Ah ik snap je gevoel, ik denk ook steeds dat ik zeur.. maar je mag zeker zeuren! Het is gewoon echt niet leuk!
@priscilla1987 dankjewel. Er worden zulke leuke dingen hier gedeeld en dan kom ik met mijn gezeur aan. @Erzi lief, het is zeker niet leuk en soms echt lastig! PS: wat een ontzettend leuk pakje zeg!
lijkt mij zo leuk om dit te kunnen. Is het moeilijk? Moet mij hier ook maar eens een keer in gaan verdiepen.
@Erzi Wat ontzettend leuk zeg! Ik ben begonnen aan een shirtje voor de baby, maar echt super basic. Heb paar naailessen gehad maar door omstandigheden ging dat niet verder. Nu sinds 2 weken weer begonnen en vind het echt zo leuk! En als ik dat van jou zo zie, heb ik er alleen nog maar meer zin in! Hier in het dorp zit een grote stoffenwinkel, dus kan m'n hart ophalen als het nodig is. Maar eerst nog maar even wat meer dingen leren . En ook eerst maar weten wat het wordt. Heb hele leuke stofjes liggen (van andere projectjes), maar vind ik veel meer gericht op meisje. Nu wel een enigszins neutraal shirtje aan het maken. Hier ook een wat druk weekend. Manlief is weer op reis, dus moet alles weer zelf doen komende 1,5 week. Gelukkig weet m'n omgeving het nu in tegenstelling tot z'n vorige reis. Maar laatste tijd wel weer sneller duizelig sochtends en vermoeider. Dus nu vanavond al bezig alles voor morgenochtend klaar te leggen, zodat ik morgen alleen nog maar het noodzakelijke hoef te doen.
Je zit nog zo in de rouw en het gigantische gemis. Hele spannende zwangerschap voor jou. Zo moeilijk Mijn vader heeft zn leven geleefd. Jullie mooie zoon nooit de kans gehad door die €@*(%&#*@ Hirschsprung. Ik vind het ook zo vreselijk spannend voor jullie. En ga mee huilen als je typt na de geboorte 'we hebben een poepluier!'
Nee, daar word ik helemaal beroerd van. Ik eet wel hoor, maar met tegenzin. Brood gaat nog redelijk. Als ik echt een hele slechte dag heb dan doop ik brood in bouillon en kan ik t in 1 keer doorslikken. Ik boer ook de hele dag door. Gewoon genant. Bij de jongens deed ik t goed op cola,maar t is nu 1 slok en enorme boer. Dus dat is ook niets omeprazol ook al in huis. Maakt de maag wel wat rustiger qua boeren
Ik van niet.. maar ik heb het ook moeten leren natuurlijk. De patronen die ik gebruik zijn wel goed met uitleg.
@MKH ik bestel mijn stoffen online omdat ik alleen bio stoffen wil gebruiken ( betere kwaliteit en zachter ) . Dus ben vaak tussen de 20a25€ per meter kwijt. Deze regenboog stof heb ik al een jaar in de kast liggen voor “als” . het is erg verslavend. Ik maak altijd jassen voor mijn dochters, veel rokjes, jurkjes etc. Ik heb laatst 3 grote big shoppers verkocht. Maar heb veel stoffen bewaard, zowel voor jongen als meisje.. dus even geslacht afwachten.. dan kan ik los wbt naaien
Ik kan nog geen knoop aan een shirt naaien (dan kijk in mama lief aan) ben er altijd jaloers op dat mensen zo handig zijn haha
Zo nu kom ik een dagje niet hier en kan ineens weer 4 pagina’s bijlezen @Christiana bijzonder om nu weer een wiegje te hebben. Lijkt mij zo moeilijk na het verlies van je jongste.
Lieve @Christiana ik moest even slikken bij jouw berichtje. Heel veel sterkte om daarnaar terug te gaan, lijkt me heel heftig. Ik duim met al mijn duimen voor jou dat je dit keer met goed nieuws naar buiten loopt! ♡ @bluedrake Gooi lekker je onzekerheid hier, ik denk dat we het allemaal herkennen! Ik ben blij als we dalijk op de termijn zitten dat je die guppies lekker voelt schoppen, maar ook dan zal de onzekerheid blijven als het even een dagje rustig is..
IK BEN KLAAR MET DE CASUS!! En nog een uurtje eerder dan gehoopt ook Nu alleen nog durven te verzenden, ben zo bang dat ik vannacht ineens iets bedenk wat toch anders moet Hier hebben jullie echt helemaal niets aan haha, maar ik moest het gewoon even kwijt.
Haha zo herkenbaar! Maar gewoon opsturen, het komt vast goed! @Erzi Ik durf online niet zo goed aan omdat ik er nog te weinig verstand van heb. Dan ben ik bang dat ik qua kleur of materiaal helemaal verkeerd zit. Ik weet niet in hoeverre deze stoffenwinkel biostoffen aanbiedt, maar er is wel veel variatie. Het is een begrip in de verre omgeving hier. Ik hoop dat ik met deze naailessen een hoop kan leren, zodat ik straks ook lekker los kan en niet afhankelijk ben van instructie! En misschien dat het lukt om ergens een plekje te maken in huis waar de naaimachine kan blijven staan. Momenteel staat hij in de trapkast en het is dan elke keer een gedoe weer om hem er ook uit te halen.
Ga je toevallig naar javro? Daar rij ik altijd 45 min voor. Haha. Zo'n mega grote en fijne winkel. Heb van de week net 2 surprises genaaid. Voor de baby nog niks, maar dat koop ik liever denk ik