,206
    1,331
    113
    Female
    @DCG ik begrijp je 1e reactie hoor haha. Het komt ook lekker ongenuanceerd over zo op een forum. :roflmao:
    Ik hoop maar dat ze ook enthousiast zullen reageren, maar voel gewoon toch wel een soort knoop in m'n maag. Mijn vriend zei al: "ik vertel 't mijn ouders wel, komt goed." Ik: "Uhh hallo dat doen we gewoon samen hoor, ik wil hun eerlijke eerste reactie weten en niet via via haha:roflmao:."

@Mena92 ja een beetje wel en eigenlijk behalve dat ik het moeilijk vind om m'n mond dicht te houden al die tijd, wil ik het maar gezegd hebben haha. Daarom extra balen van zo'n "late" echo, als ik het vergelijk met wanneer anderen hier soms hun eerste echo krijgen.

DCG likes this.
  10. DCG

DCG Fanatiek lid

Feb 24, 2020
    3,457
    3,198
    113
    Female
    Hahaha ja idd, je wilt daar gewoon zelf bij zijn :) ongeacht wat de reactie is, maar wel dat je zelf de eerste reactie ziet en hoort..
    Laten we maar hopen dat ze ondanks alles hartstikke blij voor jullie zijn!

Ploop likes this.
  11. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

Apr 5, 2021
    2,045
    2,237
    113
    Female
    Haha ja natuurlijk gewoon samen vertellen! Komt vast helemaal goed.

Jaa snap je helemaal, die van mij is net te vroeg maar die van jou echt wel laat.. ook niet fijn inderdaad.

Ploop likes this.
  12. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

Aug 25, 2017
    1,504
    1,519
    113
    Female
    @Ploop hopelijk zijn ze allemaal heel blij voor jullie!

Ik ben zelf ook een beetje bang voor de reacties die wij gaan krijgen. Of nouja, ik denk dat ze niet zo enthousiast zullen reageren als de eerste keren. Meer van: goh, een derde? Moet dat nou?

Maar goed, wij zijn er altijd heel open over geweest dat we een groot gezin willen dus het zal voor niemand een verrassing zijn denk ik.

Wij hebben wel 2 oma's en een opa die oppassen en ik ben daar echt super dankbaar voor. Het is zeker niet vanzelfsprekend. Ben wel bang dat ze 3 misschien teveel van het goede vinden. Hoewel, mijn ouders hadden 5 kinderen dus die zijn wel wat gewend. :p

@DCG Snap de onzekerheid over de testen. Je wil niet weten hoeveel ik er heb versleten. Maar het ziet er prima uit hoor! Je bent ook nog vroeg toch?

Ploop and DCG like this.
  13. DCG

DCG Fanatiek lid

Feb 24, 2020
    3,457
    3,198
    113
    Female
    Die reactie heb ik hier ook idd gehad over de derde… “oooo dit ga je niet menen?!” En “wat doe je jezelf aan?!” :oops:
    Aan de andere kant wist iedereen wel dat ik graag nog een derde wou, al was het wel de planning om er nog even wat meer leeftijdsverschil tussen te laten zitten…
    Ik zie nu net dat jouw 2e ook van 2020 is! Welke maand??
    Zal ook bij jullie lekker druk worden dus :)
    Wel fijn dat jullie nog oppas hebben!
    Zal hier was lastiger worden denk ik, aangezien mijn zusje momenteel 22 weken zwanger is, mijn moeder heeft dalijk ineens 4 kleinkinderen haha.

ik zit nog 2 dagen voor nod idd, maar het voelt allemaal zo gek en onzeker omdat ik gewend ben om al rond 9dpo positief te testen en dat was dit keer pas op 12dpo dat een test positief was! Dus late innesteling…

14. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

Aug 25, 2017
    1,504
    1,519
    113
    Female
    R. is begin juli geboren. Ik loop met nod en uitgerekende datum een beetje gelijk met die zwangerschap.:p

Zal zeker druk worden. De oudste gaat volgend jaar september naar de basisschool dus hopelijk scheelt dat wat haha:o:.

Ik heb momenteel ook geen werk trouwens. Ben net een hbo studie begonnen dus echt zo blij dat de opa en oma's de kinderen af en toe meenemen zodat ik niet in het weekend en de avonduren hoef te studeren.

DCG likes this.
  15. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

Feb 4, 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Hier hebben we ook mazzel met zeer veel bijspringende opa’s en oma’s.
    Mijn ouders passen elke week op en we brengen dochter regelmatig een weekendje te logeren :)

Schoonouders zijn al gepensioneerd en kunnen altijd wel adhoc bijspringen.

Wat lastig dat sommigen niet helemaal enthousiaste reacties verwachten vanuit de omgeving zeg! Lijkt me echt niet leuk.

Verder: welkom aan de nieuwe zwangeren!

DCG, DaisyVA and Ploop like this.
  16. Mamaroosje

Mamaroosje Actief lid

May 31, 2020
    330
    408
    63
    Female
    Qua bekendmaken wilden we het met pakjesavond doen, maar ik heb 6 december pas de eerste echo, dus vind het nog te vroeg dan. Dus ouders/schoonouders willen we het tussen Sint en kerst vertellen, de rest van de familie ietsjes voor kerst denk ik. Wil een leuke foto maken met de kinderen(zijn 3 en 2 jaar oud) :) moet ik nog even goed over nadenken wat ik leuk vind.

DCG likes this.
  17. Emotions

Emotions Fanatiek lid

Jan 5, 2019
    1,982
    2,237
    113
    Female
    @Koekie1 wat spannend weer. Nu je inderdaad 2 vaccins kreeg zou je moeten veiliger zijn hé.

@DCG mooie oploop ja!

DCG likes this.
  18. Emotions

Emotions Fanatiek lid

Jan 5, 2019
    1,982
    2,237
    113
    Female
    Mijn streep op 10 dpo was echt absurd duidelijk dat ik nu wel wat onzeker word van de streep vandaag op 11 dpo. Aan de andere kant is het wel een prima streep voor 11 dpo. Zelfde urine als gisteren.
    Begin nu wel lage rugpijn te hebben vandaag. Vooruit, eindelijk voel ik iéts. :rolleyes:

Attached Files:

DCG, Malavita, DaisyVA and 2 others like this.
  19. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

Apr 5, 2021
    2,045
    2,237
    113
    Female
    Hier begint het nadenken over oppas oma's ook al wel een beetje te komen. Opa's hebben we niet, schoonvader is overleden en mijn vader uit beeld, wel een "stiefvader" in beeld maar pas sinds kort.
    Ik denk dat mijn schoonmoeder dolgraag zou willen oppassen, maar die woont 3 kwartier verderop en heeft geen auto dus wordt nog wel lastig. Mijn moeder denk ik eigenlijk niet dat ze wil maar wie weet.. schijnt toch een heleboel te veranderen als je oma wordt he :p

DCG likes this.
  20. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

Apr 5, 2021
    2,045
    2,237
    113
    Female
    Is zeker helemaal prima als je kijkt naar de oploop in 48 uur! No worriesss

DCG, Mleenvs and Emotions like this.

Share This Page