uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kimmetjuh90, Oct 17, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Campus

Campus Bekend lid

Apr 15, 2013
    875
    1,133
    93
    Wat voelde er anders dan als ik vragen mag?

2. Finca

Finca Fanatiek lid

Apr 29, 2021
    2,039
    1,675
    113
    Female
    Net op de digitale test “Zwanger 1-2”. En ik bel zo even de verloskundige praktijk om te vragen wat ik moet doen. Pff.

3. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

Feb 4, 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Das misschien wel een goeie idd!

@Campus ik weet het niet, ik voelde me gewoon een soort bedrieger ofzo. Zo van: ik zeg wel dat ik zwanger ben, maar het is niet zo. M'n testen liepen toen sowieso minder snel op dan nu en met 5 weken waren al m'n symptomen weg, voelde me weer volkomen normaal. Een week later kwam de miskraam spontaan op gang, ben verder nooit bij een VK of ziekenhuis geweest.

4. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

Feb 4, 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Hier m’n rijtje van toen en van nu:

Attached Files:

Roni7888 likes this.
  5. Campus

Campus Bekend lid

Apr 15, 2013
    875
    1,133
    93
    Hoeveel dpo is die knaller?? Ik heb net nog een testje gedaan met middag urine, gisteren met ochtend maar die van vandaag is al wel donkerder.. :)

6. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

Feb 4, 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb ze even precies naast elkaar gezet qua dagen. Maar de knaller is van gisterochtend en toen was ik denk ik 15 DPO. Heb geen ovulatietesten gedaan, maar heb 1 DPO gerekend als de eerste dag zonder 'ovulatiepijn'.

Hoe zien jouw testen eruit?

7. Campus

Campus Bekend lid

Apr 15, 2013
    875
    1,133
    93
    Bovenste is van vanmiddag. 2 onderste van gister ochtend. Morgen nog een sensitest om die te vergelijken.

Attached Files:

Roni7888 likes this.
  8. Honeymooner

Honeymooner Actief lid

Feb 4, 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Nou die van vanmiddag is zeker donkerder hoor!
    Verder test ik altijd alleen met KV, dus heb geen idee wanneer deze gaan knallen :)

9. Finca

Finca Fanatiek lid

Apr 29, 2021
    2,039
    1,675
    113
    Female
    Zojuist gebeld met de assistente van de verloskundige praktijk.
    Ik heb alles uitgelegd en ze heeft me alles gevraagd en ze zei dat ik beter voorlopig kan stoppen met testen en beter tot volgende week kan wachten met testen. Ik moet sowieso volgende week even bellen of ik nog steeds positieve testen heb. Indien er iets verandert moet ik dat ook doorgeven. Bijv bij flinke bloedingen, krampen, koorts etc.
    Ze zei dat ze nog niets hoorde dat haar erg verontrustte en dat het altijd nog 2 kanten op kan gaan.
    Ben wat meer gerustgesteld, al blijft het wel eng met die lichte testen.

In ieder geval bedankt voor alle lieve reacties en medeleven!

10. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Yes gevonden, ik voeg me graag toe. Ga straks even alles terug lezen en proberen te reageren.

7-7 uitgerekend. Al verwacht ik in juni te bevallen.

Spluuszy and Roni7888 like this.
  11. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    Bij mij waren niet oplopende testen altijd foute boel.... helaas

Maar soms kan hcg gewoon heel traag oplopen dus het kan goed gaan
    Zolang jenniet bloed, hoop houden ♡ heb je foto's van je testen en al eens smiddags getest of ander merk?

12. MotherOfAnAngel

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    Mijn hcg was vandaag op 4+0 : 328

Maandag was het 86 op 3+4

Chanbee and Roni7888 like this.
  13. MotherOfAnAngel

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    Ik zie dat iedereen op verrassings baby staat, klopt dat ?

Willen jullie allemaal het geslacht niet weten:D:D?

