Oh ja, eigen verwachtingen... Daardoor vallen vaak dingen tegen hé. Maar toch wat meer interesse zou leuk zijn. Mischien komt dat nog als ze die zorgen wat opzij zetten. En je kindje komt gewoon dus ze wennen er maar aan Wat goed dat je dit deelt eigenlijk. Veel mensen hebben hele nare ideeën bij jeugdzorg. Fijn dat jullie evaring prettig is.
Kijk aan. Weer wat geleerd! Ik blijf gewoon wel een beetje uit de buurt van ze. Daar voel ik me prettiger bij.
Ik had dus besloten toch maar suprimal te gaan halen, maar door leveringsproblemen is het nergens te krijgen Nu dus toch maar zonder en het even uitzitten
Nee ik ben dus echt al bij zoveel drogisterijen geweest en gebeld, maar geen een heeft ze op voorraad! Ben benieuwd wanneer ze weer komen maar zal voor ons wel te laat zijn
@Erzi o aambeien weet er alles van!! @GroeneBomen jeetje meid dit is echt niet tof gewoon je zit al in een rouw periode en nu dit nog wat zeg je man er van? @Bittersweetsymphony wat fijn een goede echo!! @Lilium o ik werk ook bij mensen de een kat hebben vind dat al rete eng! @Bibimsl wat fijn ook weer een goede echo! @Milou94 ook jij mooi weer een goede echo @Myjune wat een mooie echo!!helder beeld ook @mamamarloes gefeliciteerd!! @bluedrake neem je tijd meis!! @ meiden die misselijk zijn hopelijk hebben ze snel het middeltje weer leverbaar!! nou ben weer bij had gister een pokke dag op werk me planner geef me clienten moet eerst dichtbij werken dan ver weg en wil dat ruilen nee mag niet dus morgen me baas mailen ben er klaar mee gewoon ga ook vragen of ze me bel want ga maandag me zwangerschap bekend maken...en morgen doe ik het 12 weken dansje!!!
weet je ze is net begonnen en ze moeten niet een toon tegen mij aan slaan in de mail maar maandag gaan ze het ook horen van me ga terug naar me contract uren en niet meer er boven werken heb ik altijd gedaan maar doe ik niet meer
@mamamarloes ik heb net kunnen bestellen bij medicijnen.nl Nu maar hopen dat het ook echt binnen komt haha maar ik hou je op de hoogte! En net erna appt m’n zusje dat ze daar bij de Etos genoeg hebben liggen (in Made NB, weet niet waar je woont haha). Maar je kan dus ook proberen te bellen naar drogisterijen in de buurt! @priscilla1987 groot gelijk hoor. Zwanger of niet, normaal omgaan met mensen hoort toch gewoon?
Als we via de huisarts hadden gevraagd kwamen we ook niet uit bij de jeugdhulp. Maar goed kinderarts was zeer tevreden over deze orthopedagoog met aandacht voor voeding. Dit wisten wij ook niet dat t om jeugdhulp ging, was wel even 'huh' bij de papieren die thuis kwamen. Ze helpt ook met afbouwen borstvoeding. Vond t heel sympathiek, kreeg zelfs een condoleance kaart van haar opgestuurd. En voor haar ook wel fijn, dit is geen zwaar dossier natuurlijk dus we hebben het ook echt gezellig. En mbt eigen verwachtingen, ik heb er wat mee gedaan. Ik kon teleurgesteld blijven of het omdraaien en niet afwachten. Ik heb haar van alles verteld over de komende echos en hoe rot t voelt dat rouw zo dichtbij geluk staat. En...ze luisterde echt.
Ik begreep dat de stof tijdelijk niet goed verkrijgbaar was. Zal ook voor Emasafene zijn, want begreep dat die in tabletvorm ook lastig te krijgen is op het moment. Hopelijk eind oktober dan inderdaad weer terug in de winkel, ik heb nu 3 doosjes besteld en dan kan ik even een maand vooruit. Hoe gebruiken jullie het, inderdaad ‘s avonds voor het slapen gaan of juist in de ochtend?
Ik heb ook suprimal ja, Schoonzus had nog een doosje, dat vul ik aan met pyridoxine. Zodoende is het nu emesafene… en schoonzus vond zowaar nog 4 doosjes gisteren bij de kruitvat. Dus ik ben tot 12 weken voorzien alst goed is.. wat een ramp het dat het nergens te krijgen is… ik heb ook echt stad en land afgereisd ervoor!
Ik gebruik het ochtend en middag, althans, als ik had, spaarzaam omgegaan met mijn laatste stuks..nu al ff niets meer, op mijn socials gevraagd of mensen wilde kijken, geen succes! Maar thanks to @Rosje83 nu 3 doosjes besteld
Emesafene idd ook niet leverbaar. Ik had er 10 gekregen van de huisarts en zou er nog 20 krijgen. Die zijn al 3 weken niet leverbaar. Suprimal daarvoor ook al niet. Ik heb wat dat betreft echt geluk dat ik met deze zwangerschap zoveel minder misselijk ben. Ik heb nu al ruim 1,5 week niks meer gebruikt. Ben savonds nog wel flink misselijk, maar dan ga ik gewoon op tijd naar bed. Ik eet nog prima, dus die misselijkheid neem ik er maar bij. Het hoort er toch ook een beetje bij en als dat vol te houden is, doe ik het liefst zonder medicijnen. Maar als het net zo'n zwangerschap was als bij m'n zoontje, had ik een probleem gehad. Dan had ik me denk ik ziek kunnen melden op m'n werk. Gelukkig hier dus niet het geval. Hopelijk is het bij de rest ook vol te houden of anders te vinden.
Jeetje last van misselijkheid heb ik niet.. ik loop wel leeg via de onderkant. Ik twijfel om de vk te bellen. Ik houd namelijk niks meer binnen.. enorme krampen op de wc, stort vloed aan kak en dan kapot gaan van de pijn door die aambei.. ken net zo goed mijn banaan niet opeten maar gewoon ergens anders in duwen man man man