♡♡BEVALLINGSLIJST 1 t/m 31 JULI 2022♡♡ 1 Juli ❤ Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - jongen? 2 Juli ❤️ Koekie1 - 37 jaar - 3e kindje ❤ Melliejzzz - 27 jaar - 2e kindje 4 Juli 5 Juli IloRaaij21 - 32 jaar - 1e kindje ❤️ Honeymooner - 37 jaar - 2e (3e) kindje Shaantje01 - 29 jaar - 5e kindje 6 Juli ❤ MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje 7 Juli Nvd - 37 jaar - 2de kindje - meisje? 8 Juli Campus - 35 jaar - 2e kindje meisje? 9 Juli ♥️ Spluuszy - 37 jaar - 4e kindje Misslisa - 34 jaar - 4e kindje Luitje - 36 jaar - 3e kindje 10 Juli Maria1986 - 35 jaar - 2e kindje 11 Juli 13 Juli FutureMomToBe- 32 jaar - 1e kindje 14 Juli MissElla87 - 33 jaar - 2e kindje 15 Juli Mleenvs - 32 jaar - 3e kindje - jongen? Aal31 - 32 jaar - 1e kindje 16 Juli Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje 18 Juli Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje Ploop - 28 jaar - 1e kindje 19 Juli Loena -36 jaar 4e kindje 21 Juli Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - jongen? Malavita - 37 jaar - 3e kindje - meisje? AniS- 31 jaar - 2e kindje 22 Juli Stewie123 - 32 jaar - 2e kindje Svlok - 32 jaar - 2e kindje - jongen? 23 Juli Mell0408 - 29 jaar - 3e kindje 24 Juli SRD1990 - 31 jaar - 2e kindje Bladie94 - 27 jaar - 1e kindje - jongen? 25 Juli Dburg282 - 25 jaar - 2e kindje - meisje? 26 Juli 27 Juli 28 Juli 29 Juli 30 Juli 31 Juli Totaal (29) Verrassingsbaby tot de bevalling(4) Nog onbekend /te vroeg(26) Jongen (0) Meisje (0) Afspraken: November: 22-11 Roni7888 intake verloskundige 11.00 22-11 Roni7888 echo 8+3 weken 13.15 22-11 Spluuszy, intake verloskundige 24-11 Honeymooner, intake gyn + echo 25-11 MotherOfAnAngel - echo vk 9:30 25-11 Mena92 - eerste echo 14:45 25-11 FutureMomToBe - eerste echo 14.45 26-11 Maria1986 2e echo 29-11 campus 1e echo 29-11 Malavita intake verloskundige 30-11 Mleenvs - intake verloskundige + eerste echo - 15:00 30-11 MissElla87 - 1e echo (7+5wk) 30-11 Luitje intake verloskundige + eerste echo 10:15 December: 01-12 Loena - eerste echo 14:00 01-12 Misslisa - eerste echo 09.00 01-12 Aal31 - eerste echo 13:30 02-12 Melliejzzz - termijn echo 13:30 02-12 Mell0408 - eerste echt 14:45 02-12 Eliesjee - eerste echo 18:15 06-12 Svlok - eerste echo 18:45 06-12 Mamaroosje - eerste echo 20.00 07-12 AniS - eerste echo 17:30 09-12 Ploop - eerste echo 19:45 09- 12 Eliesjee - intake 9:00 09-12 SRD1990 - eerste echo & intake 09:00 11- 12 Shaantje01 - 2de echo 13-12 MissElla87 - intake gesprek 13-12 nvd - intake en eerste echo 14-12 Roni7888 - termijn echo 12.30 11 wk 15-12 Koekie1 - termijnecho 16-12 Dburg282 - eerste echo 08.30 17-12 Spluuszy - termijnecho 17-12 Melliejzzz - controle verloskundige 11:15 23-12 Mell0408 - termijnecho en intake Januari: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wil je op de lijst? Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht. Vul dan je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is, ook kun je invullen wat je denkt dat het word; jongen/meisje. En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt.
