Wat super leuk @Rosje83. Ik was al benieuwd hoe de feestjes geweest waren. Er was nog iemand met een gender reveal toch? Was het niet @ZoeteAardbei?
Wij doen het in delen, mijn man vind het niets zo groots een gender reveal. Vandaag voor zijn zus gezin en moeder 2 rook/confetti kanonnen afgeschoten, te leuk die reacties!❤️
Super leuk! Wij hadden alleen onze ouders, broers en zussen uitgenodigd, maar bij elkaar is dat gewoon 17 man Was alsnog druk dus
Nou hier ook geen helium erin hoor. Gewoon lucht erin en maar hooghouden Hier ook geen afgezaagde versiering idd. Wat gouden vlaggetjes en een hello baby slinger met gouden letters. Verder vooral mooie hapjes en gezelligheid Zie fotootje van de cupcakes. Niet heel duidelijk maar geeft een beetje een idee. Ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben! Spannend hoor ❤️
Oh ja super leuk! Fijn dat jullie ook een leuke dag hadden. Ik had ook cupcakes gemaakt met echt blauw en roze, maar hele zachte kleurtjes. Het was super gezellig, totaal geen spanning ofzo. Wel heeeeel leuk dat de gokjes een beetje 50/50 waren! Erna alle vrienden enzo geappt, het was helemaal prima zo. Ik weet als we iedereen uitnodigen die echt dichtbij ons staat dan is er makkelijk 35 man en dat vonden we echt teveel Dus dit was perfect.
Ja snap ik hier kwamen we op 20 man. Uiteindelijk heel knus met 7 gevierd. Ouders en mijn oma het was precies zoals we wilden. Ja cakejes waren ook in verschillende soorten met blauw en roze en dan een roze binnenkant. Zoo cute Fijn dat jullie een relaxede dag hebben gehad
Ahhh ik dacht al waar is je berichtje haha! Gefeliciteerd ❤️ ❤️ echt genieten zeg! De meidengroep wordt al mooi groot
Yoghurt krijt ik helaas niet weg maar moet mezelf misschien gaan dwingen. Eiwitten zijn ook zo belangrijk! Haha
Wat vervelend dat je je zo voelt die spanning elke keer is echt niet leuk. Maar wat je zegt: sommige voelen nog helemaal niks op je termijn. Ik heb even niet helder, maar wanneer mag je weer voor controle/echo?? ❤️
@Milou94 gefeliciteerd met je goeie uitslag!! @2jongensmama ga je nog een geslachtsbepaling doen of hou je het een verassing? Ik lees wisselende verhalen over de baby al voelen. Vanaf wanneer voelde jullie je baby bij de eerste zwangerschap?
Het nu al voelen is echt snel hoor. Volgens mij had ik bij m’n dochter ergens tussen 17/18 weken. Nu denk ik soms iets te voelen maar het zijn er 2 dus het is denk ik niet gek om het wat eerder te voelen. Er zijn vrouwen die het las voelen na de 20 weken, dus don’t worry hoor
Over kleine 2 weken hebben we geslachtsbepaling! Hier bij de eerste rond de 20 weken en bij 2&3 rond de 19 weken. Nu twijfel ik af en toe of ik al wat voel maar ik wil vooral vraag. Had 3x ook de placenta voor en nu achter! Dus hoop wel wat eerder echt wat te gaan voelen
Als ik echt heel stil op de bank lig dan voel ik weleens plopjes.. maar moet ik heel goed concentreren. Ik heb vannacht gedroomd dat er een piemel aan de baby zat zou t een voorspellende droom zijn ?
Ja met 14 weken de baby voelen is ook wel snel al, ik nu dus zelfs al rond de 12! Moet mezelf er ook niet gek mee maken, je hebt het toch niet in de hand. Zo leuk al die pretechos, ik ben ook enorm benieuwd!