bloedverlies af en aan, krimpende buikpijn, uitstraling richting m’n anus. Vooral pijn na het eten in m’n buik (had bloed in m’n buikholte zitten).
@sophia89 Wat ontzettend rot zeg . Sterkte! @mamamarloes Wat fijn! Zo'n geruststelling! @Milou94 Heb ik ook inderdaad. Steeds aan de linkerkant. Weet nu even niet precies hoe hoog, maar het voelt wel weer als ovulatiepijn. Had ik de vorige zwangerschap ook, maar geen idee wat dat precies was. Nu ook niet... Voelt raar... @Bloem36 Hopelijk morgen een mooie echo! Stolsel klinkt niet fijn... Maar misschien een vanishing twin? Pfft, ik ben hier vooral echt zo enorm moe... Ik kan de hele dag wel slapen... Helaas gewoon weer werken, maar het is me al een paar keer door het hoofd gespookt om me gewoon ziek te melden....
@Bloem36 pff nee wat onzeker allemaal zeg. Ik ga duimen voor een goede echo! het eerste trimester is altijd een vervelend trimester vind ik. Al die onzekerheid. Gelukkig hebben jullie @GroeneBomen en @mamamarloes al een goede echo in de pocket. Op naar nog meer goede echo’s!
Nee stolsels is echt heel erg schrikken inderdaad! Als ik even geen bloedverlies heb probeer ik vertrouwen te hebben en mezelf er aan te helpen herinneren dat ik dat bij 1 van mijn goede zwangerschappen ook heb gehad (bij . Maar het is vreselijk(50% kans dat het fout zit, hopelijk zit ik bij de andere 50%). Ik ben echt aan het aftellen tot de echo. Ik ging express om 20.45 al naar bed om te slapen zodat de tijd sneller gaat dat was een hele goede grap blijkbaar..want natuuuuurlijk kan ik niet slapen door het gepieker hihi
Ah dikke knuffel voor jou hoop voor jou dat je snel weer een mooie test en goede zwangerschap mag hebben
Ok volgens mij ben ik ver bij Vandaag crematie gehad zaten op balkon ik dacht dat ik flauw viel zo warm wou liefst naar buiten maar het zakte gelukkig..daarna nog gewerkt maar mocht eerder weg morgen een lang dagje van 9 tot 4
@Bloem36 heel veel succes vandaag! Duim duim! @priscilla1987 klinkt weer als een heftige dag. Kende je de overledenen goed? Wat een gemis zoveel mensen uit een dorp.