@Erzi bedankt voor de tips! Niet helemaal leegdrinken is iets dat mij wel aanspreekt iig ik ga het proberen
Ik merk wel dat ik echt wel een beetje onzeker ben, zou zo graag even binnen in m’n buik spieken of de kleine het nog doet. Maar moet toch nog ruim een week wachten op de 13 weken echo! Ik ben ook bang om een angelsound te kopen, stel ik vind de hartslag niet. Dan ben ik helemaal in paniek vrees ik.
Precies hetzelfde hier, terwijl we het wel dit weekend met de verjaardag van onze dochter aan onze vrienden en familie willen vertellen, voelt zo dubbel Volgende week donderdag pas weer een echo..
Heb een beetje vertrouwen lieve meiden! Achteraf ga je het jammer vinden als je nu niet meer geniet. Natuurlijk kan het altijd mis gaan maar je druk maken terwijl de kans veel groter is dat het goed zit is zo zonde
Dames hier was alles gelukkig goed! Baby is weer enorm gegroeid, we hebben even mogen kijken en er was niks geks te zien. De verloskundige was erg te spreken over wat ze zag haha. Maar dat hoor je wel bij de 13 weken echo.. zei ze Wat een opluchting zeg, ik krijg weer lucht!!
Ik vind die dingen ook spannend hoor. Daarom ga ik er geen een aanschaffen, maar kan me voorstellen dat sommige er juist baat bij hebben. Hopelijk trek je het de komende week nog en valt alle spanning zo van je af ♡
@mamamarloes gefeliciteerd met je man! Hopelijk hebben jullie lekker gegeten @Erzi Ik woon in Spoiler: Woonplaats Spijkenisse , anoniem ben ik toch niet met mijn verhaal, dat is te herkenbaar haha. En inmiddels ben ik wel op zo'n termijn dat ik het ook minder vervelend zou vinden om herkend te worden hoor
Yessss een jongen (TOCH??? ). Wat leuk! Ik ben even het geslacht van je andere 3 kwijt eigenlijk, wie komt er in de meerderheid of wordt het een gelijkspel?
In de balk erboven heb je dat plusje staan in dat 'spraakwolkje'. Dat is invoegen, en dan kun je een spoiler. Die geef je een naam (ik deed "woonplaats") en dan kun je tussen die haakjes je spoiler typen. Ik zou zeggen, probeer het met je eigen woonplaats