Jeeeetje wat wordt hier veel gekletst!! Ik kan echt niet op alles reageren hoor ben trouwens ook mega vergeetachtig op het moment. Helaas lees ik niet alleen maar leuke berichten heel veel sterkte voor diegenen bij wie het niet goed is gegaan of voor diegenen in onzekerheid. Ik heb vandaag de choco letters b-a-b-y gescoord. Nu nog een mooie gedicht ofzo erbij namens Sint. Daarin moet een mooie inleiding komen maar die het dan nog niet onthuld. Dat moeten de letters doen. Mocht er nog iemand leuke tips hebben.... Kom maar door! Verder ben ik echt met vlagen zo beroerd zeg, dat blijft 'n beetje hangen. Ik merk dat ik echt moet opletten dat ik m'n rust neem dus daarom houd ik me ook even rustig op 't forum. Want voor ik 't weet zit ik weer zo een uur te swypen en vanalles te lezen Maar heb ook fijne symptomen hoor, m'n borsten groeien, zeer welkom hier dat maatje meer! Haha de theezakjes zijn mooi opgevuld nu
Oow jeetje... wat naar dat je je zo voelt. Kun je de verloskundige niet bellen om deze gedachtes te bespreken? Wellicht dat zij je kunnen gerust stellen. Begrijp dat de angst enorm is en het vertrouwen klein. Maar dit is een hele nieuwe zwangerschap en het is al eerder gelukt he... je hoeft niets te voelen. Ik voel ook amper iets... Ik zou bellen en vragen om een echo. Leg de situatie uit. Deze gevoelens/angsten en gedachtes zijn ook niet goed voor wat kleintje daar. Hopelijk ben je snel hier terug! Ik denk aan je en duim dat alles goed komt en is. Dikke knuffel
Jammer dat je je zo onzeker voelt. Hopelijk zien we je snel terug met een mooie echo. Sowieso wens ik jou ook een fijne zwangerschap en een gezonde juli baby .
Ooooh dus van jou had ik het idee met de chocoladeletters gejat! Misschien kan je er in een verwijzing maken naar je buikje die goed gevuld is? Wij wilden ze gewoon inpakken en in de zak met cadeautjes doen en dan kijken of ze de link leggen . En als het kwartje niet valt, jammer, zien ze met kerst weer!
Haha dat je dat dan vol kunt houden tot kerst hier moeten ze gewoon door tot 't kwartje valt hoor! Maar de oma's en opa zullen 't vast snel door hebben denk ik. Ik heb dat idee ook weer als tip van iemand hier en tis een simpel maar leuke manier vond ik, en ook voor de kinderen niet een al te moeilijke puzzel.
Leeeuk!! Ik ook! Ik heb een persoonlijk gedicht gemaakt en het eindigt zo: Sint wil jou iets geven, niet alleen voor nu, maar voor het hele leven. Heit (pap) heeft zijn cadeautje al, en dat is geen toeval. Pak zijn chocoladeletters er maar bij, en ontdek dat het meer is dan alleen een lekkernij. Melk.. puur.. het zijn verschillende smaken, Puzzel en probeer er maar een woord van te maken. Het gedicht is nu klaar, Fijne Sinterklaasavond en volgend jaar! Mijn vader heeft dan al 2 letters (2x B) en mijn moeder krijgt dan de A en Y. 4 letters B A B Y moeten ze wel snel kunnen raden toch? Haha!
Nee, wij gaan het niet op een speciale manier aankondigen. Vorige 2x wel gedaan hoor, maar omdat het misgegaan is met de bevalling met onze zoon, voelt het voor ons pas ‘echt’ als deze baby levend en wel in z’n wiegje ligt. Hoop dat we gaandeweg wat meer vertrouwen krijgen, maar voor nu denk ik bijvoorbeeld ook dat ik pas een geboortekaartje ga ontwerpen en bestellen in de kraamweek. Maar hartstikke leuk dat hier wel mensen het idee gaan gebruiken! Leuk gedicht zie ik ook!
Jeetje wat word hier veel geschreven .. Wat naar voor de gene waarbij het niet goed is gegaan sterkte. Wat een mooie echo s komen er al voorbij kan niet wachten tot wij ook mogen kijken.. Hier zei de verloskundige en gyn bij 1 op de 4 gaat het niet goed. In augustus is het bij ons mis gegaan we kwamen er bij de 11 weken echo achter dat het gestopt was met groeien. Ik merk aan me zelf dat ik me afsluit en er meer rekening mee houd dat het mis gaat dan dat het goed gaat ,misschien doet het dan iets minder pijn als je het niet goed gaat. Hier ook haast geen klachten alleen een vol gevoel geen zin in eten vooral savonds niet en een beetje gevoelige borsten. Wat een leuke idee om het via chocolade letters te vertellen.
Whaaa ik kan t ook niet bijhouden haha.. Wel leuk idee met die chocolade letters en t gedicht! En ik las leuke weekend plannen. Veel plezier allen. @Emotions wat verdrietig om te horen. Ik begrijp dat je niet heel positief erin kan staan maar je hoeft niet weg te gaan omdat je je niet enthousiast voelt. Je mag hier ook klagen en verdrietig zijn. T hoeft echt niet alleen maar lang leve de lol te zijn. Dus k hoop niet dat je je om die reden even niet meer laat zien. Verder hoop ik dat je gevoel niet klopt en deze zwangerschap goed zal gaan en je straks een klein beebje in je armen mag sluiten. Rustig aan en je bent altijd welkom.
K heb de hele dag door een beetje honger / misselijk gevoel. Verder hou ik er helemaal niet van als mn man aan me zit. Had ik in t begin bij m'n dochter ook. Mn lijf is heel erg gevoelig ofzo, ik weet t niet. Verder geen weekend plannen nog. Ja boodschappen haha.