@bluedrake wat fijn dat alles goed was hopelijk stelt het je gerust Namen nog niet aan begonnen ben inspiratie loos
@bluedrake oohh wat een opluchting zeg! Super dat ze nu ook uitgebreid de tijd voor je kon nemen. Hopelijk heeft het iets van je stress weggenomen! Babynamen wacht ik mee tot we het geslacht weten.. Scheelt weer een paar namen bedenken
Goedemorgen nou dan heb ik vakantie ben ik al zo vroeg wakkerheb ik nou altijd in de zwangerschappen begin nu al vroegof een stukje zenuwen voor vanmiddag hoe me dochter ga reageren
@priscilla1987 laat je het ons weten inclusief echo foto?? Ik ben echt heel benieuwd!! Veel plezier alvast
Wat snel! En fijn, gefeliciteerd met de goede uitslag Ik zit as we speak (een eeuwigheid) te wachten om bloed te laten prikken voor de NIPT
Heel veel plezier en succes bij de echo. Leuk dat je dochter mee gaat. wie o wie herkent dit. Herken het namelijk niet van de andere zwangerschappen. Ik heb echt pijn in mijn linkerlies. Het is zelfs zo dat ik regelmatig mank loop.
oke dank je wel. Ik heb het al vrij snel in de ochtend het is nu zelfs zo dat ik nu op de bank ligt met pijn in mijn buik en onderrug. Ik kan wel huilen van de pijn
Ik heb weer wat pagina's gelezen. Wat goed om zoveel goede zwangerschappen te zien Ik sta op deze lijst met een sterretje. Ik wilde even laten weten dat ik meteen weer zwanger ben geworden. Nu begin juli uitgerekend, hopelijk blijft het dit keer allemaal goed gaan.