Oooo ik hoop ook de nipt uitslag einde van de week te hebben!!! Ga keihard duimen… ik reed vanmiddag naar een oliebollen kraam.. de kwijl liep uit mijn bakkus.. 10 gehaald.. heb er 2 op, maar hunker naar ze allemaal
@GroeneBomen is het bruinverlies al weg kan stress zijn hè denk goed aan je eigen @mamamarloes fijn dat de nipt goed was Dames hebben jullie ook dat jullie snel moe zijn vooral trap lopen is hier een gedoe.hier begin de buik ook te groeien zal straks foto maken.ik moet alleen in de nacht vaak plassen zie dan maar weer is in slaap te komen.. Mijn man was op zolder bezit hij zei kan het baby bedje naar beneden ik zei nee joh veel te vroeg
Ik ben uitgeput als ik traploop . Als ik de was doe, zit ik op een krukje voor de wasmachine. En zoveel mogelijk dingen ga ik bij zitten. Fijn dat de NIPT uitslagen goed zijn . Ik moet nog steeds een afspraak maken voor het bloedprikken, maar ik durf niet alleen en als ik kan, kan manlief niet mee . Ik voel de afgelopen twee dagen steeds een klein kriebeltje onderin m'n buik en ben me echt aan het afvragen of dat de kleine al is.
Hier op de fiets merk ik het vooral dat het lijkt alsof ik geen conditie meer heb Wat fijn zeg de eerste goede nipt uitslag! Ik heb dit weekend redelijk wat afleiding gehad, nu begint het nadenken over die uitslag weer En dat kan nog wel langer dan een week duren, super...
Thanks meiden! Geeft inderdaad een geruststelling ❤️ Hier ook snel buiten adem, had al beroerde.conditie, maar nu tandje extra hihi wel is de misselijkheid zo goed als weg, dat weeïge de hele dag, zooo fijn! Ook al minder moe!
Begrijp je heel goed. Ik moet wel werken deze week, toch hoop ik ergens dat ik snel de uitslag krijg (en dan met goed nieuws) het kan ook pas een week later komen en voor mijn gevoel dat duurt echt 3 jaar.
Vandaag de eerste verjaardag gehad zonder papa... god wat dubbel. Geweldig om mijn kind zo te zien genieten maar tegelijkertijd ook tranen bij mij en mam... papa genoot zo van verjaardagen en van de jongens... en juist daarom hebben we het bewust gevierd. De eerste maand zonder papa is bijna een feit. Merk dat de rouw nu meer in golven komt ipv constant aanwezig is. Ik kan mij goed overgeven aan die golven. Ik huil als het mij ineens aanvliegt, maar heb ook ruimte om omhoog te kijken met een glimlach en te zeggen 'ik had een mooie middag'.