Ik ben zelf ook in mei geboren (ben nu bijna op mn verjaardag uitgerekend ) en toen vielen volgens mijn moeder de mussen van het dak. Ik zou dus kiezen voor een paar korte mouwen rompers en paar lange mouwen. Maar het kan ook rustig maar 10 graden zijn in mei, soms vriest het zelfs nog 's nachts. Dus lekker shoppen
Weet niet of ik dat hier nou had benoemd. Maar zelfs mijn 8,5 ponder met 55 cm kon bij de geboorte nog Noppies maat 50 aan de eerste 2 weken. Dus altijd wel handig om een paar pakjes in 50 te hebben.
Mijn 8 ponders met 54 cm kreeg ik echt no way in maat 50 noppies, al zou ik willen, dat was naveltruitjes, knoopjes die niet dicht konden en broeken tot op de knieën en veeeel te strak. Noppies viel hier echt reuze klein, maat 56 was al op het randje. Überhaupt paste niks in maat 50, maar maat 56 noppies waren ze na een week ook al uit. marmarcopenhagen wat over het algemeen ruim valt paste maat 50 ook niet. Maat 56 wel en echt wel paar weken kunnen dragen. Ligt dus toch heel erg aan de bouw van je kindje. Ik koop in ieder geval niks in maat 50. Zonde van het geld en als ze klein wordt geboren is het zo in huis.
Hier ook een 9-ponder met 52cm die de eerste 2 weken nog wel 50 heeft aangehad. Wel combi met 56 ook. Zou altijd iets in huis hebben, maar als je te weinig hebt is het snel gekocht. Wij hadden voor m'n zoontje ook te weinig rompers, dus snel bijgekocht (saaie witte, zo'n spijt van achteraf, er waren zoveel leuke kleurtjes ). En qua korte of lange mouw, ook daarvan allebei en bijkopen wanneer nodig. Mijn zoontje is eind juli geboren toen vielen de mussen van het dak. Jaar later z'n verjaardag zaten we binnen omdat het buiten te koud was. Daar was al geen touw aan vast te knopen, denk dat dat met mei niet anders is .
Haha ik ben dus ook uitgerekend rond mijn verjaardag maar ik vind mei altijd lastig of ik heb mijn verjaardag zwetend buiten of binnen omdat echt bagger weer is
Nou hier sinds gister in de ziektewet heb vandaag een kuur gehad van de dokter.bel me cliënt op waar ben je ik zei ik ben ziek bel me werk maar op... Hier alleen zo moe Sinterklaas weekend.manlief moet volgende week weer gaan werken na drie jaar sta die buiten te roken als een ketter kwam die rook in me verkeerde keelgat.ik zei jij ben een mooie stop met die troep.dit is ook niet goed voor mij. Maakte me gelijk zorgen maar gelukkig kan een klein beetje geen kwaad.im lig nu op de bank en doe niks meer vandaag.. Sorry voor me geklaag hoor.. Ik ga volgende maand flink shoppen voor de kleine man
Ik heb me gisteren flink uitgeleefd voor de kleine wat zijn de meningen over 2e hands kleding? Ik zie op marktplaats veel kledingpakketen aangeboden. In het kader van duurzaamheid ben ik daar wel echt een voorstander van. Ik ben er alleen niet uit of ik onze eerste ander mans gedragen kleding kan laten dragen..
Ik ben erg fan van kleding pakketten. Koop heel veel tweedehands. Wel enkel spullen die ik kan wassen of goed schoonmaken.
Ja ik vond ook wel dat er leuke en veel nieuwe bij zitten. Vooral het idee dat je kind na een maand eruit groeit vind ik het zo zonde dat daar veel energie aan moet
Ik probeer wel steeds meer 2ehands, maar dan kijk ik bij winkeltjes. Vind het online lastig bepalen hoe goed het nog is en hoe het valt. Zou het nog wel meer willen doen vanuit milieu-oogpunt, maar merk dat ik het lastig vind en nog steeds wel veel nieuw koop. Deze kleine gaat wel veel krijgen van zijn/haar grote broer. Afhankelijk van of het een meisje of jongen is meer of minder.
Ik koop grofweg 95% van de kleding voor de kinderen tweedehands. Al bij mn eerste ook. Vind het echt veel meer zonde om nieuwe kleding te kopen die ze na een maand of 2 maand niet meer passen. En zeker in de kleine maatjes is het bijna allemaal zo goed als nieuw. Alleen het geboortepakje + 1 extra koop ik nieuw. En die gaan ook in de bewaardoos. Waarom zou je je kind geen tweedehands kleding kunnen dragen? Meestal zie je er niks aan. Gewoon melding en als je het wast en behandeld op jouanier zie je echt geen verschil. Het enige verschil wat je wel eens ziet als men ongewassen nieuwe kleding aan doet, dat trekt en ruikt dan nog zo chemisch. Maar zelfs nieuw vouwtjes kun je er in strijken
Ik wel aan het kijken op MP. Met het idee dat wat ik ervoor moet betalen in de spaarpot van diegene zijn kleine gaat. Dat vind ik dan wel weer erg leuk
En moet je voorstellen hoeveel je in de spaarpot van jou kleine kan stoppen in vergelijking met nieuw . Vinted is trouwens ook een fijne plek voor 2de hand kleertjes!
Daar kan ik dus echt mijn weg niet in vinden . Ik zie niet hoe ik goed moet zoeken en wat het dan vandaan komt. Teveel opties en dan geef ik het op . Ik kijk vaak nog wel op facebook op verkoophoeken in de buurt. Zo nog wel wat leuke dingen gevonden.
Ik koop ook wel via Vinted en Marktplaats, maar veel nieuw. Wel al heel wat erg duur merk beddengoed in nieuwstaat. Trots op mezelf als ik weer een deken van 80 euro voor 15 scoor hihi Box, wiegje, weegschaal, badje en standaard ook van marktplaats. Maar autostoel, nestje en kinderwagen wil ik wel graag echt nieuw
Ja op Vinted maakt het dus minder uit waar het vandaag komt. Verzenden uit Spanje is vaak goedkoper dan binnen nl omdat het dan met van die batch bezorgers gaat. Ik had een Spiderman auto voor december voor de middelste uit Italië, voor 5 euro en 2 euro verzenden (en dan wel nog de verzekering). Ik zoek.op Vinted altijd op merk en maat en als ik wat leuk zie kijk ik of die verkoper meer heeft. Zo niet dan moet het wel heel erg vet zijn/ goed geprijsd. Voordeel is je verzekering, kost wel geld, maar als er wat fout gaat , kost het je dus niks. Ruimer aanbod en ik koop zelf liever losse items dan paketten. En vaak via homerrrr en monial relay goedkoop verzenden. Facebook verkoopgroeoen heb ik ook inderdaad voor speelgoed! Heb zo de meeste Sint kados gehaald
Hier ook wel 2e hands, maar dan gekregen van schoonzus en vriendinnen. Maakt mij echt niets uit. Via marktplaats destijds luieremmer en badje gehaald. De box is van een collega van mijn man geweest: echte jaren 80 box
Ik kocht eerst alles nieuw qua kleding. Box wel tweedehands en ging ook al steeds meer speelgoed tweedehands kopen. Nu pas Vinted ontdekt en toch wel echt verslavend en om voor tweedehands kleding. Maar ik kijk wel bij nieuw of zeer goed.