Ik heb goede hoop, zo heb ik ook bloedverlies in m’n eerste zwangerschap gehad, bleek een hematoom buiten het vruchtzakje te zijn. Zolang het minder wordt i.p.v. meer en geen/weinig kramp gaan we gewoon uit van het positieve
@bluedrake Zo dat is inderdaad nog lang wachten, maar gelukkig wel vandaag. Ik duim met al mijn duimen voor je, en hoop dat je vanmiddag toch een mooie echo mag hebben ook al verwacht je het niet. En dan gewoon die van morgen ook laten staan hoor, zodat je morgen nog een keer kunt kijken voor je eigen gevoel!!
@bluedrake pff wat stressvol en zenuwslopend voor jou. Hopelijk is het snel 14.10 uur! En hoop ik dat het een goede echo wordt. Heeel veel sterkte. Ik denk aan je!
@bluedrake gelukkig kan je over een paar uurtjes al terecht. Ik duim voor je dat het niks ernstigs is!❤️
Ja hier bij beide rond deze termijn 11/12 weken ook nog een bloeding gehad. Ja was wel snel over. Ik duim mee!
Heel veel succes! Hopelijk zie je momenteel een prachtig kloppend hartje en een kindje wat het goed doet. Denk de hele tijd al aan je. Mijn duimen draaien