Hier in elk geval niet

Bij dochter wisten we het ook pas na de geboorte en mocht deze zwangerschap goed gaan, willen we het weer niet weten.:)

14. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik wil het wel weten!!! Denk allemaal een jongetje... dus kan niet wachten tot 16 weken??? Dan kunnen ze t meestal toch wel zien?

15. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    YES, welkom en gefeliciteerd! Hopelijk een goed plakkertje!

16. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    @MotherOfAnAngel wat vervelend dat je zoveel testdrang hebt

@Roni7888 die onzekerheid is echt vreselijk he. Ik heb in 2020 een mist abortion gehad bij 10 weken en heb de eerste 12 weken ook alleen maar in spanning gezeten. Elk steekje werd ik zenuwachtig van. En helaas kun je het vettel tussen goed en slecht niet voelen.

Wat heftig dat je de vorige keer zoveel stress had van het stoppen met roken. Zou je nu wel al kunnen minderen? Elke peuk minder is er eentje en voelt misschien ook wel als een overwinning.
    Of is het een idee dat je er alleen eentje pakt als je het echt nodig hebt en je daar dan ook niet schuldig over voelt want dan krijg je meer stress, efijn je snapt het cirkeltje wel.

Ik ben zwaar antirook en zeker tijdens zwangerschappen. Maar zelf verslaafd aan suiker en snap dus hoeveel moeite het kost eraf te blijven.wat voor mij echt werkt is het accepteren als ik soms de fout in ga, dan heb ik zoveel minder nodig dat het maanden goed kan gaan. Hoop dat je wat aan de tips hebt en vooral dat je snel terecht kan. Wat ik wel weet is dat het je gaat lukken want je schrijft ik ga stoppen ipv ik wil. Dus je bent ook echt zover om het te doen!!

@spluuzy oww ben blij te lezen dat er nog iemand zo nuchter erin staat. Ik voel veel berusting dit keer geen idee waarom want ik wil dit kindje heeeeel graag. Misschien inderdaad zelfbescherming.

@Honeymooner wat vreselijk dat jullie je kindje hebben verloren bij de bevalling. Mag ik vragen , was er een risico of compleet onverwacht? Als je niet wilt antwoorden heb probleem natuurlijk maar veel mamas vinden het juist fijn erover te praten.

Goed dat je dat zegt van de kraamzorg ik wil heel graag de dame van vorige keer maar als die er riet meer werkt particulier dus ga mkrgen bellen.

Ook naar de verloskundige zou graag een caseload hebben maar de dichtstbijzijnde lijkt 25 km verder te zijn dus informeren of ze dat doen.

@manontuin66 wat goeden knap dat je gelijk stopt met roken, rookt je partner ook want dan zou ik die proberen mee te krijgen. Verder geen tips nooit gerookt. Behalve dat ik eens een luisterboek heb geluisterd "verslaafd aan liefde" hij heeft okk een boek geschreven over roken waar veel mensen baat bij hebben gehad, kost nog geen tientje. Ala je interesse hebt zoek ik het wel ff op.

@Chanbee wat mooi zeg spontaan zwanger, was het een verrassing voor je?

@spluuzy oww wat fijn die knaller zeg!

@Finca wat naar die onzekerheid en de lichte streepjes. Kun je anders een bloedtest bij de huisarts laten doen?

#symptomen : weinig honger, veel dorst, nog meer boeren, misselijk in de avond en weinig borstvoeding oja soms wat kleine krampjes of steken

#sporten ik sport niet wandel wel veel. Ben tov van het gewicht voor de bevalling van onze dochter 8 kilo lichter. Was zelfs 12 maar heb de afgelopen 3 maanden alle teugels los gelaten stom. Nu dus echt weer gezond en opletten want ik ben wel echt te zwaar. Vorige keer 2 weken na de bevalling op originele gewicht dat wil ik dit keer ook echt weer.
    Wil wel thuis buikspieren gaan trainen want mn rug is al 2 jaar niet goed meer die kan wel wat hulp gebruiken dus zolang het kan maar even wat oefeningen doen.
    En als mijn man weer beter (die is al heel lang uit de running vandaar mijn snoepen ook is wil ik wel savonds een keer naar zwangerschapszwemmen, yoga of gym gaan moet ik nog even overna denken.

