Ik kan me voorstellen dat je je drukt maakt, maar ik verhalen van dames met (veel) bloedverlies dat allemaal goed is gekomen. Ik duim dat er niks tussen komt bij de verloskundige en dat je vanmiddag geruststelling krijgt en alles goed is met je kleintje! Dikke digitale knuffel
Goedemorgen dames! Ik slaap slecht zeg! Jeetje, echt niet normaal. Voel me een zombie op het werk, zal vanmiddag eens een dutje gaan doen als ik thuis kom rond half 2. Vanmorgen was Moeders voor Moeders bij me met de informatie en het eerste blauwe krat! Doen jullie hier ook aan mee? Naast vermoeidheid en zere borsten/tepels, hier ook niet veel symptomen. Heb de hele dag door wel wat zeurderige krampjes, af en toe wat heviger. Dit geeft me dan ook direct een angstig gevoel. Omdat ik al bij de fertiliteitskliniek liep, maar uiteindelijk natuurlijk zwanger ben geworden, heb ik een eerste echo bij hen èn een eerste echo bij de verloskundige. Ik heb nu echo's met 7,5 week, met 9 weken en met 11 weken. Heerlijk! Gisteren ook alles al ingepland. Ik dacht dat de wachtweken tijdens een cyclus killing waren, maar dit wachten op die eerste echo is ook wel een dingetje.. Hoe is het met iedereen?
@Ploop fijn dat het is gelukt! @Luitje pfoe, ik snap dat het schrikken is. Hopelijk straks een mooie echo en dat blijkt dat het inderdaad maar een gesprongen vaatje is.
Dank voor jullie steun meiden. Wist gewoon even niet waar ik het anders kwijt kan. Ik heb ook heel veel verhalen gelezen en volgens mij is het echt 50/50. Het is mijn eerste echo dus heel spannend.
Ik duim voor je! @zwangerschapskleding: nog niet, vorige week paste m’n normale spijkerbroek ook nog wel. In de loop van de dag gaat ie wel vervelender zitten. Maar heb het liefst een jurkje met panty aan, dat gaat sowieso nog wel even.
Hier hetzelfde.. probeer niet te wegen maar wou het wel graag weten. Het vliegt er echt aan. Denk dat het stoppen met roken enorm meespeelt al heb ik het daar extreem lastig mee momenteel echt niet fijn
Ik duim voor je dat alles goed is en je een mooi hartje hebt gezien. Wat een spanning pfff... laat je t even weten? Dikke knuffel
Helaas het is niet goed. Sterker nog heel mijn baarmoeder ziet er niet goed uit. Met een uitwendige echo was wel een holte te zien passend bij de zwangerschap maar van binnen een rommeltje. Vanmiddag gaat ze overleggen met de gynaecoloog. Dat het niet goed zou zitten vind ik natuurlijk heel erg verdrietig maar heb ik me de afgelopen wel een beetje op kunnen voorbereiden maar dat mijn baarmoeder er zo uitziet en dat het een voor haar ontbrekend beeld is vind ik nu heel erg spannend.
Wat naar. Er was wel een holte maar geen vruchtzakje of vruchtje te zien? Dus het is wel zeker dat de zwangerschap niet succesvol is? Of is er nog wel een kans? Je baarmoeder een rommeltje klinkt ook niet goed... Dikke knuffel, hopelijk snel meer duidelijkheid wat er aan de hand is.
Inderdaad uitwendig wel een holte wat past bij de duur van de zwangerschap maar met de inwendige echo kon ze alleen maar een raar rommelig beeld zien. Ze zei wel dat het gewoon kon dat het al de miskraam kon zijn die op gang was en dat het er volgende week gewoon weer goed en schoon uit kon zien maar voor nu kende ze het beeld niet en wilde ze met de gynaecoloog overleggen. En inderdaad geen vruchtje oid te bekennen.
Oh wat vreselijk @Luitje Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel wat duidelijkheid wat er precies aan de hand is.
Ah wat klote, @Luitje! Hopelijk is het dan iig nog zo dat het volgende week weer oké is, rommelig beeld klinkt ook gek..