Nou toeval of niet.. ik net met plassen ook bij afvegen een streepje rood ik weet dat het niks hoeft te betekenen maar je schiet toch direct in standje paniek
Oei ja, ik schrok ook. Ik heb even gebeld en ze stelde me gerust. Waarschijnlijk een adertje. Aangezien het heel licht roze was en nu niks meer. Even in de gaten houden. Net ook even bij de huisarts geweest ivm erge misselijkheid en niks kunnen eten. Mijn urine is gecheckt en mijn lichaam is blijkbaar met mijn reserves begonnen. Ik zit tegen het randje om opgenomen te worden zei die?? Wauw had ik totaal niet door. Nu zetpillen mee gekregen en ik moet opknappen, anders weer urine brengen
Jeetje dat is schrikken zeg. Heel veel beterschap! Hier was het wel echt helderrood, beetje soort van slijmerig.. Ik ga het even in de gaten houden.
Ik heb dat ook gedaan, althans geappt waarna ze mij direct terugbelde. Het hoeft niks te zijn, maar ze kunnen je wel geruststellen. Zeker even bellen! Zorg goed voor jezelf (zie nu pas je latere post)!
Hier vandaag een goede echo gehad, inwendig was niet nodig. Direct al een goed kloppend hartje gezien. Geschat tussen 6 weken en 2 dagen en 6 weken en 4 dagen, zelf ingeschat op 6-en halve week vandaag dus dat komt aardig overeen. Alles zag er goed uit, ze denkt dat de bloedingen er waren doordat de slijmvliezen nu meer doorbloed zijn. Volgende week blijft onze afspraak staan, heel fijn.
Hey meiden, leuk die goede echo’s!♥️ Voor degene met bloedverlies, ik zou ook even bellen maar zeker panikeren, is 99 vd 100 keer idd een adertje of dergelijke. Ik heb daarnet ook mijn eerste echo gehad ♥️ Heb eindelijk het gevoel dat ik echt blij kan zijn. Vruchtje is 1cm groot en perfect op schema 7w1d volgens de inseminatie. Binnen 10 dagen mag ik opnieuw op controle. Hopelijk de anderen ook nog goed nieuws ♥️
Wat fijn van alle goede echo’s! En wat maakt het toch veel uit met wat voor apparaat of welke instelling de echo gemaakt wordt. Die van mij was qua grootte echt 8 weken, maar ze had zo ontzettend niet ingezoomd dat het heel klein leek. Naja heb over 2 weken de termijnecho en dan is er veel beter beeld! Qua bloedverlies: hier ook rond 6/7 weken roze/bruin slijm gehad. Altijd schrikken, want dat wil je gewoon niet zien.
Wat een mooie echo’s fijn om te zien dat het goed zit daarbinnen! Ik moet nog even afwachten, moeilijk haha
Wauw, mooie echo’s zeg ❤️ en @misslisa ahh wat pittig, veel sterkte! Hopelijk knap je wat op zodat je weer iets kan eten..
Bel gewoon even gewoon bellen met de vk meis, misschien kan je ook wat eerder spieken als dat je gerust stelt.
Wat naar dat je zo beroerd bent. Hopelijk gaan de zetpillen werken en knap je snel op. Lijkt me vervelend om opgenomen te moeten worden.
Dit is ook wel heftig zeg. Hopelijk knap je snel wat op want opgenomen worden is niet de bedoeling natuurlijk .