#vertellen nadat het de eerste keer met 10 weken mis ging en we het net verteld hadden hebben we het de 2de keer pas met 12 weken verteld. Gaan we nu ook doen. Ik vond het verdriet wa familie had om de miskraam toen zo onwijs zwaar, er was veel steun maar ik voelde zoveel vedriet dat ik het liever alleen met mijn man had gedaan of pas de miskraam zelf had verteld zodat de teleurstelling en het verlies voor zeker de ooas en omas anders was geweest. Het wordt dus met de kerst. Vooruitlopend op dat het ooit moest lukken hebben we een boek laten tekenen met ons, overgrootouders en ooms en tantes erin verwerkt. Een boek voor onze dochter waarin uitgelegd staat dat ze grote zus wordt. Iets van 10 plaatjes van knuffelen met mijn dikke buik naar logeren bij opa en oma als we naar het ziekenhuis gaan tot knuffelen en spelen met de baby. Kijk er echt naar uit om het te geven (klinkt duur trouwens maar heb iemand gevonden die voor 5 euro per tekening alles heeft getekend zoals ik wilde).
    Het boek krijg te ze dus met de kerst. Of mijn buik moet te hard gaan oid dan misschien toch met sint. Maar de voorkeur ligt echt op kerst en 13 weken.

#testen ik doe 2 testen. Eentje vandaag en eentje voor te bewaren en op de foto (ik ga weer 9 maanden buikfotos maken) en dan wil ik een wat mooierr ipv de sensitest van vanochtend

#geslacht ik wil het dit keer weer niet weten en mijn man moet maar meedoen met die wens ;)

17. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Wil mijn testjes nog wel even showen vind het al aardig knal... vandaag 16 dpo:D:D:D

Attached Files:

Nvd likes this.
  18. MotherOfAnAngel

Sep 8, 2017
    2,764
    2,420
    113
    Female
    Maassluis
    BEVALLINGSLIJST 1 t/m 16 JULI 2022

1 JULI

2 JULI
    Koekie1 - 37 - 3e kindje

3 JULI

4 Juli
    Spluuszy - 37 - 4e kindje

5 JULI
    Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje
    Finca - 32 jaar- 1e kindje
    Honeymooner - 37 - 3e kindje

6 JULI
    MotherOfAnAngel - 27 jaar - 2e kindje

7 JULI

8 JULI
    Campus-35jaar - 2e kindje
    9 JULI

10 JULI

11 JULI

12 JULI

13 JULI

14 JULI

15 JULI

16 JULI

Totaal (7)
    Verrassingsbaby tot de bevalling(7)
    Nog onbekend /te vroeg(0)

Jongen (0)
    Meisje (0)

Afspraken:
    29-10 Roni7888 fertiliteitsarts
    10-11 MotherOfAnAngel intake verloskundige (mogelijk echo)
    11-11 Roni7888, 1e echo 6+2!
    12-11 MotherOfAnAngel, echo ziekenhuis
    22-11 Roni7888 intake verloskundige + echo?

Wil je op de lijst?
    Druk dan op reageer en haal de [QUOTE = ....] & [/ QUOTE ] weg aan het begin en einde van het bericht.
    Vul dan
    je uitgerekende datum en forum naam in & hoeveelste kindje het is.
    En of je een verrassing baby, nog onbekend of jongen/meisje krijgt.

19. Campus

Campus Bekend lid

Apr 15, 2013
    875
    1,133
    93
    Ja ik wil het heel graag weten:oops:

Roni7888 likes this.
  20. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Nog even mijn test van vandaag op 14 dpo na indrogen nog wat donkerder geworden dan op de foto

Attached Files:

Chanbee, Roni7888 and MotherOfAnAngel like this.

Share This Page