Ik ben blij dat het bijna weekend is, heb vandaag wel een rustige thuiswerk dag gelukkig. Hoop tussendoor ook nog even te kunnen sporten (heb stiekem gewoon gelijk mn sportlegging al aangetrokken want die zit zo lekker ). Maandag de geslachtsbepaling, ben echt heel nieuwsgierig. Ergens ook een gek gevoel dat dit de laatste keer is dat we dit allemaal meemaken. We willen zeker geen vierde kindje meer, dus echt bewust nu toch proberen te genieten. Ik voel het kindje nog steeds wisselend, ene dag heel sterk, andere dag maar heel weinig. Probeer mij maar vast te houden aan de goede echo's en dat ik woensdag het hartje nog heb gehoord.
Zo fijn dat je het kindje soms voelt ❤️ Dat moet vast een geruststelling zijn. Ik kan niet wachten om dat te voelen! Ik herken wel je onzekerheid. Het maar vast moeten houden aan de vorige echo dat het toen goed ging. Nog steeds erg lastig.
Dan zal de jouwe er wel snel aankomen niet? Wat is de wachttijd dat ze aangaven? Ik weet hier namelijk dat het Max 7 kalenderdagen is.
Ik vind dat zelf super moeilijk na het hele traject en de ontelbare tegenslagen. Ik probeer te denken ach zal wel niets zijn. Maar heb dat helaas het afgelopen 1,5 jaar vaak gedaan en het was telkens wel een probleem, dus ik durf het gewoon niet meer te denken. De baby was ook woensdag weer zo rustig. Ik ga dan altijd twijfel: misschien is er wel iets mis met het kindje.
Je twijfels zijn heel begrijpelijk maar nergens voor nodig. Hier ook iemand met pcos en ook behoorlijk wat tegenslagen de afgelopen jaren. Dat de baby een keer even rustig is betekent het alleen maar datie op dat moment lekker lag te slapen. Ik heb hier ook 2 echos gehad met complete angst omdat mini niet wilde bewegen. Met de 13w echo was die niet stil te krijgen en was de verloskundige pas na een uur klaar met meten
Ik heb nu op 10, 11 en 12 weken een echo gehad en met 11 en 12 weken was die een mini beetje aan het wriemelen, maar stopt vanaf het moment dat het echo apparaat op het goede punt staat. Dus ik hoop dat het met 13 weken wel wat anders is, maar mogelijks ook gewoon niet. Helaas is PCOS niet het enige dat onze ‘plannen’ wat bemoeilijkt heeft. Er werd ook een voorstadium van baarmoederhalskanker vastgesteld. Bij elk onderzoek dacht ik ‘zal wel niets zijn’ en toch buiten alle verwachtingen van de artsen een slecht resultaat. Dus dat is ook een grote reden waarom ik niet meer in ‘het zal wel niets zijn’ geloof.
Meid ik snap je helemaal. Hier 3 jaar voorstadium bmhk en meerdere (laparoscopische) operaties ondergaan om van alle gezeik (endometriose,verklevingen etc) af te komen. Wat ik bedoel te zeggen is dat het onwijs begrijpelijk is hoe je je voelt, God weet hoeveel tranen ikzelf heb gelaten in de afgelopen 10 jaar. Dus ik wil je gevoel absoluut niet bagatelliseren ❤️ maar probeer hoop te houden, jouw rust komt echt wel. En kalme babys bestaan ook veel sterkte en liefs
Hier een goede NIPT uitslag Vorige week donderdag geprikt. Zo blij, misschien moet ik nu toch maar gaan geloven dat er 2 kleintjes bij gaan komen..
Denk dat we allemaal kampen met die verschrikkelijk onzekerheid. Het is echt vreselijk! Ik had woensdag na inwendig onderzoek geen bloedverlies en de gyn zat echt met vraagtekens te kijken waarom ik er was. 13 weken echo gisteren was ook inwendig. Ze heeft flink op mijn buik staan duwen/schudden om de baby gedraaid te krijgen. Ze zag een verkleving in mijn baarmoeder ( door een eerdere curretage wss ).. maar ik had ook geen bloedverlies erna. Dat gaf mij hoop.. vanochtend een orgasme gehad ( geen seks ) en sindsdien weer bloed verlies. Denk wel t meest van alle keren. Nog steeds niet dat het eruit loopt of dat ik wat in mijn onderbroek moet doen om op te vangen. Maar met afvegen zie je t. mij word zooooo gek ervan. Ik zag namelijk de top van de berg om te genieten maar dit is nu alweer ver te zoeken. Gekkkk word ik ervan
Hoop op de zwangerschap heb ik op zich wel, maar van de nipt test wordt ik heel angstig en zenuwachtig. Ik denk dan ook dat alle gebeurtenissen veel te recent zijn waardoor het gewoon onmogelijk is niet te voelen wat ik voel momenteel. Ik ga het gewoon even moeten ondergaan voor de komende week nog.
Ik heb vandaag het eerste kleertje geknipt. Regenbogen stof, met een bruine stof voor het strik mutsje. Die ga ik zo onder de naaimachine gooien.. ❤️
Ja het viel mij net ook al op! Je zou bijna zeggen dat het mooi weer was vandaag Ik heb trouwens helemaal nog niet verteld dat ik dinsdag weer tante ben geworden van het mooiste nichtje ❤ Mijn zusje is bevallen van haar dochter! Het is wat dat betreft een topweek voor ons met alleen maar leuke dingen en goed nieuws!